top of page
חיפוש

הורוסקופ שנת 2021


למעבר מהיר למזל, לחץ על סמל המזל המבוקש

הורוסקופ 2021

נתחיל בבשורה הטובה: שנת 2021 משוחררת מריכוז הכוכבים במזל גדי שליווה אותנו בשנת 2020 והכביד עלינו. אמנם כוכבים אלו לימדו אותנו לקחת אחריות, אבל גם חיברו אותנו לעבר ולעידן שכבר מסתיים לו.

יופיטר ושבתאי עברו שניהם לדלי בסוף 2020 ומחברים אותנו אל אנרגיות חדשות וחדשניות. אנחנו כמהים לשינוי, לחידוש והשנה הקודמת הדגישה יותר מתמיד את היותנו חיים בכפר גלובלי אחד קטן ואת הצורך להשתמש בכוח הקולקטיב לשינוי פה במדינתנו ובעולם כולו.

חלקה הראשון של שנת 2021 יתמקד בשינוי, בשדרוג מוסדות ומערכות שמכבידים ועוצרים מלהתקדם לעידן נאור, הומניטרי וטכנולוגי יותר.

בחודש מאי 2021 יעבור יופיטר המיטיב למזל דגים הרגשי וייצמד לנפטון שליטו, שילוב שיעניק רגישות מוגברת, חמלה, אמפתיה ויכולת להתחשב ולעזור לאחרים יותר מהרגיל. נחווה זאת חודשיים, עד שיופיטר בנסיגתו יחזור לדלי. (בסוף השנה יחזור לשהות ממושכת בדגים)


במהלך 2021 נסיגות מרקורי התקשורתי יתרחשו במזלות האוויר, מה שיאפשר לנו לפתח חשיבה שכלתנית ונאורה יותר, לשחרר קיבעונות והתנהגויות אוטומטיות, שכבר אינן משרתות אותנו, ניזום וניחשף ליוזמות חדשות, רעיונות, המצאות ובכלל חיבור לידע טכנולוגי ורוחני במקביל.

כשאני כותבת, אני מדמיינת את מעגלי המוח נעים במהירות במקביל לאנרגיה מתפשטת כלפי מעלה וחוזרת מועצמת.

בסיכום, שנה שונה, שדורשת גמישות מחשבתית והקשבה פנימית עמוקה, כדי ליצור שינוי מחשבתי, אנרגטי לצורך הסתנכרנות עם העולם החדש שנוצר סביבנו ואנו חלק ממנו, בצורה הטובה ביותר.

בהחלט עתיד מסקרן ומרגש בפתחנו. קבלו את השנה החדשה בזרועות פתוחות. אני באופן אישי בציפיה.


מאחלת לכל אחד ואחת מכם, סנכרון קל, אהבה והצלחה.


*מומלץ בקריאת התחזית לקרוא גם את מזל האופק. מזל האופק נקבע על פי שעת לידה. ניתן להעביר אלי תאריך, שעה ועיר לידה ואבדוק עבורכם את מזל האופק.

תחזית אסטרולוגית זו כללית מאד ועפ"י מזל השמש בלבד. למפה אישית ומדויקת שתעזור לך להבין את מבנה האישיות שלך לעומק, את המטרות והכיוונים הנכונים השנה, אני כאן בשבילך ובאהבה.


מזל טלה

שנת 2021 נפתחת כשמארס שליט מזלכם שוהה במזלכם. הוא נמצא שם כבר מספטמבר 2020 לאחר שנסוג ושב. עצם הימצאותו במיקום זה בתחילת השנה מעניק אנרגיה וישפיע במהלך כל השנה לטובת יוזמות חדשות, אופטימיות, רצון והנעה לעשייה והצלחה וזה יקרה בקלות רבה יותר מבעבר.

שילוב פלוטו המעמיק בבית הקריירה ואורנוס החדשני בבית הכספים, מספר על תהליך של התמקדות במטרות והשאיפות המקצועיות והכלכליות. חשוב להיות פתוחים לגישות חדשות שעולות בראש או הזדמנויות שנקרות בדרככם ולא להינעל על הקיים בלבד.

ינואר ופברואר יהיו חודשים חשובים מבחינת החלטות פיננסיות. ההכנסות יכולות לגדול, אך ההוצאות גם הן. העניין הוא שכשיגיעו ההזדמנויות מפתות כן לבצע עסקאות, אבל לשמור על איזון ולא לקחת סיכון מוגזם, לבצע מהלכים תוך גיבוי של תוכנית פיננסית חזקה.

שימו לב לאירועים בתאריך 14/1/21 שבו אורנוס מסיים נסיגה בבית הכספים שלכם. הם יהיו משמעותיים לעתידכם.

שבתאי הרציני ויופיטר המיטיב סיימו שהות ארוכה בבית הקריירה ובשנה זו ישהו בבית החברה והאידיאלים (למעט חודשים מאי-יולי שיופיטר בנסיגתו יחזור לדגים), לכן בשנה זו העניין החברתי יודגש.

הכוונה היא גם לחברויות אישיות שיבחנו ואלה שאינם תורמים לרווחתך הרגשית, יסוננו, אך הכוונה העיקרית היא לחברה ברמה הגבוהה יותר, תרומה לעולם דרך פעילות או תרומה לארגונים חברתיים והומניטריים, חיבור לקבוצות עם עניין משותף ופיתוח מטרות ופעילות חברתית לטווח ארוך.

בתחום המקצועי צפויה חשיפה לקהל רחב יותר, פופולריות ואפשרויות לשיתופי פעולה.

ומה צפוי בענייני הלב? שנה שבה תפרחו בתוך זוגיות קיימת והפנויים יוכלו למשוך לחייהם שותפים פוטנציאלים.

חודשים יוני – יולי יאופיינו ברומנטיקה רבה מהרגיל. פתיחות להיכרויות חדשות לפנויים והחזרת או ליבוי הניצוץ במערכות קיימות. היו פתוחים להיכרויות דרך חברים או ארגונים, גם אם בדרך כלל אתם נמנעים.

ספטמבר – אוקטובר מכניסים את הרומנטיקה למסגרת או לפחות מדגישים את הרצון למסגרת וגם יביאו עמם נוסטלגיה לקשרים מהעבר. אם אתם פנויים והאקס מגיח, חכו עם החלטה על חזרה לפחות עד נובמבר.

בחודשים מאי-יולי יופיטר המיטיב ישהה במזל דגים וישפיע על תת המודע שלכם, הצפת סוגיות מהעבר ועבודה פנימית כדי למצוא פתרונות, תשובות או לסלק את השיירים הכרחית לפתיחת דף חדש ומערכות יחסים יציבות יותר.

לסיכום טליים יקרים, שנה של הזדמנויות מקצועיות, חברתיות ואישיות לפניכם כשהמפתח הוא חשיפה לאנשים, יצירת קשרים בכל התחומים ושיתופי פעולה עם קבוצות וארגונים למטרות אישיות, ציבוריות ומקצועיות. המשפט שמתחבר לי הוא: "אני ואתה נשנה את העולם" בדגש על אני ואתה.


**תחזית זו מבוססת בעקרה על הכוכבים האישים והמהירים והינה כללית לפי מזל השמש.

לתחזית אישית ומדויקת, תוך הבנת התהליכים והכיוונים הנכונים לך ורק לך, נדרש ניתוח מעמיק של מפה אישית. אני מזמינה אותך באהבה, לפגישה אישית פרונטלית, טלפונית או וירטואלית

לנרשמים לאתר 15% הנחה לפגישת ייעוץ וטיפולים. מחירון באתר.

חגית דאבוש-אסטרולוגיה התפתחותית, NLP דמיון מודרך, טיפולים אנרגטיים ורטרו הילינג 050-8344816

ליצירת קשר במהירות וקלות: https://www.dibiz.com/hagitdab1


מזל שור

שוורים יקרים, בשנה האחרונה חוויתם שינויים רבים וזה לא משהו שאתם אוהבים. האחראי לכך הוא אורנוס המרדני והחדשני ששוהה במזלכם. השפעתו תמשך עוד שנים ארוכות ולכן הכרחי לגלות גמישות ולהיפתח לרעיונות חדשים ולשינויים. ההתבצרות השוורית לא משמשת אתכם בתקופה זו וזה האתגר הרציני ביותר העומד בפניכם. קחו בחשבון שלכל דבר מתרגלים ואם טרם התרגלתם, זה יגיע ואולי אפילו תלמדו ליהנות מזה בזכות ההתנסויות והחוויות הטובות שבדרך.

שינויים הם חיוביים כשנתקעים במקומות שאינם מיטיבים ולכן אורנוס מרעיד יסודות ואלה שרעועים קורסים. זה נכון לכל תחום בחיים ועל כל אחד משפיע לפי מיקומו במפה האישית. תוכלו להבין על פי אירועי השנה האחרונה על איזה תחום הוא אחראי אצלכם.

אם תחום מערכות היחסים זועזע, אז הקדישו לתחום זה את מירב תשומת הלב האפשרית, לבדוק למה ואיך הגעתם למצב הנוכחי ומה אתם צריכים לעשות כדי להגיע למקום הרצוי. מה שהיה זה כבר לא מה שיהיה.

לאלה מבינכם שפנויים ואורנוס נוגע בתחום זה, הוא דווקא יטיב עמכם.

ב 7/1/21 מארס האנרגטי יצטרף לאורנוס שבמזלכם למשך חודשיים ויביא עמו בוסט אנרגטי לשינויים. אם נכון עבורכם לסיים קשר, זה הזמן ובמקביל תקופה טובה להיפתח להיכרויות מרגשות ושונות ממה שאתם רגילים.

באמצע אפריל ונוס תעבור למזלכם לתקופה של 3 שבועות, תפתח את הלב לאהבה חדשה ותכניס רומנטיקה לזוגיות קיימת. זה הזמן להשקיע קצת יותר.

בחודשים יולי-אוגוסט הטמפרטורה תעלה וגם הגזרה הרומנטית תתחמם כשבבית הרומנטיקה יהיו מארס הזכרי, וונוס הנשית ומרקורי התקשורתי , כשבמקביל יופיטר המיטיב ייסוג לדגים הרגשי. חגיגת רגשות, חיבור ליצירתיות וגם זמן מתאים להרחבת המשפחה לאלו מכם המעוניינים בכך.

התחום המקצועי מושפע גם הוא אצל רבים מכם, שכן אורנוס הינו שליט בית הקריירה שלכם והימצאותו במזלכם דומיננטית. בנוסף, יופיטר המיטיב ושבתאי האחראי עברו בסוף דצמבר 2020 לבית הקריירה שלכם מה שמספר על הזדמנויות לשינויים מקום עבודה ואף תחום, קידום והשקעה שתקדם אתכם ליעדים הרצויים.

חודשים ספטמבר – אוקטובר יכולים להחזיר לאחור או ליצור עיכוב בשל צורך להשקיע יותר מהצפוי בפרויקטים או חזרה לפרויקט ישן ולחילופין זו תקופה שבה יתכן קשר עם שותף או מעסיק מהעבר לטובת התקשרות מחודשת ומשופרת. עשו זאת רק אם תרגישו תשוקה ועניין לאותו תחום מהעבר ולא משיקולים פיננסיים נטו.

התחום הפיננסי עלול לסבול מחוסר יציבות במהלך השנה. במרץ יעבור מארס הממריץ לבית הכספים. מהלך שיביא עמו פוטנציאל להגדלת הכנסות, אך גם להוצאות מרובות. שמרו על איזון.

בסוף מאי מרקורי יחל נסיגה שתמשך 3 שבועות בבית הכספים שלכם ובתקופה זו מומלץ להקפיד על המאזן ביתר שאת, אבל מצד שני לפתח אסטרטגיות חדשות להגדלת ההכנסות או להפעיל תוכנית שרצית בעבר, אבל לא הסתדר באותו הזמן.

החל מיולי תורגש הקלה ואף הטבה בתחום הפיננסי.

לסיכום, שנת 2021 תהיה שנה של שינויים תוך כדי התפתחות אישית מוגברת. יציאה מהמקומות הנוחים אם הם מעכבים, התחלות וריגושים. כשאתם מרגישים שהקצב מהיר מדי עבורכם, אפשרו לעצמכם יום-יומיים של הירגעות וחיזרו בכוחות מחודשים. אל תישחקו ותזכרו שאתם בדרך להגשמה אישית ומקצועית טובה יותר.


**תחזית זו מבוססת בעקרה על הכוכבים האישים והמהירים והינה כללית לפי מזל השמש.

לתחזית אישית ומדויקת, תוך הבנת התהליכים והכיוונים הנכונים לך ורק לך, נדרש ניתוח מעמיק של מפה אישית. אני מזמינה אותך באהבה, לפגישה אישית פרונטלית, טלפונית או וירטואלית

לנרשמים לאתר 15% הנחה לפגישת ייעוץ וטיפולים. מחירון באתר.

חגית דאבוש-אסטרולוגיה התפתחותית, NLP דמיון מודרך, טיפולים אנרגטיים ורטרו הילינג 050-8344816

ליצירת קשר במהירות וקלות: https://www.dibiz.com/hagitdab1

מזל תאומים

שנה מעניינת לפניכם בני מזל תאומים החביבים. שני דברים בולטים אצלכם השנה:

הראשון הוא מעברי יופיטר המיטיב ושבתאי האחראי והמכביד בדצמבר 2020 לבית הרחבת האופקים והלימודים שלכם, לאחר ששהו בשנת 2020 באזור הקשור לכספים ולהתפתחות פנימית או חפירות פנימיות עמוקות במילים פשוטות יותר. מעברים שמביאים שינויי אמונות, אופטימיות, הרחבת אופקים אם בלימודים ואם תוך כדי תנועה ונסיעות. מיקום זה קשור גם לעולם הרחב, חו"ל ואצל חלקכם זה יתבטא בנסיעות מקצועיות או לצורך חופשות רבות מהרגיל.

בהשפעת שבתאי, אמונות ותפיסת העולם תושרש עמוקות. לא הכל יהיה קליל ויש צורך לעבוד על סוגיות שטרם נפתרו, אבל החשוב הוא שמעברים אלה פותחים את המיינד, את הגמישות המחשבתית והרצון לחוות את החיים בצורה מעניינית ומספקת יותר, לבחון דעות, להעשיר ידע ולחוות.

שבתאי ישהה במהלך כל השנה במיקום זה ויופיטר גם, למעט מאמצע חודש מאי ועד סוף יולי), כך שאלו תהליכים ארוכים ועמוקים.

הדבר השני הוא שמרקורי התקשורתי, שהוא שליט מזלכם ייסוג (רטרו) במזלות האוויר ובחודש יוני הנסיגה תהיה במזלכם, שגם הוא כידוע מיסוד האויר. כתוצאה מהנסיגה בחודש יוני האנרגיות עלולות לרדת מעט, הבלבול יצוץ והרגשת חוסר מיקוד וודאות יכולים לערער. הנכון לתקופה זו יהיה לעצור רגע, לבחון מה נשאר בלתי פתור או שרציתם לעשות ולא עשיתם ולבדוק אפשרות שזה הזמן לעשות זאת.

החודשים החזקים לרומנטיקה ואהבה הם ספטמבר ואוקטובר.

הפנויים שביניכם ייהנו מהיכרויות חדשות או חידוש קשרים מהעבר וכן עבודה עצמית על חיזוק הערכה העצמית. לאלה מכם שבמערכות יחסים זה זמן טוב להכניס פעילויות משותפות ורומנטיקה ליחסים.

אציין ששנה זו בכללותה היא שנה טובה למערכות יחסים, שכן הכבדות פוחתת, התנועה מתגברת והצורך להבין מה עוצר ולחוות הנאה וסיפוק גובר ולכן גם הפתיחות והאנרגיה עושה את שלה, אך החל מאוגוסט ההתייחסות והחשיבות לתחום זה יגברו וההזדמנויות יגיעו ביתר קלות.

מעבר שבתאי ויופיטר למזל דלי, מורידים לחץ מהתחום הפיננסי ואפשרויות חדשות נפתחות בפניכם.

מאמצע מאי ועד סוף יולי, יופיטר מגיח לביקור בבית הקריירה שלכם ויביא הזדמנויות מקצועיות ואפשרויות להגדלת הכנסות ששווה לבחון.

לסיכום, זוהי שנה של התפתחות אישית, הרחבת אופקים וצורך ממשי לקדם עצמכם גם כשלא קל.

שנה משמעותית לעתידכם, כשברבעון האחרון של השנה כבר תקבלו תמורה להשקעה. ככל שתהיו מחוברים לעצמכם, תיזמו ותשמרו על גמישות מחשבתית, התמורה תהיה מתגמלת יותר. שווה.


**תחזית זו מבוססת בעקרה על הכוכבים האישים והמהירים והינה כללית לפי מזל השמש.

לתחזית אישית ומדויקת, תוך הבנת התהליכים והכיוונים הנכונים לך ורק לך, נדרש ניתוח מעמיק של מפה אישית. אני מזמינה אותך באהבה, לפגישה אישית פרונטלית, טלפונית או וירטואלית

לנרשמים לאתר 15% הנחה לפגישת ייעוץ וטיפולים. מחירון באתר.

חגית דאבוש-אסטרולוגיה התפתחותית, NLP דמיון מודרך, טיפולים אנרגטיים ורטרו הילינג 050-8344816

ליצירת קשר במהירות וקלות: https://www.dibiz.com/hagitdab1


מזל סרטן

סרטנים יקרים, שנת 2021 נפתחת כשמארס האנרגטי שוהה בבית הקריירה שלכם, אחרי שחרש אותו במהלך חצי השנה האחרונה. מיקום זה של מארס בצירוף העובדה ששבתאי האחראי ויופיטר המיטיב עברו מבית מערכות היחסים למיקום שקשור לכספים ועוצמה פנימית, מספרים על התקדמות מקצועית ופיננסית. הצורך בשנה זו הוא להתקדם וליצור ביסוס ויציבות בתחומים אלה. עסקאות נדל"ן גם הן על הפרק.

מעברים אלה בנוסף לפלוטו שעדיין שוהה בבית מערכות היחסים, מראים שהתחום הרומנטי, שהיה דומיננטי בשנתיים האחרונות יעבור שינוי וגם נושא מערכות היחסים המקצועיות יושפע.

פירוק שותפויות מקצועיות או אישיות יהיה כרוך בתהליכם פיננסיים לצד יצירת שותפויות חדשות ומשמעותיות.

ברב חודש פברואר מרקורי התקשורתי ייסוג (רטרו) במזל דלי ויציף בעיות אינטימיות שזקוקות להתייחסות כדי ליצור או לשמור על יחסים זוגיים מספקים.

חודשים מאי-יולי יהיו משמעותיים להבנת מערכות זוגיות קיימות וגם להתחלות חדשות תוך כדי תהליך רגשי והגעה לתובנות אישיות והתחזקות פנימית בהמשך. זהו המשך ישיר לתהליך בנסיגת מרקורי שכבר הסתיים.

כך שלמעשה חצי השנה הראשונה משמעותית מאד מבחינת העבודה וההשקעה במערכות יחסים. לקיחת אחריות על היחסים שלכם וצלילה לתוך עולם הרגש תוך הסרת חומות ומגננות אם יש כאלה.

מערכות יחסים טובות ומושקעות ימשיכו להלהיב והאינטימיות תתעצם ותמלא חלק גדול מחייכם.

בחודשים נובמבר- דצמבר יגיע בוסט אנרגטי לחיזוק חיי האהבה. אלו שבזוגיות ירעננו ויכניסו רומנטיקה לקשר והאחרים יקבלו תמריץ למציאת אהבה וזוגיות טובה.

נפטון נשאר גם השנה במזל דגים והצורך ברוח, ברגש, במשהו שהוא מעבר עדיין חזק. החומר לא מספיק וההתפתחות הרוחנית/נפשית ממשיכה לאורך כל השנה.

במקביל, אוראנוס המרדני ישהה במהלך כל השנה במזל שור ובבית החברה שלכם ויביא עמו חידושים בתחום זה.

יהיה קל יותר להיפתח לאנשים, ליצור חברויות שונות מאלה שאליהם אתם רגילים, לחבור לארגונים או חבורות בעלי נושא משותף שאינו שגרתי, שירגש ויפתח את האפשרויות והדמיון.

לסיכום, שנת 2021 תהיה משמעותית מבחינת בניית יציבות ובטחון לשנים ארוכות.

התחום המקצועי והפיננסי יתפוס מקום חשוב. התמדה והשקעה יביאו תמורה בהתאם ויציבות.

חודשים מאי – ספטמבר שבהן יופיטר המיטיב ישהה במזל דגים, יתאימו לשינוי אווירה בטיולים, סדנאות, השקעה ביצירה וגם יביאו עמם הצלחות בתחומים משפטיים במידה ויש.

"כגודל ההשקעה – גודל התמורה" זה המשפט שצריך ללוות אתכם יותר מכל השנה. בהצלחה.


**תחזית זו מבוססת בעקרה על הכוכבים האישים והמהירים והינה כללית לפי מזל השמש.

לתחזית אישית ומדויקת, תוך הבנת התהליכים והכיוונים הנכונים לך ורק לך, נדרש ניתוח מעמיק של מפה אישית. אני מזמינה אותך באהבה, לפגישה אישית פרונטלית, טלפונית או וירטואלית

לנרשמים לאתר 15% הנחה לפגישת ייעוץ וטיפולים. מחירון באתר.

חגית דאבוש-אסטרולוגיה התפתחותית, NLP דמיון מודרך, טיפולים אנרגטיים ורטרו הילינג 050-8344816

ליצירת קשר במהירות וקלות: https://www.dibiz.com/hagitdab1

מזל אריה

רומנטיקה, רבותי וגבירותי, הרומנטיקה מתחדשת, מתגברת או נוצרת בחייכם השנה וזאת בהשפעת יופיטר המיטיב ושבתאי הרציני, שעברו למזל דלי ולבית מערכות היחסים שלכם.

למען האמת לא רק רומנטיקה, אלא יצירת קשרים עם יסודות טובים ומיסוד קשרים קיימים.

אין ספק שאלה בשורות טובות לאחר שבשניים האחרונות רב האנרגיות הושקעו בהתמקצעות, טיפול ועבודה.

אבל, לא הכל ורוד, ביחסים שאינם טובים או מספקים יהיה קשה להתעלם ולהמשיך באותה מתכונת והתוצאה תהיה השקעה איפה שנשאר עוד מה לתקן ופרידות אצל האחרים. בכל מקרה התהליך הוא חיובי מאחר והוא דוחף להגיע למקום טוב, ליחסים אוהבים ומכבדים.

ברב חודש פברואר מרקורי התקשורתי ייסוג (רטרו) במזל דלי וזה הזמן שבו הנושא יהיה בכותרות ואתכם יאתגר.

מאמצע חודש מאי ועד סוף יולי, יופיטר יגיח לביקור במזל דגים ויעזור להיפתח, לחוות ולשתף בחוויות אינטימיות ורגשיות.

אורנוס החדשני כבר התמקם בבית הקריירה שלכם ומגרה לשינויים וחידושים. עידן הדלי כבר הגיע וכאמור משפיע על הקריירה שלכם וזה אומר שצריך להתקדם, להשתכלל, להתחבר לטכנולוגיה ולשלב את ההומניטרי ככל האפשר בעבודתכם.

מיקום זה של אורנוס לא נותן להירדם בשמירה, אלא דוחף מחוץ לאזור הנוחות, אז אני מציעה לחשוב מה התחום שממנו אתם נמנעים ו/או לבדוק אם יש כיוונים חדשים מעניינים ולהתמקד בהם.

ב 7/1/21 מארס הנמרץ מצטרף לאורנוס ואנרגיית העשייה תגבר. נסיעות, יצירת קשרים והצגת רעיונותיכם לאנשים וגופים מתאימים יתאפשרו ואף יצליחו.

בחודשים מאי – יולי יפתח פתח לעסקאות חשובות, רכישות או פשוט לארגון ראוי של החשבון.

באוגוסט ההתמקדות תהיה בהגדלת ההכנסות.

ריכוז כוכבים במזלכם בחודש יולי יעניק בוסט אנרגטי נוסף ומלהיב להשגת מטרות, לקידןם מיזמים ולמעשה להוצאה לפועל של מה שעליו אתם עובדים ו/או מקדמים מזה זמן גם אם קצת לפני יתעוררו ספקות.

בדצמבר ונוס תיסוג בגדי והתחושה יכולה להיות של שחיקה, לאחר שנה של עבודה מאומצת. אפשרו לעצמכם רגיעה.

לסיכום, שנה שיכולה להביא אתכם למקומות חדשים מבחינה אישית ומקצועית. שנה מאתגרת ועמוסה, אך מלהיבה. שמרו על האש בוערת במהלך השנה. המנוחה תגיע בסופה. בהצלחה.


**תחזית זו מבוססת בעקרה על הכוכבים האישים והמהירים והינה כללית לפי מזל השמש.

לתחזית אישית ומדויקת, תוך הבנת התהליכים והכיוונים הנכונים לך ורק לך, נדרש ניתוח מעמיק של מפה אישית. אני מזמינה אותך באהבה, לפגישה אישית פרונטלית, טלפונית או וירטואלית.

לנרשמים לאתר 15% הנחה לפגישת ייעוץ וטיפולים. מחירון באתר.

חגית דאבוש-אסטרולוגיה התפתחותית, NLP דמיון מודרך, טיפולים אנרגטיים ורטרו הילינג 050-8344816

ליצירת קשר במהירות וקלות: https://www.dibiz.com/hagitdab1


מזל בתולה

בתולות יקרות, שנת 2021 הינה שנה של השקעה רצינית בעבודה. התהליך כבר החל.

ההשקעה תהיה מאסיבית ומקדמת גם אם מאתגרת בשל נסיגות מרקורי, שליט מזלכם במזלות האוויר שקשורים אצלכם לכספים וקריירה.

ונחזור רגע לאחור, בדצמבר 2020 עברו יופיטר המיטיב ושבתאי האחראי למזל דלי ולבית העבודה והשרות שלכם, כך ש 2021 זו שנה שבה הרצינות וההשקעה לטווח ארוך חיונית וגם תתגמל.

הנסיגה הראשונה תתרחש בין ה 30/1 ל 20/2 במזל דלי ועלולה לעורר חוסר מנוחה ושביעות רצון לגבי התחום או רמת ההתמחות/דיוק שלך וזה יהיה הזמן הנכון לדייק תחום, להתמקצע ולנפות מה שמכביד ולא מועיל.

הנסיגה השנייה שתתרחש בין 29/5-21/6 במזל תאומים ובבית הקריירה/מעמד שלכם, עלולה לעכב או לגרום לספקות לגבי המטרות וההגעה ליעדים וזה יהיה זמן לבדוק אם היעדים הוגדרו נכון ומהסיבה הנכונה.

הנסיגה השלישית והאחרונה לשנת 2021 תתרחש בין 27/9-17/10 במזל מאזניים ובבית הכספים שלכם וישנן מספר אפשרויות: הראשונה היא שההוצאות יגברו ויערערו את הבטחון הפיננסי, אבל זה לא משהו שיגרום לנזק, אלא להיפך, יעורר להתקדם שלב ולהרוויח יותר.

האפשרות השנייה היא שנושאים כספיים שהתעכבו ישתחררו.

מערכות היחסים ממשיכות להיות מושפעות מפלוטו שלא נותן לחפף ונפטון שמעורר את הצורך בקשר רוחני במערכות היחסים, כך שיחסים חסרי משמעות לא שורדים ולא ישרדו גם בשנה הזאת.

מה שכן, כדאי לשים לב, שהנתינה הרבה שבכם אינה שואבת מכם אנרגיה לחינם. זכרו יחסים מושתתים על נתינה וקבלה.

בחודשים מאי – יולי יופיטר המיטיב יגיח לביקור בבית מערכות היחסים שלכם ויקל עליכם להראות עד כמה אתם מחויבים במערכות יחסים קיימות ולפתוח את הלב למערכות יחסים חדשות ורגשיות.

השנה בכללותה היא שנה משמעותית מבחינת יחסים ורגשות וכדאי לתת מקום ליחסים קיימים או חדשים.

לסיכום, שנת 2021 צופנת בתוכה השקעה מקצועית גדולה שתקדם ותחזק את הבטחון ביחס ישיר להשקעה. בחודשים אוגוסט-ספטמבר הבטחון העצמי יגבר ותרגישו יותר סיפוק ואמונה בהצלחה תוך מציאת דרכים חדשות ומקוריות ויציאה מחוץ לאזור המוכר. תהליכים אלה יחזקו את הכוח הפנימי והבטחון העצמי.


**תחזית זו מבוססת בעקרה על הכוכבים האישים והמהירים והינה כללית לפי מזל השמש.

לתחזית אישית ומדויקת, תוך הבנת התהליכים והכיוונים הנכונים לך ורק לך, נדרש ניתוח מעמיק של מפה אישית. אני מזמינה אותך באהבה, לפגישה אישית פרונטלית, טלפונית או וירטואלית

חגית דאבוש-אסטרולוגיה התפתחותית, NLP דמיון מודרך, טיפולים אנרגטיים ורטרו הילינג 050-8344816

ליצירת קשר במהירות וקלות: https://www.dibiz.com/hagitdab1


מזל מאזניים

מאזניים יקרים, השנה מתחילה כשמארס הנמרץ נמצא במזל טלה ובבית מערכות היחסים שלכם. יש לציין שבחצי השנה האחרונה היה במיקום זה כולל רטרו וכבר עברתם תהליך של הבנות, סינונים והתפתחות בנושא ובדצמבר 2020 יופיטר המיטיב ושבתאי הרציני, עברו למזל דלי, שאצלכם קשור לתחום הרומנטי, יצירה, ילדים... מה שקשור ברגש ושמחה במקביל.

שילובים אלה מראים שהנושא הרומנטי יקבל דגש חזק ושאתם בשלב להיות רציניים יותר.

הכוונה היא שהבחירות הן לטובת מה שנכון עבורכם ולא מתוך מקום של ריצוי, פשרה וכד'.

אלה מכם שנמצאים במערכות יחסים ירגישו השנה את הצורך לחזק את הקשר ואף למסד.

בפברואר מרקורי התקשורתי ייסוג במזל דלי כשבמקביל ונוס היפה שמבקשת סיפוק באותו מיקום. מעברים אלו עשויים להציף שאלות שטרם נבחנו וגם להחזיר אהבות חדשות ולקדם קיימות (בהתאם לסטטוס של כל אחד מכם).

הלחץ והדאגות שהיו מנת חלקם של רבים מכם בשנה-שנתיים האחרונות בשל נוכחות יופיטר ושבתאי במזל גדי ייחלשו בצורה משמעותית. בדצמבר, ונוס תיסוג במזל גדי תעורר נושאים משפחתיים שלא נפתרו והודחקו, כך שכדאי לתת תשומת לב לנושאים שעלו ועולים ולא להדחיק כי בכל מקרה תצטרכו להתייחס אליהם, אז עדיף לטפל ללא הלחץ של הנסיגה.

נוכחות אורנוס במזל שור מעוררת לחוויות חדשות ו/או שונות בקשרים האינטימיים שלכם או לחלופין תגרום להתעניינות באנשים שונים ממה שאתם מרגישים. שתי האפשרויות יספקו ריגוש ועניין.

בכללי הנושא המקצועי פחות מרגש בשנה זו. מאמצע מאי ועד סוף יולי, יופיטר המיטיב יבקר בבית העבודה שלכם ויפתח אופציות לעבודה מהנה ומספקת יותר. כשחקני חיזוק יהיו ונוס היפה ומארס הנמרץ בבית הקריירה ויתנו את האנרגיה הדרושה כדי לנוע קדימה.

לסיכום, שנת 2021 היא שנה לפתיחת הלב, לחזק קשרים קיימים, ליצור חדשים, להתחבר לכל האהובים מסביב וליהנות מאהבות ואהובים.


**תחזית זו מבוססת בעקרה על הכוכבים האישים והמהירים והינה כללית לפי מזל השמש.

לתחזית אישית ומדויקת, תוך הבנת התהליכים והכיוונים הנכונים לך ורק לך, נדרש ניתוח מעמיק של מפה אישית.

אני מזמינה אותך באהבה, לפגישה אישית פרונטלית, טלפונית או וירטואלית.

לנרשמים לאתר 15% הנחה לפגישת ייעוץ וטיפולים. מחירון באתר.

חגית דאבוש-אסטרולוגיה התפתחותית, NLP דמיון מודרך, טיפולים אנרגטיים ורטרו הילינג 050-8344816

ליצירת קשר במהירות וקלות: https://www.dibiz.com/hagitdab1

מזל עקרב

עקרבים יקרים, עולם הרגש שלכם עשיר ודרמטי תמיד ובשנת 2021 זה לא שונה ואף תוסס ומאתגר במיוחד.

ולמה? אורנוס, הכוכב שמביא שינויים התנחל לתקופה ארוכה בבית הזוגיות ומאופיו הוא מעורר לחוות שינויים ובמקרה זה במערכות היחסים, אצל חלקכם בתחום הזוגי ואצל אחרים בשותפויות עסקיות וחברויות שונות.

אתם פתוחים יותר לאנשים ושותפויות חדשות ושונות ממה שאתם רגילים. מארס הנמרץ שמצטרף לאורנוס בינואר 2021 מוסיף תבלין לתבשילים.

האזור הקשור באינטימיות, מיניות ותהליכים פנימיים עמוקים יחווה גם הוא מהלכים שונים. מארס הנמרץ ישהה בו במרץ-אפריל, מרקורי התקשורתי ייסוג בו בחודש יוני ושילוב מעברים אלה יעניקו לכם כוח להתחבר למקומות עמוקים ולהתחזק רגשית, רוחנית ופיזית. אין ספק שמעברים אלה יכולים להשפיע בצורת קוצר רוח לשטחיות וריקנות. זה לא רע עם נוהגים בטאקט ונימוס.

הרטרו של מרקורי ביוני יעזור להתמודד עם נושאים שהדחקתם במשך שנים. זה יהיה זמן טוב לחפור בפנים עמוק עמוק, להציף ואפילו להתחבר מחדש עם אנשים מהעבר אם זה מה שיביא מזור למכאוב.

נפטון הרגשי ישהה גם השנה בבית הרומנטיקה ואהבה ומשאירה אתכם רגישים ופתוחים לאהבה ובחודש אפריל כשונוס תגיע למזל טלה ולבית מערכות היחסים שלכם תביא עמה אפשרויות והזדמנויות לרומנטיקה חדשה, אך גם לבילוי רומנטי עם שותף קיים.

התחום אינו יציב במיוחד, אך בהחלט יכול לקדם למקום טוב יותר תוך ריפוי עצמי עמוק.

התחום המקצועי מושפע בעקר מהכוכבים האישיים בשנת 2021, כלומר, היקום פחות מתערב, זה הזמן שלכם לכוון ולהשפיע על המתרחש בחייכם בתחום זה. להשקיע מחשבה, להיות פתוחים לרעיונות חדשים ולהמשיך לצעוד קדימה גם אם ההרגשה היא של צעד קדימה, שני צעדים אחורה.

ב 26/5 יתרחש ליקוי ירח במזל קשת שקשור לתחום הכספים שלכם וזה יהיה מועד חשוב להכין את הקרקע לעתיד אם ע"י תוכנית חדשה ואם ע"י סגירת נושא שנמשך זמן.

ב 41/2 יתרחש ליקוי חמה באותו מיקום ויפתח פתח להזדמנויות פיננסיות חדשות. התקופה הזאת תהיה מלאת אנרגיה ליזום ולהגדיל הכנסות, אבל שימו לב שגם להגדיל הוצאות. היו מחושבים.

התחום הביתי, משפחתי יהיה פעיל השנה יותר משנים קרובות וזאת בשל מעבר שבתאי האחראי ויופיטר המיטיב למזל דלי שקשור אצלכם לתחום זה. למעשה המעבר התרחש כבר בדצמבר 2020 וההשפעה תימשך רב השנה. השינויים יכולים להתבטא במקום המגורים, שיפוץ, רכישה, מכירה או בצורה של שהות ארוכה יותר בבית אם בשל צורך להיות נוכח יותר עבור בני המשפחה או שינוי מיקום העבודה.

כך או כך הנקודה היא לקחת על עצמך יותר אחריות.

בחודש פברואר, מרקורי התקשורתי ייסוג במיקום זה וזה יהיה הזמן לבחון את המצב המשפחתי, את המעורבות שלך ובמה אתה יכול לתרום ולשפר לטובת כולם גם אם ההרגשה היא שהנטל על הכתפיים שלך.

חודשים מאי-יולי, שבהם יגיח יופיטר המיטיב למזל דגים, נושא של הרחבת המשפחה או התייחסות מוגברת לאחד מבני המשפחה יצוץ. זהו זמן שבה היצירתיות תגבר, אז רכבו על הגל.

לסיכום, זוהי שנה עם מיקוד במשפחה ובמערכות יחסים, אנרגיות חזקות והתלהבות להתחיל פרויקטים חדשים, לנוע ולתור את העולם. עשו זאת בחכמה ותהנו מהתקופה.


**תחזית זו מבוססת בעקרה על הכוכבים האישים והמהירים והינה כללית לפי מזל השמש.

לתחזית אישית ומדויקת, תוך הבנת התהליכים והכיוונים הנכונים לך ורק לך, נדרש ניתוח מעמיק של מפה אישית.

אני מזמינה אותך באהבה, לפגישה אישית פרונטלית, טלפונית או וירטואלית

לנרשמים לאתר 15% הנחה לפגישת ייעוץ וטיפולים. מחירון באתר.

חגית דאבוש-אסטרולוגיה התפתחותית, NLP דמיון מודרך, טיפולים אנרגטיים ורטרו הילינג 050-8344816

ליצירת קשר במהירות וקלות: https://www.dibiz.com/hagitdab1


קשת

קשתים יקרים, נתחיל בכך ששנת 2021 נפתחת עם אנרגיות קלילות הרבה יותר מאלו שהיו בשנים האחרונות וזאת בשל מעבר יופיטר המיטיב, שהוא שליט מזלכם, ממזל גדי המכביד למזל דלי החדשני, שאצלכם מתקשר לתקשורת מכל הסוגים. גם שבתאי עבר לאותו מיקום, כך שההשפעה מורגשת מאד. מעברים אלו התרחשו במהלך דצמבר 2020 והשפעתם תמשך לאורך כל שנת 2021.

מעברים אלה פותחים הזדמנויות להיכרויות מפתיעות, ליצירת קשרים חדשים ולא רק רומנטיים, לחיבור לתחומי עניין גלובליים והומניטריים ובכלל לחשיבה מתקדמת ויוזמת יותר.

יחד עם זאת הנסיגות של מרקורי בשנה זו יתרחשו במיקומים הקשורים למערכות היחסים השונות בחייכם ומעוררות לעבוד על נושאי זוגיות, מחויבות ושיפור מערכות היחסים בחייכם.

בפברואר מרקורי ייסוג (רטרו) במזל דלי וישפיע על צורת החשיבה. בתקופה זו יהיה טוב לעצור, לבחון נושאים מהעבר שתקועים, פרויקטים שאופסנו, קשרים שהתנתקו או התרופפו ולראות מה אפשר לתקן ולחדש בגישה חדשה. אחד מהדברים שיעזרו הוא לעבור למצב הקשבה.

חודשים מרץ ואפריל יהיו מעוררים ומקדמים בתחום היחסים.

ביוני מרקורי ייסוג בבית מערכות היחסים שלכם וליקוי חמה יתרחש באותו מיקום ב 10/6 וזה הזמן שבו עבודה על נושא הזוגיות ומחויבות במערכות היחסים יפיקו תוצאות לטווח ארוך. בחינה של הגישה לאנשים בחייכם וייתכן שזה יהיה הזמן הנכון להתחייב.

נסיגה זו תתרחש מעט לאחר ליקוי ירח במזלכם, שיביא הזדמנויות לפנויים להתאהב ולאחרים לחזק את הקשר.

בספטמבר הנסיגה תתרחש בבית החברה שלכם והתחום החברתי יושפע. בחינת חברויות, שיתופי פעולה עם ארגונים ודרך להתנהל בהרמוניה תוך תרומה לחברה.

ונעבור לתחום המקצועי/כספי. אורנוס החדשני, נמצא מזה תקופה במזל שור ומשפיע על התחום המקצועי, מעורר לשינויים וחדשנות. הצורך לעבוד עבור אידיאל או שהעבודה תהיה מעניינת חזק תוך יעילות מקסימלית.

חודשים ינואר ופברואר יהיו מלאי אנרגיה למקסם נושאים אלה.

אציין שמעברם של שבתאי ויופיטר מגדי לדלי בדצמבר 2020 הוריד מהלחץ הקודם.

בסה"כ שנה שמאפשרת להתקדם על בסיס ההתפתחות האישית והגישות לכסף ולערכים שהתרחשו בשנים הקודמות.

לסיכום, שנה שונה מקודמתה בפתחם. התמקדו בתחום החברתי והאישי. רכשו ידע ככל האפשר, התקדמו וחשוב מאד לשמור על תנועה, טיולים, נסיעות וסדנאות. כל מה שישמור על גמישות ופתיחות לאנשים וקשרים. שנה משמעותית עם פוטנציאל גדול להצלחות והישגים.


**תחזית זו מבוססת בעקרה על הכוכבים האישים והמהירים והינה כללית לפי מזל השמש.

לתחזית אישית ומדויקת, תוך הבנת התהליכים והכיוונים הנכונים לך ורק לך, נדרש ניתוח מעמיק של מפה אישית.

אני מזמינה אותך באהבה, לפגישה אישית פרונטלית, טלפונית או וירטואלית.

לנרשמים לאתר 15% הנחה לפגישת ייעוץ וטיפולים. מחירון באתר.

חגית דאבוש-אסטרולוגיה התפתחותית, NLP דמיון מודרך, טיפולים אנרגטיים ורטרו הילינג 050-8344816

ליצירת קשר במהירות וקלות: https://www.dibiz.com/hagitdab1


גדי

גדיים יקרים, שליט מזלכם, שבתאי שמייצג אחריות ורצינות ויופיטר המיטיב, עזבו את מזלכם בדצמבר 2020 ועברו למזל קשת שאצלכם מתקשר לתחומים הפיננסיים. אלו מהלכים משמעותיים לטווח ארוך ובמהלך השנה נושא זה וגם הקריירה יהיו מודגשים מאד וידרשו תשומת לב, רבה, גמישות ואחריות.

מצד אחד הכובד הנפשי והאחריות הפנימית שליוו אתכם בשנתיים האחרונות השתחררו, מצד שני הנסיגות (רטרו) של מרקורי התקשורתי יקרו במזלות הקשורים לקריירה וכסף ולכן התמודדויות עם נושאים כספיים, תקציבים, עמידה בלוחות זמנים והתעסקות שונה בנושאים אלה עשויה להיות אינסטנטיבית ומאתגרת, אבל התמדה והשקעה כפי שאתם יודעים טוב מכולם, תביא את התוצאה הרצויה ויותר מכך.

אתם, הגדיים, אינכם פוחדים מאחריות והשקעה, אז פשוט היו אתם והשקיעו במה שצריך כדי להגיע לתוצאות שיספקו אתכם לשנים ארוכות.

הרטרו הראשון יתרחש בפברואר במזל דלי ותצטרכו לחשב מחדש מסלול פיננסי. שינוי במערך התזרים או הוצאות גדולות מהצפוי עלולות לערער את הבטחון הכלכלי, אבל זה פתיר. ערכו תוכנית חדשה ואם צריך היעזרו בבעל מקצוע ויתכן ואף תצאו ברווח.

בחודש יוני נסיגת מרקורי תתרחש בתאומים ורשימת המטלות וההתרוצצויות ביניהם תגבר, אך זה יהיה זמני ויחלוף. קחו זאת בפרופורציה.

באוקטובר מרקורי ייסוג במזל מאזניים הקשור לקריירה ומעמד. הנסיגה תידחף להתקדם, לרכוש מעמד, ליצור קשר עם בוס מהעבר או חברה שעמה עבדתם ועשויה להיות מקדמת ומועילה. זכרו בתקופה כזאת להיות מחוברים לאש הפנימית והרצון האישי ולא לתת לחומר בלבד להוביל.

זוהי שנה עם הזדמנויות טובות להתקדמות. תנו מקום לקשרים ותפקידים מהעבר ואפשרו להזדמנויות שיצוצו לעזור.

ומה קורה בתחום הרומנטי?

השנה נפתחת כשאורנוס החדשני שוהה בבית הרומנטיקה ועוזר לחדש ולרענן יחסים קיימים ולהכניס ריגושים חדשים ולפנויים מייצר הזדמנויות להיכרויות חדשות ולא פעם שונות לחלוטין ממה שאתם רגילים. כן, גדיים יקרים, אורנוס משחרר אתכם מהקיבעון ומחבר אתכם ללב ולרוח במקביל להיגיון הברזל שלכם.

בתחילת השנה מארס האנרגטי יצטרף לאורנוס ויגביר את האנרגיה הזו ואת הרצון לחלוק ולאהוב.

בחודשים מאי – יוני תחושת המחויבות תגבר ותוכלו להתמסר למערכות יחסים רציניות.

נקודת זמן משמעותית היא מאמצע מאי עד יולי, שבה יופיטר יבקר במזל דגים ויפתח את המחשבה לקליטה מוגברת של ידע וגם של הפצה. תקשורת מוגברת, יצירת קשרים, לימודים ויכולת לראות את התמונה העתידית בצורה ברורה יותר יאפיינו את התקופה הזאת. מעניין ומלהיב.

לסיכום, שנה מרעננת ומשנה מודעות והתפתחות בפניכם. שמרו על ראש פתוח ואפשרו לעצמכם חוויות קלילות ומספקות תוך שחרור הקושי שאתם נוהגים לזמן אליכם כחלק ממסע ההתפתחות.


**תחזית זו מבוססת בעקרה על הכוכבים האישים והמהירים והינה כללית לפי מזל השמש.

לתחזית אישית ומדויקת, תוך הבנת התהליכים והכיוונים הנכונים לך ורק לך, נדרש ניתוח מעמיק של מפה אישית.

אני מזמינה אותך באהבה, לפגישה אישית פרונטלית, טלפונית או וירטואלית

לנרשמים לאתר 15% הנחה לפגישת ייעוץ וטיפולים. מחירון באתר.

חגית דאבוש-אסטרולוגיה התפתחותית, NLP דמיון מודרך, טיפולים אנרגטיים ורטרו הילינג 050-8344816

ליצירת קשר במהירות וקלות: https://www.dibiz.com/hagitdab1


דלי

אין ספק שזו השנה שלכם, דליים יקרים. יופיטר המיטיב ושבתאי המכביד עזבו את בית תת המודע שלכם, שבו שהו בשנה האחרונה. מיקום תובעני שהכניס לחשבונות נפש עמוקים, אבל בדצמבר עברו למזלכם וההקלה הגיעה. זה הזמן להוציא לפועל את התוכניות שישבו בראש, לשנות מה שהבנתם שלא מתאים ולרוץ קדימה לעבר החדש.

מעבר יופיטר מספר על שנה של אפשרויות חדשות ומלהיבות לפנויים שביניכם, עליה בביטחון העצמי ורצון למסד קשרים חדשים ולרענן קיימים. אלה מכם שנמצאים בקשרים שאינם מספקים יתקשו להמשיך באותה מתכונת.

בחודש פברואר תורגש ההתלהבות או סוג של לחץ לשנות ולחוות, להרגיש, בוסט אנרגטי שלעתים יורגש כפול גז בניוטרל בשל נסיגת מרקורי במזלכם, אבל אפשרו ללב להתעורר, להתחבר, לספוג את האנרגיה והעוצמה החדשה שמגיעה אליכם כבר מעכשיו.

חודש מרץ גם הוא יביא עמו ריגושים ורצון לחוות אהבה, לתת ולקבל. זה הזמן לבילויים רומנטיים ואפילו קיטשיים, שלא כהרגלכם.

בחודש יוני נושאים שאינם פתורים יצוצו ויאתגרו, אבל סבלנות ושיתוף פעולה עם הפרטנרים שלכם ישיגו תוצאה טובה.

אוגוסט וספטמבר גם הם מושפעים מנוכחות פלנטרית הקשורה ליחסים ותוכלו לשפר את הקשרים הרגשיים, לשתף ולהתאחד.

למעשה, כל השנה היא שנה שהרגשות ואהבה על פני השטח. כיף.

הנושא הכספי והערכי מתנהל מהמקום הרוחני, הכוונה שהרצון להשתמש במשאבים הרוחניים והכספיים שלכם יהיו קשורים לצד הרוחני. אם לפעילות הומניטרית, אם להוציא כסף על לימודים וטיולים מרחיבי דעת ואופקים או אפילו קניות עפ"י החשק. יחד עם זאת, היכולת להתחבר להדרכה העליונה והפנימית ולפעול בצורה שתניב רווחים ותשמור על איזון גבוהה. הקשיבו ודייקו.

מאמצע מאי ועד סוף יולי היקום ישלח הזדמנויות פיננסיות ותוכלו לשפר את המצב הכלכלי.

זו תקופה שיכולת הריכוז והארגון שלכם יהיו מעולים ותוכלו להתמקד במשימות ופרויקטים בצורה טובה.

אורנוס, שליט מזלכם ישהה גם השנה במזל שור שאצלכם מתחבר לנושא המשפחתי והמגמה שהתחילה בשנה הקודמת תמשך. מילת המפתח היא גמישות. שינויים, מפגשים לא מתוכננים, שיפוצים או כל נושא שמוציא מהשגרה ומשפר בטווח המיידי או הארוך יבורך.

תת המודע שלכם עדיין פעיל ונוגע במקום עמוקים שאת חלקם כבר שיניתם, אבל העבודה טרם הסתיימה, אך השנה תרגישו הרבה יותר חזקים. התשמשו בכוחות והתובנות לשיפור מערכות היחסים שלכם ולשיפור תנאי חייכם.

לסיכום, שנה מיוחדת, מקדמת ומשנה תודעה והרגשה לפניכם. הקשיבו והתבוננו בתוככם בהתמדה לשיפור מקסימלי וכדי לחוות אותה בדרך של הגשמה.


**תחזית זו מבוססת בעקרה על הכוכבים האישים והמהירים והינה כללית לפי מזל השמש.

לתחזית אישית ומדויקת, תוך הבנת התהליכים והכיוונים הנכונים לך ורק לך, נדרש ניתוח מעמיק של מפה אישית.

אני מזמינה אותך באהבה, לפגישה אישית פרונטלית, טלפונית או וירטואלית

לנרשמים לאתר 15% הנחה לפגישת ייעוץ וטיפולים. מחירון באתר.

חגית דאבוש-אסטרולוגיה התפתחותית, NLP דמיון מודרך, טיפולים אנרגטיים ורטרו הילינג 050-8344816

ליצירת קשר במהירות וקלות: https://www.dibiz.com/hagitdab1



דגים

דגיגים יקרים, בשנת 2021, בשקט בשקט, תעברו שינויי חשיבה, תתחברו לתפיסת מודעות חדשה תוך חיזוק פנימי והבנה של הפחדים שמלווים אתכם ושחרורם וזאת בחסות שבתאי הרציני ויופיטר המיטיב ששוהים בבית תת המודע שלכם ואורנוס החדשני שנמצא במזל שור שאצלכם קשור לדרך חשיבה וראייה ריאלית ופתוחה יותר. זהו שילוב נהדר להתפתחות תוך קבלת הבזקי הארה ויציאה מאזורי הנוחות לצורך התקדמות.

תהליכים אלה יתרחשו לאורך השנה ומארס הנמרץ מצטרף לאורנוס כבר ב 7/1/20 לתקופה שעד 04/3/20 והאנרגיות הנפשיות יהיו גבוהות, רעיונות מקוריים ויוזמות מקצועיות מלהיבות שתוכלו להציג ולממש בצורה טובה. עשייה נמרצת וישירות יאפיינו את הרבעון הראשון של השנה ויפתחו לכם דרך להמשכה.

שימו לב שבאנרגיות גבוהות אלה הנטייה היא להתפזר. השתדלו לבודד את הרעיונות והמשימות שלוכדות את ליבכם יותר והתמקדו בהם. האמרה "תפסת מרובה לא תפסת" נכונה במקרה זה.

אנרגיה זו יעילה מאד גם ליצירת קשרים חדשים מכל הסוגים, לסדנאות מרחיבות אופקים, נסיעות וטיולים.

נושא הרומנטיקה גם נראה נחמד השנה עם הדגשים לחודשים מאי-יוני שבהם הכוכבים האישיים יעברו בזה אחר זה בבית הרומנטיקה שלכם, יפתחו את הלב ויביאו הזדמנויות להכיר. זהו זמן להשקעה וחיזוק יחסים קיימים.

ביולי – אוגוסט מעבר כוכבים בבית מערכות היחסים יטיב גם הוא עם מערכות היחסים וייצובם, אך מעבר מארס הנמרץ במיקום זה באוגוסט ובמחצית הראשונה של ספטמבר יצית אש לחיוב ולשלילה, כלומר ביחסים טובים יעורר לעבור לשלב הבא ובאלו שפחות מריבה ואף פרידה.

ב 26/5 יתרחש ליקוי ירח במזל קשת שקשור לקריירה שלכם. ליקוי ירח מאפשר להתקדם ולהשיג יעדים חדשים אם עבדת והתכוננת כראוי – מביא תמורה לאגרה, אבל אם לא פעלתם או שפעלתם לא נכון, אתם עלולים לחוות האטה ואף נסיגה לצורך בחינה מחדש של הכיוון והפעולות הנדרשות לשיפור/תיקון.

ב 4/12 יתרחש ליקוי חמה באותו המיקום ותתווסף אנרגיה מעולה לעבודה על פרויקטים לטווח ארוך, קביעת יעדים חדשים והתחלה של מיזמים מלהיבים. אנרגיה ממריצה ומקדמת.

נסיגת מרקורי בין התאריכים 29/5 ל 21/6 במזל תאומים תמקד אתכם במגזר הביתי, אם בשל תקלות קטנות או צורך להעניק תשומת לב נוספת לבן משפחה או למארג המשפחתי.

לסיכום, שנה של התמקדות פנימית, התפתחות רוחנית ונפשית ותוך כדי עשייה חדשה ומקדמת.

ההמלצה שלי היא לא לרדוף אחר החיצוני, אלא להתמקד ברצון הפנימי והסיפוק האישי.

מאחלת לכם שתחוו ותתפתחו בצורה הטובה ביותר לכל אחד מכם באופן אישי בשנה זו.

שנה מיוחדת, מקדמת ומשנה תודעה והרגשה לפניכם. הקשיבו והתבוננו בתוככם בהתמדה לשיפור מקסימלי וכדי לחוות אותה בדרך של הגשמה.


**תחזית זו מבוססת בעקרה על הכוכבים האישים והמהירים והינה כללית לפי מזל השמש.

לתחזית אישית ומדויקת, תוך הבנת התהליכים והכיוונים הנכונים לך ורק לך, נדרש ניתוח מעמיק של מפה אישית.

אני מזמינה אותך באהבה, לפגישה אישית פרונטלית, טלפונית או וירטואלית .

לנרשמים לאתר 15% הנחה לפגישת ייעוץ וטיפולים. מחירון באתר.

חגית דאבוש-אסטרולוגיה התפתחותית, NLP דמיון מודרך, טיפולים אנרגטיים ורטרו הילינג 050-8344816

ליצירת קשר במהירות וקלות: https://www.dibiz.com/hagitdab1

התאמת מזלות עקרב
התאמת מזלות קשת
התאמת מזלות גדי
התאמת מזלות דלי
התאמת מזלות דגים
שור טלה
תאומים טלה
סרטן טלה
בתולה טלה
אריה טלה
בתולה שור
שור שור
תאומים שור
סרטן שור
אריה שור
סרטן תאומים
שור תאומים
תאומים תאומים
אריה תאומים
בתולה תאומים
בתולה סרטן
שור סרטן
תאומים סרטן
סרטן סרטן
אריה סרטן
שור אריה
בתולה אריה
סרטן אריה
תאומים אריה
אריה בתולה
שור בתולה
בתולה בתולה
תאומים בתולה
סרטן בתולה
אריה אריה
שור מאזניים
בתולה מאזניים
תאומים מאזניים
סרטן מאזניים
אריה מאזניים
בתולה עקרב
שור עקרב
אריה עקרב
שור קשת
תאומים עקרב
סרטן עקרב
בתולה קשת
אריה קשת
תאומים קשת
סרטן קשת
בתולה גדי
שור גדי
תאומים גדי
אריה גדי
סרטן גדי
שור דלי
בתולה דלי
תאומים דלי
אריה דלי
סרטן דלי
דגים שור
סרטן דגים
תאומים דגים
אריה דגים
בתולה דגים
התאמת מזלות מאזניים
הורוסקופ 2021
מאזניים טלה
גדי טלה
דלי טלה
דגים טלה
טלה טלה
עקרב וטלה
קשת טלה
גדי שור
עקרב ושור
מאזניים ושור
דלי שור
טלה שור
קשת שור
טלה 2021
שור דגים
דלי תאומים
טלה תאומים
דגים תאומים
דלי סרטן
דגים סרטן
טלה סרטן
דגים אריה
דלי אריה
טלה אריה
דגים בתולה
דלי בתולה
טלה בתולה
דגים מאזניים
דלי מאזניים
טלה מאזניים
דגים עקרב
דלי עקרב
דלי קשת
טלה עקרב
דגים קשת
טלה קשת
דלי גדי
דגים גדי
טלה גדי
דגים דלי
דלי דלי
טלה דלי
דגים דגים
תאומים 2021
סרטן 2021
אריה 2021
דלי דגים
קשת תאומים
שור 2021
בתולה 2021
מאזניים 2021
עקרב 2021
קשת 2021
גדי 2021
עקרב סרטן
מאזניים סרטן
עקרב אריה
עקרב וגדי
מאזניים וגדי
עקרב ודלי
טלה דגים
דלי 2021
דגים 2021
מאזניים אריה
עקרב בתולה
מאזניים בתולה
מאזניים ודלי
עקרב ודגים
גדי תאומים
גדי סרטן
גדי אריה
גדי בתולה
גדי מאזניים
גדי עקרב
גדי קשת
גדי גדי
גדי דלי
גדי דגים
עקרב ותאומים
מאזניים תאומים
קשת סרטן
קשת אריה
קשת בתולה
קשת מאזניים
קשת עקרב
קשת קשת
קשת גדי
קשת דלי
קשת דגים
עקרב ומאזניים
מאזניים מאזניים
עקרב ועקרב
מאזניים עקרב
עקרב וקשת
מאזניים וקשת
מאזניים ודגים
bottom of page