top of page
חיפוש

הורוסקופ חודש מרץ 2018


תחזית אסטרולוגית מרץ 2018

חברים ויקרים, עוד חודש עבר ואנו שוב נפגשים בסיומן של חגיגות פורים.

החודש השמש, מרקורי וגם ונוס יעברו למזל טלה, הראשון בגלגל המזלות ותתחיל שנה אסטרולוגית חדשה והיא מתחילה בקול תרועה רמה המלווה בנסיגת יופיטר, הכוכב המיטיב עמנו, שתתחיל ב 9/3 ותמשך כ 4 חודשים ונסיגת מרקורי שבטלה שתתרחש בין התאריכים 23/3 ל 14/4.

השפעות הנסיגות משפיעות מעט לפני וגם מעט אחרי התאריכים הרשמיים.

כאמור, יופיטר הוא כוכב מיטיב ומרחיב אפשרויות, מביא שמחה ושינויים פילוסופיים ואמוניים ובנסיגתו התהליכים עוברים פנימה, לתוכנו וגם אם בתקופת נסיגתו הדברים לא יסתדרו לפי התוכנית או כפי שייחלתם, היו בטוחים שיש לכך סיבה טובה ובסופו של תהליך תקבלו מה שאתם באמת רוצים ולא מה שחשבתם שאתם רוצים והכוונה היא שאם בעבודה תחושת המיאוס גוברת, דברים לא מסתדרים לכם ואתם רוצים לשנות, המצב יכול לגרום לתחושת אכזבה, אך למעשה התהליך יביא אתכם לתובנה שזה לא המקום הנכון עבורכם. יופיטר, מעצם היותו מיטיב יפתח עבורכם בהמשך דרך טובה ונכונה יותר עבורכם. זכרו בחודשים הקרובים את המשפט "דלת נסגרת, דלת נפתחת" ודעו שהדלת החדשה תוביל למקום טוב יותר ולכן חשוב להקשיב לתחושות הבטן שלכם, למסרים מהיקום ומתוככם וזכרו שיופיטר עוזר גם אם ברגע נתון זה לא נראה כך.

מעבר ונוס ומרקורי מדגים הרגשני והמכיל לטלה הראשוני והנמרץ יביא עמו חוסר סבלנות ושינויי אנרגטי משמעותי. מצד אחד יכולת לעשות ולקדם יוזמות ועניינים אחרים ומצד שני אימפולסיביות, אגו וחוסר בגרות. אמרנו כבר שטלה הוא הראשוני וההתלהבות שלו מקדמת, אך גם ילדותית ולא בוגרת ולכן שילוב כל המעברים יביא עמו חודש חסר שקט, יוזמות חדשות, התבוננות פנימית, עימותים ברמה פחותה או גבוהה, בהתאם להתפתחות והמודעות האישית וגם ריגושים, שירוסנו בחלקם באמצע החודש כשמרס הנמרץ יעבור למזל גדי, המתון והיציב, שיבהיר את הצורך באיפוק, בתכנון הדרך והמהלכים בצורה מדויקת ולהגדיר גבולות ולבצע נכון, בדייקנות וללא דחיינות.

זכרו שהשפעת האנרגיות מוקצנת או מופחתת בהתאם לנו, לבחירות שלנו, לתובנות והבגרות וכמובן האיפוק העצמי.

זהו חודש שבו אפשר לחוות המון, להתקדם, אך גם לדפוק את הראש בקיר אם מתנהלים ללא מחשבה ואיפוק, אז בחרו מה אתם רוצים וזכרו לאהוב תמיד, כי האהבה היא מהות הכל

כדי להפיק מירב מהשינויים המשמעותיים ולהבין את השפעתם עליכם באופן אישי,

צרו עמי קשר לפגישה או ייעוץ טלפוני אישי: 050-8344816

באהבה,

חגית דאבוש

*****

טליים יקרים, חודש 3/18 רווי פעילות פלנטרית במזלכם. אמנם השמש תעבור למזלכם רק ב 21/3, אך ונוס ומרקורי יעברו למזלכם כבר ב 7/3 ונסיגת מרקורי, שתחל ב- 23/3 תורגש הרבה לפני כן.

אנרגיות חזקות להתחלות חדשות, לפרויקטים חדשים והנעה של כאלה שנשכחו בצד או נעצרו מסיבות כאלה ואחרות.

המחשבות יהיו מהירות ומקוריות במיוחד בחודש זה והתרוממות רוח, תקשורת מכל הסוגים והצלחה בעסקים, אך כל זאת רק בפוטנציאל, כי לצד יתרונות אלה, אימפולסיביות, חוסר טאקט ו/או תוקפנות עלולים להרוס הכל. החלטה ברגע של כעס, יכולה לשנות חיים. דחו החלטות למועדים רגועים, גם אם ממש ירגיש לכם שאתם רוצים להרוס, להעיף, להטיח בפנים או כל דבר אחר שיוציא מכם את הקיטור שמצטבר בפנים. צאו להליכה / ריצה, ציירו או כל דבר אחר שמתאים לכם ויעשה את העבודה.

מרקורי התקשורתי וונוס החושנית, יעברו למזלכם ב 7/3 ויוסיפו הרבה אקשן וטעם לחיים.

ונוס תביא עמה הזדמנויות להיכרויות ובשילוב מרקורי, פלרטוטים, חושניות וצורך בסיפוקים מידיים.

ב- 9/3 יופיטר שנמצא בבית הכספים והמעבדה הפסיכולוגי שלכם יתחיל נסיגה שתימשך עד 9/7 ויכול לגרום לעיכוב בקבלת כספים או קידומים שונים וגם הוצאות חריגות, אך זכרו שזהו חלק מתהליך שיוביל לתוצאות טובות יותר.

נסיגת יופיטר תשפיע גם על תחום האהבה, לצד הריגושים יתרחשו ניתוקים, יעלו שאלות חשובות לגבי יחסים קיימים ואם אתם בודדים, הנסיגה תביא עמה את השינויים הפנימיים שיביאו אתכם למקום טוב יותר עבורכם בסיומה.

ב 18/3 יעבור מרס הנמרץ לגדי היציב ולבית הקריירה שלכם וינתב בצורה נכונה יותר את האנרגיה שלכם בתחום זה. יהיה לכם קל יותר להגדיר גבולות ולהיות אסרטיביים ולא רק אגרסיביים כדי להגיע למטרות שאליהם אתם שואפים.

מעבר זה יגיע בדיוק בזמן כדי למתן השפעת מעברים אחרים ואת נסיגת מרקורי שתחל כאמור ב- 23/3 כשבאותו הזמן ונוס העקשנית ופלוטו היצרי יצרו ביניהם זוית שתשפיע על האגו בתחומים הקשורים לעניינים מקצועיים.

ימים שדורשים תשומת לב מיוחדת החודש:

ב 4/3 השמש תיצמד לנפטון בבית תת המודע שלכם ולצד רגישות יתרה וצורך להשתבלל, האינטואיציות יתגברו. מומלץ להקשיב לאינטואיציות, לעשות מדיטציה, להתחבר למדריך הרוחני ולשאול שאלות או סתם לעוף למחוזות הדמיון לזמן קצר ולהירגע.

ב 28/3 ונוס העקשנית תיצמד לאורנוס כוכב השינויים שעושה צעדים אחרונים במזלכם. צמידות זו קצרה, אך השפעתה חריפה ויכולה להביא עמה צורך בגירויים והתרגשויות ביחסים ובכספים או בשניהם וכמו תמיד זה יכול להתבטא בשני אופנים, אחד זה אומץ לבצע מהלך שבדרך כלל לא תעזו, להתחיל עם מושא תשוקה, לחוות משהו שונה מהרגיל או שאהבה תגיע כברק לחייכם ומצד שני, הצורך בריגוש יכול להוביל אתכם לבצע משהו שהתוצאה שלו תהיה קיצונית ושלא מצדיקה את הריגוש הרגעי. זכרו זאת והפעילו שיקול דעת ואיפוק אם נדרש.

בסיכום, החודש צופן בתוכו אפשרויות רבות להתקדמות וחוויות מרגשות וגם למעשים ומילים שיהרסו. בחרו את מעשיכם ואת מילותיכם בחכמה.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

שור - 20 באפריל עד 20 במאי

שוורים יקרים, החודש שלפני חודש ימי ההולדת שלכם, בדרך כלל מכניס אתכם לחשבון נפש עמוק, השנה התהליך יתחיל מוקדם מהרגיל ויבצע חריש עמוק במיוחד, שכן ונוס החושנית שמחפשת סיפוקים ומרקורי, כוכב התקשורת שמשפיע על התקשורת בכמה רבדים, מקדימים את השמש במעברם למזל טלה. מעבר זה יתרחש ב 7/3. מזל טלה הוא הקודם למזלכם בגלגל המזלות ומשפיע על תת המודע שלכם. בנוסף, במקביל למעבר השמש לטלה, מרקורי יחל נסיגה במיקום זה ב- 23/3, אך השפעת הנסיגה תחל הרבה לפני כן, כך שהמסע הפנימי יארך זמן ארוך מהרגיל. לא תמיד זה קל, מצבי רוח משתנים ותהליכים פנימיים, אך חישבו על כך כעל תהליך טיהור פנימי.

ב 4/3 השמש תיצמד לנפטון הרגשית והרגישות החברתית והיכולת לקרא אנשים וסיטואציות תגבר, היחסים האישיים יצאו מורווחים שכן גם החיבור לרוח, הזדהות והכלה יגברו. זה הזמן לדבר ולבטא רגשות. רגשות אלו יבוטאו גם אצל אלו מכם שעובדים כמטפלים, מתנדבים וכד'.

זהו יום טוב לחדש חברויות וליצור אינטראקציות חברתיות מכל הסוגים.

ב 9/3 יחל יופיטר, הכוכב שהכי מיטיב עמנו, נסיגה במזל עקרב ובבית מערכות היחסים שלכם. נסיגת יופיטר במיקום זה עוזרת לכם להבין את משמעות מערכות היחסים שלכם תוך התבוננות פנימי ושקילת סיטואציות שבה אתם נמצאים מנקודת מבט שונה. זוהי הזדמנות להעריך מחדש התקדמות במערכות יחסים, שינויי גישה עם נדרשת או לסירוגין, הבנה שהגעתם אל המנוחה והנחלה וצריך לשמרה.

נסיגת יופיטר תמשך עד 9/7 ולכן זהו תהליך ארוך, אך עדין ויש מספיק זמן לשקול דברים בנחת וגם להתמודד במקרה שהמצב מצדיק זאת.

ב 18/3 מרס הנמרץ יעבור למזל גדי ויעזור לכם להבין ולהגדיר את הרצונות והאמונות שלכם וגם להשיגן. מעבר מועיל וחיובי.

ב 28/3 ונוס החושנית ודורשת הסיפוקים, תיצמד לאורנוס החדשני בבית תת המודע שלכם.

זהו מעבר קצר, אך יכול להנביט בתוככם רעיונות מקוריים ותובנות מיוחדות. שמרו לידכם פנקס ועט ורשמו מה שעולה מתוככם.

בסיכום, זהו חודש שבו יתרחשו תהליכים, בעקר פנימיים, לעיבוד וקבלת תובנות בנושאים אישיים ומקצועיים.

את התובנות יהיה קל יותר ליישם כשהשמש תעבור למזלכם וחודש ימי ההולדת שלכם יחל.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

תאומים - 21 במאי עד 20 ביוני

תאומים יקרים, מרקורי, כוכב התקשורת שהוא שליט מזלכם יהיה פעיל במיוחד בחודש 3/18.

את החודש הוא מתחיל במזל דגים ובבית הקריירה שלכם ותחום זה מקבל דגש חזק, אך ב 7/3 מרקורי יעבור לטלה ולבית החברה והארגונים שלכם וישהה בו עד ה 13/5. שהות ארוכה מהרגיל בשל נסיגתו שתחל ב 23/3, אך יש לציין שהנסיגה תורגש לפני כן.

יחד עם מרקורי, תעבור גם ונוס למזל טלה ויחדיו יפתחו לכם ערוצי הידברות חדשים בכל התחומים, הזדמנויות להיכרויות ופעילות חברתית ענפה.

מזל טלה הוא מיסוד האש, נמרץ וגם אימפולסיבי ולכן השפעתו עליכם תהיה חיובית ביותר, במידה ותנתבו את האנרגיה ותשמרו על טאקט.

עד ה- 18/3 מרס הנמרץ שהוא שליט מזל טלה נמצא בבית מערכות היחסים שלכם ומוסיף אש לכל הכתוב מעלה, כלומר מדגיש את נושא מערכות היחסים, התאהבויות, התעוררות ביחסים קיימים וכן, אצל אלה מכם שהיחסים נגררים ללא תכלית הדברים יצופו ויש להיזהר מתוקפנות. היא לא תועיל.

רבים מכם מזה תקופה ארוכה שומרים על תזונה בריאה יותר, ספורט ובכלל על הבריאות וב 9/3 כשיופיטר יחל נסיגה במזל עקרב יתעורר צורך לשינוי כלשהו. ללא מודעות הנטייה של רב האנשים במקרה כזה היא לשבור את הכלים ולחזור להרגלים ישנים, אך עם מודעות ותכנון מראש אפשר לרענן את התפריט ולשנות את שגרת הספורט. הגיוון יעשה לכם טוב ותוכלו להמשיך בדרך המועילה והנכונה, שבה התחלתם. כשהנסיגה תגמר ב 9/7 יהיה קל יותר לחזור למשטר הקודם אם תרצו.

בתקופת נסיגת יופיטר עומס העבודה יגבר, אך התוצאות יהיו חיוביות בהתאם. חלקכם תדרשו להתמקצע בתחום חדש או לקחת על עצמכם תפקידים נוספים, אך קחו בחשבון שיופיטר הוא כוכב מיטיב ובסופו של דבר, זה יהיה לטובתכם.

ב 18/3מרס יעבור למזל גדי ולבית הכספים והמעבדה הפסיכולוגית שלכם ויעזור לכם להתמקד במטרות גדולות, כגון השקעות נדל"ן או רכישות גדולות, זה הזמן לבדוק ולהתארגן מבחינה כספית בצורה מסודרת ויעילה, אך זכרו שתקופת הנסיגה של מרקורי בין התאריכים 23/3 ל 14/4 לא מומלצת לחתימה על חוזים חדשים, אלא רק על כאלה שהתעכבו בתקופה שלפני כן והנסיגה משחררת אותם.

ב 21/3 גם השמש תעבור למזל טלה ונושא החברה והארגונים יקבל דגש חזק עוד יותר. עיכובים יתכנו בשל נסיגת מרקורי, אבל המשיכו לבדוק, להכיר, ליצור חברויות וגם קשרים עסקיים שונים תוך הימנעות מעימותים.

ימים שבהם הצורך באחרים יהיה גבוה במיוחד הם 7/3 ו 19/3 שבהם ונוס ומרקורי ייצמדו ויעוררו להביע רגשות. שחררו J

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

****

סרטן - 21 ביוני עד 22 ביולי

סרטנים יקרים, החודש נפתח עם נוכחות מוגברת של כוכבים במזל דגים שמשפיעה לטובה על מערכות היחסים. הזדמנויות להיכרויות לפנויים עדנה בקשרים קיימים, נסיעות ואלו ימים טובים לקורסים קצרים, סדנאות רוחניות וכל דבר שפותח את הלב והמחשבה. למעשה זוהי מגמה שכבר התחילה ונמשכת עד ה 7/3 שבו מרקורי וונוס יעברו למזל טלה, שמיסוד האש ולבית הקריירה שלכם וההתמקדות תעבור לשאיפות ולקריירה שלכם. זה יהיה הזמן לנקוט גישה מעשית כדי להגדיר ולהשיג את הרצונות שלכם. אין כמוכם סרטנים להגדיר מטרות ולהגיע אליהם, לקחת אחריות וללכת בכיוון הנכון לכם והיקום יעזור בכך.

כעת מרס הנמרץ נמצא במזל קשת ובבית העבודה ודי עמוס. יש צורך להוכיח את עצמכם מקצועית או להתמקצע בתחום חדש, אבל אלו מכם שמשקיעים יתוגמלו בהתאם ומעבר הכוכבים מרקורי וונוס לטלה יהוו שינוי.

ב 18/3 מרס יעבור למזל גדי היציב ולבית הזוגיות ויכניס עניין לתחום מערכות היחסים. גדי הוא מיסוד האדמה ולכן האנרגיה ממקדת ביצירת קשרים לטווח ארוך, לבסס קשרים קיימים, חברויות ולא רק הרפתקאות וריגושים. זה הזמן להשקיע בפרטנרים, ביחסים, לתת תשומת לב ולעשות דברים יחדיו. יש תקופות בחיים שמרגישים שביחד מצליחים יותר ומוכנים להתפשר יותר ולהכניס איזון לחיים וזו תהיה אחת מהן.

תהליך נוסף שקשור לחיים הרומנטיים שלכם הוא נסיגת יופיטר שתחל ב 9/3 ותסתיים ב 9/7.

יופיטר נמצא במזל עקרב ובבית הרומנטיקה שלכם ותקופת הנסיגה יכולה להאט את ההתלהבות או האש, אבל לא לכבותה. בתקופה זו יתרחשו תהליכים בתוככם ותוכלו להתחבר לרגשות וליצירתיות בצורה עמוקה יותר. בסיום הנסיגה תוכלו לטרוף את כל הקלפים לטובתכם. נסיגת יופיטר שונה מנסיגת מרקורי, לכן אין סיבה להיבהל. יופיטר מחבר לאמונות ולתחושות ותמיד פועל לטובתכם. זכרו זאת.

ב 21/3 השמש תעבור לטלה ותוסיף דרייב ואור לנושאי הקריירה שלכם, אך ב 22/3 מרקורי שבטלה, מתחיל את נסיגתו הראשונה לשנת 2018.

הנסיגה תמשך עד ל 14/4, אך מורגשת קצת לפני שמתחילה וגם אחרי. תקופת הנסיגה תשפיע על התחושות שלכם לגבי השאיפות והמטרות שלכם, תעלה מצבים שיעוררו שאלות האם אתם בדרך הנכונה, במקום הנכון ומצבים עם בוסים שגם הם יעלו תהיות.

בתקופה זו לא מומלץ להחליט החלטות משמעותיות ולהתחיל פרויקטים חדשים, אבל כן להתמקד בפרויקטים שכבר החלו, בחיזוק קשרים קיימים ולפעול באחריות.

ב 28/3 ונוס היפה תיצמד לאורנוס החדשני שאוהב שינויים ואלה יחדיו יעוררו התרגשות ביחסים, מקצועיים או חברתיים. אצל חלקכם לחיוב אצל אחרים לשלילה, אבל כך או כך זהו מעבר קצר וחולף ולא כדאי להרוס יחסים או פרויקטים בדחף רגעי.

בסיכום, זהו חודש שמצריך אנרגיה רבה להשקעה בקריירה וביחסים, אך משמעותי להמשך דרככם.

פעלו בנחישות ואופטימיות, התחברו לאהובים והדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

אריה - 23 ביולי עד 22 באוגוסט

החודש נפתח עם נוכחות מודגשת של כוכבים במזל דגים ואתם מגיעים לפינות עמוקות בתוככם ומגלים עוצמות וידע פנימי. אני מקווה לפחות שאתם מספיק קשובים לעצמכם כדי לחוות את התהליך ולהתפתח עוד.

ב 7/3 עם מעבר מרקורי התקשורתי וונוס הרגשית, למזל טלה, יתחילו האנרגיות להשתנות ותוכלו לנתב את העוצמות והידע שבתוככם לגיבוש תוכניות. רעיונות מקוריים יגיעו והאופטימיות והשמחה יגברו, הצורך בלימודים, הרחבת אופקים, טיולים ושבירת שגרה ודפוסים גם הם יעוררו אתכם לעשייה, לפתיחות וחיוביות.

זוהי תהיה תקופה טובה להתמקד באמונות, בפילוסופיות וכד' ולשתף אותן עם אחרים.

ב 9/3 יחל יופיטר, הכוכב שמיטיב עמנו בנסיגה במזל עקרב. נסיגה זו תמשך עד 09/7/18 ובתקופה זו ייתכנו עיכובים, דילמות או שינויים במבנה המגורים וביחסים המשפחתיים, אבל לא משהו רציני. בסופו של תהליך תמצאו עצמכם משתדרגים או משודרגים. זכרו שיופיטר הוא מטיב.

ב 18/3 מרס הנמרץ יעבור למזל גדי ולבית העבודה שלכם ואנרגיה רבה תופנה לעשייה, לעבודה ומרס במיקום זה עוזר להיות מדויקים יותר, לשים לב לפרטים ולתכנן את העשייה בצורה מועילה ולטווח ארוך. עומס של משימות גם הוא מאפיין של מעבר זה.

מרס במיקום זה גם מעודד לסגל אורח חיים בריא ואחראי.

ב 23/3 מרקורי יתחיל את נסיגתו במזל טלה. הנסיגה תמשך עד 14/4. יש לציין שהשפעת הנסיגות מורגשת בערך שבוע לפני ואחרי התאריכים הרשמיים.

השפעת הנסיגה במיקום זה היא בעקר על התחושה. האופטימיות והשמחה, הרעיונות הגדולים והצורך במרחב מקבלים איזשהו "מעצור", לפחות בתחושה. הרגשה של הגבלה ביכולת לעשות מה שרוצים כדי להגיע לתחושת החופש והרחבת האופקים הרצויה.

אפשרו לעצמכם זמן לעשייה מעניינת, גם אם על חשבון דברים אחרים, כדי לא לחוות את המעבר בצורה לא נעימה, אלא להעצמה. במקרה של טיול, כדאי לחזור למקום שאהבתם. במקרה של לימודים לרכוש ידע נוסף במשהו שכבר למדתם. לא כל כך משנה מה, זה משתנה מאחד לאחד, העקר לאפשר לעצמכם לצאת מהקופסא ולתת דרור למחשבות ולנשמה, תוך כיבוד הסובבים אתכם כמובן.

ונחזור קצת לאחור, ל 4/3, שבו ייצמדו השמש המאירה ונפטון הרגשי ובמקביל ייצמדו ונוס הנשית ומרקורי התקשורתי, כשכולם במזל דגים הרגשי ויעשו את היום הזה ליום מלא תחושות, רגישויות, אינטואיציות ותחושה של אהבה. השכילו לפתוח את הלב, להביע רגשות ופשוט להתחבר ליקום ולאוהבים ולאהוב. מן יום כזה שאפשר לעשות פסק זמן מהעשייה ולתת ללב לעבוד.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

בתולה - 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

בתולות יקרות, החודש נפתח כשריכוז הכוכבים במזל דגים ובבית מערכות היחסים שלכם נמשך כך שהרגישות עדיין כאן ומערכות היחסים למיניהן מעסיקות.

ב 4/3 שילוב של צמידויות כוכבים במיקום זה (מזל דגים) יביא עמו אנרגיה של אהבה, כמיהה ויכולת להביע רגשות וגם לקלוט מאחרים בצורה גבוהה מהרגיל.

ב 7/3 מרקורי וונוס יעזבו את מזל דגים ויעברו למזל טלה הנמרץ ולבית הכספים והמעבדה הפסיכולוגית שלכם והרגישות תפחת ותוכלו להתמקד בעניינים עמוקים יותר. לפעול לעליית מדרגה ביחסים, שיפור או יצירת כאלה אצל הפנויים.

העניין הוא שינוי פנימי, טרנספורמציה ועוצמה לעשות אותה.

בתקופה זו תפגינו יותר חוזקה ולעתים הנטייה היא לכיוון של שליטה וכוח וזה מועיל לפעמים, אך צריך לשים לב גם לשליטה עצמית.

ענייני כספים גם הם קשורים למעברי הכוכבים למזל טלה ותוכלו לקדם עצמכם.

ב 9/3 יופיטר, הכוכב שמטיב עמנו, יחל נסיגה שתמשך עד 9/7. יופיטר כזכור במזל עקרב ועליכם משפיע בתחום התקשורת, לימודים, מעברי דירה ואף קשרים חברתיים. בזמן הנסיגה נושאים אלה יכולה לתסכל מעט. יתכן שנושא הלימודים לא מעניין יותר או שיהיה קושי להחליט על כיוון, כך גם לגבי נסיעות ואף לגבי קשרים חברתיים, אבל כאמור, יופיטר מטיב עמנו וכל עכבה שתהיה, תהיה לטובה וכשהנסיגה תסתיים הדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר. יותר מבעבר. זכרו זאת אם דברים לא יסתדרו.

ב 18/3 מרס הנמרץ יעבור למזל גדי היציב והיחסים עם ילדים וגם יחסים רומנטיים יקבלו צד פרקטי יותר, כלומר התנהלות ריאלית ולא רק רגשית כפי שהיתה בתקופה האחרונה. מעבר זה ישתלב יופי עם מעברי כוכבים אחרים למזל טלה

ב 23/3 מרקורי, כוכב התקשורת מתחיל גם הוא נסיגה, שתסתיים ב 14/4, אך השפעת הנסיגה מורגשת בערך כשבוע לפני ואחרי הנסיגה.

בתקופת הנסיגה, מצבי הרוח יכולים להשתנות והמעבר בין התחושה של אני גדול ויכול לבין אני קטן ואפס יכולה להשתנות במהירות וחשוב לעבוד על מודעות ולאפשר לעצמם זמן לעיבוד התחושות.

אם יש בעיה ישנה שמציקה לכם, זה הזמן להפעיל את המעבדה הפסיכולוגית של עצמכם בעוצמה ותוך כדי תהליך לזכור את היפה והטוב. גם כשאתם מרגישים למעלה וגם למטה ולדעת שזו תקופה ולא ארוכה במיוחד.

בסיכום, החודש הקרוב צופן בתוכו עליות ומורדות, התרגשויות ואכזבות והכי חשוב חיזוק פנימי והבנה של מי אני והקשרים שלי עם אחרים. התמסרו לתהליך.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

מאזניים - 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

בני מזל מאזניים יקרים, החודש נפתח עם נוכחות פלנטרית מודגשת במזל דגים, מגמה שהחלה כבר ב 19/2 והיכולת לבצע משימות ביעילות וכן הצורך להוכיח עצמכם נמשך.

ב 7/3 מרקורי התקשורתי וונוס הנשית, יעברו למזל טלה ולבית מערכות היחסים שלכם. בגלגל המזלות, טלה הוא המזל שמול מזלכם ותוכלו להשתחרר מהעומס ולהתמקד באנשים שבחייכם. ליהנות מחברה, לשפר יחסים, לפגוש אנשים ולהרגיש טוב ויכולת להתפשר, לגשר וליצור עניין ושמחה משותפת.

ב 4/3 השמש ונפטון הרגשי ייצמדו וגם ונוס הנשית נצמדת למרקורי התקשורתי וכל זאת יתרחש במזל דגים וזה יהיה זמן טוב לדבר על עבודתכם, במטרה להתקדם ואולי להציג פרויקטים שהגעתם לסיומם.

ב 9/3 יופיטר שנמצא במזל עקרב יחל נסיגה שתמשך עד ה 9/7 והנושא הכספי יקבל גם הוא תשומת לב. זה יכול להתבטא בצורך להוציא כספים, לאו דווקא צורך מעשי, אלא רגשי, כלומר, רכישות יכולות להיות לצורך הרגשה טובה בלבד או על טיולים וכד'. זה טוב ויפה, אבל שימו לב גם לחשבון הבנק.

יופיטר במקום זה גורם לרצות להוריד לחץ ובשילוב הכוכבים האחרים במזל טלה, ליהנות מאנשים ופרטנרים. להירגע קצת.

ב 18/3 מרס הנמרץ יעבור למזל גדי היציב וינתב אנרגיה לכיוון הבית והמשפחה. תבלו זמן יותר עם המשפחה ותוכלו לטפל בכל הנדרש. גדי הוא מזל מקורקע ובמיקום זה מרס מחזק את הקשר המשפחתי או לפחות גורם להתמקד במה שצריך. פעולות שתנקטו בתחומים אלה יהיו בעלי השפעה לטווח ארוך ומה יותר חשוב מהמשפחה והבית שלנו ? שימו לב לתהליכים שקורים והקדישו להם תשומת לב,

ב 23/3 מרקורי, כוכב התקשורת יחל נסיגה במזל טלה. הנסיגה תמשך עד 14/4, אך השפעתה מורגשת כשבוע לפני ושבוע אחרי ומה שנכתב בהתחלה על מעבר מרקורי למזל טלה, משתנה במידת מה. היחסים נשארים מרכזיים, אך אתם עלולים להיתקל בבעיות במערכות היחסים בשל תקשורת שתשתבש, או תחושות של חוסר איזון. למרות שזה לא תמיד פשוט, דווקא בתקופת הנסיגה מומלץ להתחבר עם אנשים מהעבר. חברויות שהתנתקו ללא סיבה, ליצור קשר עם בני משפחה שהקשרים ביניכם התרופפו או שיש ביניכם מחלוקות ולנסות לשמור על כמה שיותר שלווה וטאקט והתוצאות יגיעו בתום הנסיגה ואף לפני. השאירו את האגו בצד והתחברו לצד ההרמוני שבכם.

בסיכום, זהו חודש שקשור במערכות היחסים הרומנטיות והמשפחתיות בעקר. השקיעו באנשים שחשובים לכם, הבהירו עצמכם ובדקו שגם הובנתם וזכרו ליהנות מהקשרים ולא להיכנס לפינות רגשיות בשל אי הבנות.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

עקרב - 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

עקרבים יקרים, החודש נפתח כשריכוז הכוכבים במזל דגים נמשך. היצירתיות, הרומנטיקה והרגש עדיין פעילים והנטייה לעשות דברים עפ"י משאת הלב גם היא מאפיינת תקופה זו. תיהנו לכם מהתחושות. יום שבו אפשר להתמקד ברגשות, להכיר, לדבר וליהנות מיצירתיות מוגברת הוא ה 4/3. שימו לב והתחברו לאנרגיה טובה ולאהבה.

ב 7/3 מרקורי התקשורתי וונוס היפה יעברו למזל טלה ולבית העבודה שלכם ותחל תקופה שבה תתמקדו בעשייה ועבודה. היכולת לירידה לפרטים, בצד המקצועי וגם האישי תתחדד. זה הזמן לטיפוח הגוף להשקיע בספורט והכל בצורה יעילה ותוך ניצול מקסימלי של הזמן.

ב 9/3 יופיטר המטיב, שבמזלכם, יתחיל נסיגה שתמשך עד ה 9/7 ולצד היעילות והדרייב, אתם עלולים להרגיש קצת מבולבלים לגבי הצרכים האישיים והתוצאה יכולה להיות עצלות בזמנים מסוימים והתעסקות בשאלה מי אני ולאן פני מועדות בתוך העשייה והמרוץ ? זכרו שיופיטר הוא מטיב ולכן כדאי להקדיש זמן ומקום למחשבות ולבחינה העצמית. כשהנסיגה תסיים תוכלו להגשים את המסקנות שהסקתם ולהגיע למקום שהכי נכון עבורכם.

ב 18/3 מרס הנמרץ יעבור למזל גדי היציב שיעניק לכם חוזק נפשי ואנרגיה להתמקד בפרויקטים קצרים תוך התלהבות ורעיונות ישימים.זהו זמן טוב להתמקד בתחום מסוים ולהתמקצע או לסיים פרוייקט ולא להתפזר.

ב 23/3 מרקורי יתחיל נסיגה במזל טלה, שתמשיך עד ה 14/4 וההתייעלות של השבועות הקודמים יכולה להיחלש לה. תחושה שהעומס גדול והזמן מתמוסס תבצבץ. חשוב בזמן הזה לשים לעצמכם גבולות, לנסות לעבוד לפי תוכנית, להקשיב לגופכם, לנוח גם אם רשימת המטלות ארוכה וכל זאת כדי לשמור על בריאותכם.

בזמן נסיגת מרקורי, מרס, כאמור יהיה במזל גדי היציב ויעזור לכם לעבור את התקופה ביתר קלות. זכרו להתמקד, לא להעמיס על עצמכם מעבר ליכולתכם ובסופה של תקופה הדברים יסתדרו ותראו תוצאות טובות.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

קשת - 22 בנובמבר עד 22 בדצמבר

קשתים יקרים, החודש מתחיל עם ריכוז כוכבים במזל דגים. ריכוז כוכבים זה החל כבר ב 19/2 והצורך בבית ובמשפחה נמשך וכן היכולת להבין ולחוש אחרים גבוהה.

ב 7/3 מרקורי, כוכב התקשורת וונוס הנשית יעברו למזל טלה שמייסוד האש ויפיחו בכם שמחה, יצירתיות, רומנטיות, רגעים של נחת וקשר שמח יותר עם הילדים, להורים שביניכם וצורך ליהנות, ,להכיר לבלות ולהתפנק. לכו על זה, מגיע לכם, לא ?

ב 9/3 יופיטר המטיב שנמצא בבית תת המודע שלכם ובמזל עקרב יחל נסיגה שתמשך עד ה 9/7. השפעתו לא תהיה חיצונית, אלא פנימית. זה הזמן להתחבר קצת יותר לרוח, לנפש, לצרכים הרגשיים, לאפשר לעצמכם זמן מנוחה ו/או הטענה אנרגטית. טיפול או סדנא רוחנית קטנה יחוללו פלאים.

ב 18/3 מרס הנמרץ יעבור ממזלכם למזל גדי היציב ולבית הכספים שלכם והצורך בביטחון חומרי וערכי יגבר.

מרס במזלכם הפיח בכם רוח לחימה, ריכוז עצמי ודרייב אישי ומעברו לגדי משחרר את התחושה הזאת ונותן חשיבות רבה לכספים. לבדיקה קפדנית של חשבונות הבנק, של הוצ' מול הכנסות וארגון מחדש.

מעבר זה מדגיש את התחום הפיננסי בחייכם, אך השילוב עם יופיטר הנסוג מראה שההתנהלות תהיה מקבילה לעבודה פנימית, כך שהתהליך יכיל בתוכו שילוב של חומר ורוח כך שישמר האיזון בין שני התחומים

ב 23/3 מרקורי, יחל נסיגה במזל טלה אשר תמשך עד ה 14/4 ויגביר את הרצון להנאות, רומנטיקה ותשומת לב והאתגר יהיה לשלב בין כל התהליכים האחרים הקשורים לרוח, פיננסים ובטחון.

הסכנה היא להיכנס לחיפוש "תשומי" ילדותי. שימו לב לכך והימנעו. חפשו את הדרך הנכונה ולא הילדותית.

זהו זמן שבו אפשר להתחבר לאהבות ישנות, לחדש תחביבים שנדחקו מסיבות כאלה או אחרות ולהתרגש קצת בלי להיכנס לפינות.

בסה"כ חודש מרגש צפוי לכם. השכילו לקחת את המרכיבים הטובים ולהשקיע בהם ולנפות את הפחות מועילים.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

גדי - 22 בדצמבר עד 19 בינואר

גדיים יקרים, חודש מרץ מתחיל עם ריכוז כוכבים במזל דגים. ריכוז זה החל באמצע חודש 2/18 ומעניק לכם השראה, רגישות גבוהה וגם "ריחוף" שכדאי לשים לב אליו כדי לא לפספס דברים ו/או להסתובב סביב עצמכם בחיפוש חפצים.

ב 7/3 מרקורי התקשורתי וונוס החושנית יעברו למזל טלה ולבית המשפחה שלכם והאנרגיה תשתנה לחלוטין. בילוי משפחתי ובכלל השקעה בבית יענו על הצרכים הרגשיים שלכם יותר מכל דבר אחר.

התקשורת תיהפך אסרטיבית וגלויה יותר. זה הזמן לחשוף רגשות ודעות בפני הקרובים אליכם, אלה שנוח לכם אתם ושתומכים בכם. תחושת התמיכה תהיה חשובה ותחזק לכם את היסודות הפנימיים.

ב 9/3 יופיטר, הכוכב שמיטיב עמנו יחל נסיגה במזל עקרב עד ל 9/7 ובתקופה זו תרגישו האטה בעשייה החברתית, עצלות לצאת למפגשים או ליזום אחרים או לחלופין תרגישו צורך ליצור חברויות המבוססות על נושאים משותפים. בנושאים מול ארגונים או מוסדות יתכנו עיכובים או שתאלצו לצאת מאזור הנוחות ולפעול לשינוי.

ב 18/3 מרס הנמרץ יעבור למזלכם ויביא עמו אנרגיה גבוהה לעשייה. חשוב לעצור, למקד ואז להסתער למטרה ממוקדת כדי לא להגיע למצב של פול גז בניוטרל.

זוהי אנרגיה שמניעה למיזמים חדשים, לקידום עצמי ובשל הנסיגה של מרקורי שעליה אפרט בהמשך, יהיה צורך במאמץ גדול במיוחד להתמקד ולהתקדם, אבל בהחלט אפשרי.

ב 23/3 מרקורי יתחיל את נסיגתו במזל טלה. הנסיגה תמשך עד 14/4, אך בפועל תורגש קצת לפני וגם אחרי. נסיגה זו תשפיע על הצד הרגשי. רגישות מוגברת, פגיעות וזאת כי החוויות יחוו עמוק יותר לטוב ולרע. מזל טלה ממוקם בתחתית המפה שלכם, ביסודות וכשהנסיגה מתרחשת שם, היא מחזירה לבסיס, לשורשים בילדות וגם בחיים קודמים ומבקשת לבדוק ולתקן. זה נכון ליחסים המשפחתיים וגם למבנה הפיזי, לבית. אם יש נושאים רגשיים ומשפחתיים שיצופו, זו תהיה קריאה להתעורר ולטפל ואותו דבר, לגבי המבנה הפיזי. אם יש בעיות שדחיתם, כבר לא יהיה מנוס או שפשוט תחליטו שהגיע הזמן לשפר את תנאי חייכם ולהתקדם. כך או כך דעו שהכל לטובה.

את ה 28/3 כדאי לציין בשל צמידות אורנוס כוכב השינויים לונוס היפה, שאוהבת סיפוקים. ביום זה עלולים להיווצר מצבים שידחפו לשינויים. זו יכולה להיות תחושה פנימית או בינאישית או אירועי חיצוני. כך או כך זו תהיה חוויה קצרה ולא כדאי להחליט החלטות מרחיקות לכת בגינה באותו הרגע, אלא לבדוק יסודית יותר את האפשרויות העומדות, שכן אלו יהיו החלטות שישפיעו לטווח ארוך.

צמידות זו, בשונה לחלוטין מהמתואר לפני כן, יכולה להביא אל חייכם כברק, התרגשות ואהבה. גם במקרה זה, כדאי לחכות קצת לפני שנוקטים צעדים או מצהירים הצהרות מרחיקות לכת.

בסיכום, זה הזמן לחזור הביתה, לבית הפיזי ולתא המשפחתי. להשקיע וגם להתחזק.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

.*****

דלי - 20 בינואר עד 19 בפברואר

דליים יקרים, חודש מרץ נפתח עם ריכוז כוכבים בדגים. ריכוז זה החל ב 19/2 ובתקופה זו נושאי כספים, בטחון רגשי מהווים חשיבות.

ב 7/3 מרקורי, כוכב התקשורת וונוס היפה, יעברו למזל טלה הנמרץ ולבית הקשור למחשבה, תנועה, תקשורת והרגש והמחשבות יהוו חשיבות רבה. צורך להתחבר נפשית עם הקרובים אליכם, לדבר, לשתף, להפעיל את המוח ליצירת רעיונות חדשים... ללמוד.

תקופה של פעלתנות ותנועה תוך דינמיקה רבה.

ב 9/3 יופיטר יתחיל נסיגה במזל עקרב ובבית הקריירה שלכם. נסיגה זו תמשך עד ה 9/7. יופיטר הוא כוכב שמטיב עמנו והשפעת נסיגתו שונה משל מרקורי, שפעמים רבות גורם לשיבושים.

תקופת נסיגת יופיטר טובה לבחינה מחודשת של המטרות והשאיפות. בדיקת אפשרויות חדשות, הזדמנויות שצצות וחישוב מסלול מחדש תוך הגדרת תוכניות ארוכות טווח. זהו תהליך ובחינה שבסופו תהיו בטוחים יותר בדרך בה אתם רוצים להמשיך. להשאיר את הקיים ולהרחיבו, לשנות... כל אחד לפי מפת חייו.

ב 18/3 מרס הנמרץ יעבור למזל גדי ולבית תת המודע שלכם והצורך בחברה ואנשים יפחת. יתכן שתרצו לבלות יותר זמן לבד או לפעול מאחרי הקלעים ולהתחבר לפנימיות, לנושאים מהעבר שנשארו פתוחים והגיע הזמן לפתרם ותהליך זה מקביל לתהליך הבחינה מחדש של השאיפות. תמיד טוב להבין את המניעים התת הכרתיים והמודעים שגורמים לרצון לשנות או שמעכבים.

ב 23/3 תתחיל נסיגת מרקורי שתמשך עד ה 14/4. מרקורי הוא כוכב האחראי על התקשורת ונסיגתו במזל טלה, שאצלכם, דליים יקרים, מתקשר לתקשורת ולכן תושפעו יותר והנסגיה תתבטא

בקושי ליצור תקשורת ברורה, להעביר את המסרים שלכם כפי שאתם רוצים וגם "שיבושים בקליטה" והבנת אחרים תוך תחושת פיזור.

כדי לעבור את התקופה בצורה טובה ואף יעילה, כדאי לעצור קצת את התוכניות החדשות ולהתמקד בבחינת רעיונות ישנים שלא יצאו לפועל או כאלה שהתחלתם ולא סיימתם. זהו תהליך מקביל למרס שבגדי ולכן נראה שהטוב ביותר הוא להתמקד בישן ולא בחדש ולאחר הנסיגה, להמשיך הלאה עם דף נקי יותר.

ב 28/3 ונוס ואורנוס ייצמדו במזל טלה ויקצינו את התחושות. מומלץ ביום זה לשים לב במיוחד לתקשורת, לוודא שפגישות אכן מתקיימות, שהנייד אתכם... להתמקד ולא להתפוצץ.

בסיכום, זהו חודש שמשלב את העבר והחדש, שתמיד קשורים זה לזה.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

דגים - 19 בפברואר עד 20 במרץ

דגיגים יקרים, חודש ימי ההולדת שלכם נמשך והוא החל עם ריכוז כוכבים במזלכם, אך כבר ב 7/3 יעברו מרקורי התקשורתי וונוס החושנית ממזלכם למזל טלה ולבית הכספים והערכים שלכם.

אלה מכם שיחגגו עד אז, ייהנו מאנרגיות טובות ושמחות במיוחד.

ב 4/3 ייצמדו השמש ונפטון במזלכם והדמיון יפתח עוד יותר מהרגיל. התמסרו לרגש, לאהבה, לצורך ביחד ותכננו מבעוד מועד בילוי מפנק עם בן זוג, בן משפחה או חבר קרוב.

ב 7/3 יעברו מרקורי וונוס למזל טלה והמשפט שעלה בראשי הוא: "תרדו מהאולימפוס ועולם הרגש לקרקע". הנאות הגוף, חומר והתבססות ינתבו אתכם ולא הרגש, כפי שקורה בתקופה זו. אין הכוונה שהרגש ייעלם, אלא שאופן החוויה תהיה שונה. צורך ביותר יציבות, בקניות ולעשות למען תחושת הביטחון. זהו זמן טוב לבחון אפשרויות פיננסיות חדשות, לסדר הלוואות אם צריך ולהתנהל נכון יותר.

ב 9/3 יופיטר יחל נסיגה במזל עקרב ויעורר אתכם להתחבר לרוח, לאמונה וגם להרחבת אופקים. נושאים אלה ייבחנו ויתפתחו בהם בצורה מודגשת עד לסיום הנסיגה ב 9/7.

ב 11/3 מרקורי וונוס ייצרו היבט שישפיע על התקשורת עם אחרים. לא מומלץ ביום זה לנקוט מהלכים כספיים מהותיים וגם לא לסמוך על אחרים.

ב 18/3 מרס הנמרץ יעבור למזל גדי ולבית החברה והארגונים שלכם ותקבלו דרייב יציב להגשים את החלומות שלכם ובעקר אלה הקשורים לאנשים חברים ולארגונים.

יותר אומץ והזדמנויות יגיעו ליצור קשרים, להצטרף לארגונים מתאימים ו/או ליצור חברויות חדשות לטווח ארוך.

מעבר זה גם מחזק את היכולת ליצור קשרים מתאימים כדי להתקדם פיננסית, אך נסיגת מרקורי שתחל בתאריך 23/3 ותימשך עד 14/4 תערים קשיים ואי בהירויות לגבי הסכמים, חוזים ועניינים פיננסיים שונים.

התמקדו בתקופת הנסיגה בהבראה וביסוס ולא בפרויקטים חדשים. כך או כך חכו לסיום הנסיגה לחתימה על חוזים והסכמים חדשים, שכן אז הדברים יהיו ברורים ובהירים יותר. בזמן הנסיגה עלולים לפספס דברים או להגיע להסכמים שעליהם מתחרטים מאוחר יותר.

נסיגה זו נוגעת גם לנושא הערכים והקווים המנחים בחיים ונושאים אלה יזדקקו להתייחסות.

חודש מרץ צופן בתוכו שלל רגשות ותחושה של מעבר בין הרוח לחומר והחכמה היא לשלב ולא להיגרר לקיצוניות משום צד.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

****

לתחזית אישית מדויקת נדרשים נתונים נוספים כדי לחשב מפה אישית. לייעוץ אישי עפ"י מפה אישית ומדויקת: 050-8344816 - חגית

****

מומלץ בקריאת התחזית לקרוא גם את מזל האופק. מזל האופק נקבע על פי שעת לידה. ניתן להעביר אלי תאריך, שעה ועיר לידה ואבדוק עבורכם את מזל האופק.

פייסבוק: https://www.facebook.com/hagit.astrology?pnref=lhc

נייד: 050-8344816

התאמת מזלות עקרב
התאמת מזלות קשת
התאמת מזלות גדי
התאמת מזלות דלי
התאמת מזלות דגים
שור טלה
תאומים טלה
סרטן טלה
בתולה טלה
אריה טלה
בתולה שור
שור שור
תאומים שור
סרטן שור
אריה שור
סרטן תאומים
שור תאומים
תאומים תאומים
אריה תאומים
בתולה תאומים
בתולה סרטן
שור סרטן
תאומים סרטן
סרטן סרטן
אריה סרטן
שור אריה
בתולה אריה
סרטן אריה
תאומים אריה
אריה בתולה
שור בתולה
בתולה בתולה
תאומים בתולה
סרטן בתולה
אריה אריה
שור מאזניים
בתולה מאזניים
תאומים מאזניים
סרטן מאזניים
אריה מאזניים
בתולה עקרב
שור עקרב
אריה עקרב
שור קשת
תאומים עקרב
סרטן עקרב
בתולה קשת
אריה קשת
תאומים קשת
סרטן קשת
בתולה גדי
שור גדי
תאומים גדי
אריה גדי
סרטן גדי
שור דלי
בתולה דלי
תאומים דלי
אריה דלי
סרטן דלי
דגים שור
סרטן דגים
תאומים דגים
אריה דגים
בתולה דגים
התאמת מזלות מאזניים
הורוסקופ 2021
מאזניים טלה
גדי טלה
דלי טלה
דגים טלה
טלה טלה
עקרב וטלה
קשת טלה
גדי שור
עקרב ושור
מאזניים ושור
דלי שור
טלה שור
קשת שור
טלה 2021
שור דגים
דלי תאומים
טלה תאומים
דגים תאומים
דלי סרטן
דגים סרטן
טלה סרטן
דגים אריה
דלי אריה
טלה אריה
דגים בתולה
דלי בתולה
טלה בתולה
דגים מאזניים
דלי מאזניים
טלה מאזניים
דגים עקרב
דלי עקרב
דלי קשת
טלה עקרב
דגים קשת
טלה קשת
דלי גדי
דגים גדי
טלה גדי
דגים דלי
דלי דלי
טלה דלי
דגים דגים
תאומים 2021
סרטן 2021
אריה 2021
דלי דגים
קשת תאומים
שור 2021
בתולה 2021
מאזניים 2021
עקרב 2021
קשת 2021
גדי 2021
עקרב סרטן
מאזניים סרטן
עקרב אריה
עקרב וגדי
מאזניים וגדי
עקרב ודלי
טלה דגים
דלי 2021
דגים 2021
מאזניים אריה
עקרב בתולה
מאזניים בתולה
מאזניים ודלי
עקרב ודגים
גדי תאומים
גדי סרטן
גדי אריה
גדי בתולה
גדי מאזניים
גדי עקרב
גדי קשת
גדי גדי
גדי דלי
גדי דגים
עקרב ותאומים
מאזניים תאומים
קשת סרטן
קשת אריה
קשת בתולה
קשת מאזניים
קשת עקרב
קשת קשת
קשת גדי
קשת דלי
קשת דגים
עקרב ומאזניים
מאזניים מאזניים
עקרב ועקרב
מאזניים עקרב
עקרב וקשת
מאזניים וקשת
מאזניים ודגים
bottom of page