top of page
חיפוש

הורוסקופ לתקופה שבין ראש השנה תשפ"א לסוף שנת 2020


הורוסקופ 9-12/20

אין ספק ששנת 2020 תביא עמה מהפכים לטוב ולרע.

התחזית הזו היא לתקופה שמראש השנה העברי תשפ"א ועד סוף שנת 2020 וזאת כי ההתייחסות באסטרולוגיה, בשיטתי היא לפי לוח השנה הלועזי, אבל בשל התקופה השונה החלטתי להכין אותה.

לשנת 2021 אכין תחזית בהתאם לתגובות ולשיתופים. כך אדע אם כדאי להשקיע את המאמץ והזמן😊, אז זו הדרך שלכם להשפיע.

מאחלת לכולנו שנה של בריאות, אחדות, שמחה, בחירות אישיות וקולקטיביות הנכונות להתפתחות הנשמה ולאהבה.

מזל טלה

שנת תשפ"א נפתחת כשמארס האנרגטי בנסיגה (רטרו) במזלכם. תהליך זה ימשך עד ה 13/11/20.

סביר להניח שהאימפולסיביות גבוהה מהרגיל, הסבלנות לא משהו ולמרות זאת הצורך להתחשב באחרים בתקופה זו הכרחי ומצריך מאמץ לא מבוטל לריסון ובדיקת נתונים לפני הזינוק וזה נכון לכל התחומים שמעסיקים אתכם.

השנה מושפעת מאד ממזל גדי, שמסמל רצינות, בנייה, אחריות ופיתוח הסמכותיות בעקר בנושאי קריירה, אבל לא רק, אך אליה וקוץ בה גם הגבלה. החל מאמצע דצמבר אנרגיה זו תשתנה כששבתאי ויופיטר יעברו לדלי. דלי הרבה יותר קליל, חדשני ומפתח את הראיה העתידית. כך שהחל מאמצע דצמבר האפשרויות ליצירת קשרים חברתיים חדשים ו/או עם ארגונים מתאימי וזאת מתוך חיבור לחלומות ולשאיפות העתידיות וללא פשרות יגדלו ויאפשרו הגעה להישגים מוצלחים.

בדצמבר כשיופיטר ושבתאי יעברו לדלי, מרקורי התקשורתי יעבור לגדי ויעניק תקשורת מרוסנת יותר שתעזור להתמקד ולא להתפזר כדי להשיג את המטרות הנטוות. זו תהיה תקופה טובה להביע את הידע שלכם בפני קהל.

ונחזור קצת לאחור ב 28/9/20 מרקורי התקשורתי יעבור למזל עקרב ולמיקום הקשור לתהליכים פסיכולוגיים עמוקים, למיניות וגם לתחושת כוח או חוסר כוח. התקשורת הפנימית והחיצונית תהפוך לעמוקה יותר. הפלירטוט יהפוך לרמזים עמוקים וחושניים, תובנות על אחרים ועל עצמכם יצופו.

ב 14/10/20 מרקורי יחל נסיגה שתמשך עד 3/11/20 ומה שנכתב לגבי מרקורי בעקרב יוקצן ולא בהכרח לכיוון חיובי. פגיעות קיצונית ממילים שלא הובנו נכון, ממבט שלא פורש כהלכתו ובלבול באופן כללי בתחומים אלה וגם בתחומים כספיים. עדיף לקבל להחלטות משמעותיות לפחות שבוע לאחר הנסיגה.

בסיום הנסיגה ובהשפעת ונוס במאזניים, הרגשות העוצמתיים יועבדו למילים ושיחות עומק ממלאות.

לסיכום, השנה תסתיים עם כלים חדשים ויסודות חדשים ופתיחת דלת לחדש. יש למה לחכות.

*הכתוב הינו כללי. לך יש מפת לידה שמיוחדת ומייחדת רק אותך. מיקומי הכוכבים ברגע לידתך משקפים את האנרגיה, השיעורים, הכישורים והחולשות ומאפשרת להבין לעומק את דפוסי ההתנהגות והפעולה, הדרכים הפתוחות בפנייך והזמנים הנכונים לפעול או שלא, בתחומי הזוגיות, הקריירה, משפחה ועוד. כדי להתחיל את השנה עם תובנות ובחירת הדרך הנכונה לך, אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ מעמיקה, אפשר גם טלפונית, בזום, ווצאפ. 0508344816

מזל שור

שור הוא מיסוד האדמה ואין ספק שאחד מהמאפיינים העקרים של בני מזל שור הוא היציבות וחוסר הרצון בשינויים, אבל אורנוס שנכנס למזלכם כבר בשנת 2019 מבצע חריש עמוק בדפוסי האמונה לגבי העצמי, לגבי אחרים ולמעשה בכל דבר. הנכון הוא לא להתבצר, לבחון דרכי חשיבה וגישות אחרות ביחס לעצמכם, לא לאחרים. אורנוס הוא כוכב חדשני, עתידני, כוכב שמאיר על כל מה שלא עובד נכון וככל שמתעקשים לעצום עיניים חזק יותר כנגד האור, האור מתחזק ומכאיב. הפנמה ששינוי הוא חיוני להתפתחות האישית ובהחלט חיובי, יקל על התהליך.

תהליך נוסף שמתרחש לאורך שנת 2020 קשור למיקום יופיטר ושבתאי במזל גדי, בבית האמונות, האופקים, הלימודים. שילוב שמכביד ודורש בחינת אמונות מעמיקה. החל מאפריל 2020 שבתאי עובר בין גדי ודלי החדשני ומשגע את המיינד ולמה? כי כל זמן שאינו מתייצב, קיימת מעין מלחמה פנימית בין הישן לחדש, אבל ב 12/20 שניהם מתמקמים בבית הקריירה וזהו מהלך שיכול לקדם לעבודה עם ארגונים גדולים יותר או בתחום חדשני. כן, המילה שחוזרת היא חדשנות ושינויים עם מוכנות נפשית גדולה יותר כי את התהליך של רעידת האדמה מתחת לרגליים כבר עברתם ואני מקווה שתוך הבנת היתרונות בהתקדמות.

ב 28/9/20 מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל עקרב ולבית מערכות היחסים שלכם ויעורר שיח ורגשות עמוקים יותר לחיוב ולשלילה

ב 14/10/20 מרקורי יחל נסיגה שתסתיים ב 3/11/20 וילחץ להתמודד עם האדם שמולכם אם מבחינת מחויבות שדורשת יותר מדי אם הגינות ביחסים וראיית האחר או מציאת פשרות כשהיחסים בעלי בסיס איתן.

נסיגה זו יכולה גם לעורר משינתם יחסים מהעבר. כדאי לשקול טוב אם כדאי להעיר. המילה המנחה בתקופה זו היא חדש.

כשהנסיגה תסתיים הדברים יהיו ברורים יותר.

בנוסף, חשוב לציין ששנת תשפ"א מתחילה כשמארס האנרגטי שוהה בטלה ובבית תת המודע שלכם ומוסיף אש למדורה הפנימית.

לסיכום, שנת תשפ"א מתחילה עבורכם שוורים יקרים, די מלחמתית ומה שבטוח ללא היציבות האהובה על השור המצוי, אבל הכל לטובה וכבר מדצמבר החדש כבר יתייצב ואפשר יהיה אליו להתרגל ולהתקדם למקום טוב יותר.

*הכתוב הינו כללי. לך יש מפת לידה שמיוחדת ומייחדת רק אותך. מיקומי הכוכבים ברגע לידתך משקפים את האנרגיה, השיעורים, הכישורים והחולשות ומאפשרת להבין לעומק את דפוסי ההתנהגות והפעולה, הדרכים הפתוחות בפנייך והזמנים הנכונים לפעול או שלא, בתחומי הזוגיות, הקריירה, משפחה ועוד. כדי להתחיל את השנה עם תובנות ובחירת הדרך הנכונה לך, אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ מעמיקה, אפשר גם טלפונית, בזום, ווצאפ. 0508344816

מזל תאומים

שנה רגשית לא פשוטה עוברת על התאומימים עם נוכחות של שלושה כוכבים עוצמתיים בבית המעבדה הפסיכולוגית וההתפתחות שלא נותנים להעביר שום אירוע ללא התעמקות בו, עם אורנוס החדשני שנמצא בבית תת המודע ויישאר שם עד 2026 ומערער את כל התפיסות שיושבות עמוק בתת המודע ונוסיף לכך את העובדה ששנת תשפ"א מתחילה כשמארס האנרגטי בנסיגה בבית החברה והארגונים ומקשה על היחסים עם ארגונים מקצועיים או חברתיים אישיים. העומס האנרגטי ביחס לאחרים גדול והסיכוי למריבות או להיות חסר סבלנות וכתוצאה מכך לריב או פשוט לנטוש גדול. כדאי לנתב את האנרגיה העודפת לעשייה ייחודית וכן כשיעור בריסון עצמי. הנסיגה תסתיים ב 13/11/20 ואז יהיה הזמן הנכון לקבל החלטות בנושאים אלה אם ידרשו.

בהחלט לא פשוט, אבל לחץ רב יוסר בקרוב ובחינת התהליך שעברתם ישקף את ההתבגרות. החלטות שהתקבלו ויתקבלו בחודשים הקרובים הן מהותיות לגבי תפיסה ודרך ההתנהלות שלכם בעולם בהמשך.

ב 29/10/20 ונוס שקשורה ליופי ויחסים תעבור למזל מאזניים והרגשות העוצמתיים של השבועות האחרונות יתאזנו יהפכו למעודנים יותר.

באמצע דצמבר שבתאי האחראי ויופיטר הקליל יותר, שמביא עמו הזדמנויות יעברו למזל דלי ולבית האמונות והרחבת האופקים יחדיו. מעברים אלו ירחיבו את המחשבה, יאפשרו לקבל אמונות חדשות, אך הסכנה היא גם היסחפות והגזמה. נסו להיות במודעות ולשמור על מחשבה ממוקדת, לא להתפזר מדי או להעצים אמונה שטרם נבחנה על ידכם כהלכה.

לסיכום, שנת תשפ"א מתחילה בעוצמה רגשית ובתוך תהליכי עומק ושינויים, אך גם עם יכולת לתקשר בצורה אחראית יותר, עם רגשות רומנטיים ויחסים לילדים מרוככים יותר ופוטנציאל אדיר להתפתות אישית מיטיבה.

*הכתוב הינו כללי. לך יש מפת לידה שמיוחדת ומייחדת רק אותך. מיקומי הכוכבים ברגע לידתך משקפים את האנרגיה, השיעורים, הכישורים והחולשות ומאפשרת להבין לעומק את דפוסי ההתנהגות והפעולה, הדרכים הפתוחות בפנייך והזמנים הנכונים לפעול או שלא, בתחומי הזוגיות, הקריירה, משפחה ועוד. כדי להתחיל את השנה עם תובנות ובחירת הדרך הנכונה לך, אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ מעמיקה, אפשר גם טלפונית, בזום, ווצאפ 0508344816

מזל סרטן

הנושא הדומיננטי ביותר של בני מזל סרטן בשנת 2020 הוא מערכות היחסים האישיות, המקצועיות ועם כל אדם אחר למעשה והתמורה לאלה מכם שהשקיעו ניכרת.

שנה של עבודה על מחויבות לאחר, של נתינה מול קבלה וכיצד לחזק ולמצק את מערכות היחסים החשובות.

בין ה 6/11/20 ל 13/11/20 יופיטר ופלוטו העוצמתיים ייצמדו זה לזה בבית הזוגיות.. צמידות זו תיצור תחושת לחץ ואינטנסיביות ואם הדברים לא הולכים כמו שרוצים זה יכול בקלות להפוך לאובססיביות או כוחניות, אז נא לשים לב ולהישמר מלהגיע למקומות קיצוניים. לזכור שיש משהו באוויר ולעצור.

אם היחסים שרדו את השנה האחרונה, אז עוד קצת השקעה היחסים יתפתחו ובהמשך עוד יותר. באמצע דצמבר 2020 שבתאי ויופיטר יעזבו את בית הזוגיות והלחץ ירד ואפשר יהיה להוריד מחסומים ולהתחבר לאינטימיות ולפשטות וזה נכון גם לבני המזל הפנויים.

שנת תשפ"א נפתחת כשמארס האנרגטי בנסיגה בבית הקריירה. עיכובים ואתגרים להשגת המטרות הן חלק מהתהליך ויש צורך לקחת צעד אחורה, להעריך את המצב הנוכחי, להכין תוכנית מסודרת ולהימנע משיטת כיבוי שרפות. יש תחומים שכבר מוצו וכדאי לשחרר. גישה אחראית תעזור לצלוח את התקופה בצורה חיובית. הנסיגה תסתיים ב 13/11/20 והשפעתה תורגש תקופה קצרה לאחר מכן ותסתיים במקרה של היערכות אחראית ושקולה.

ליקוי חמה שיתרחש בבית הקריירה ב 14/12/20 עשוי לעזור במציאת פרויקטים או עבודה חדשה וגם לייעל ולקבל פידבקים על משהו קיים.

לסיכום, השנה האחרונה הייתה עבורכם סרטנים יקרים, שנה של התפתחות אישית ובעוצמה והאנרגיה בשנת תשפ"א משתנה בהחלט. עדיין יהיו התמודדויות, אבל יהיה קל יותר להתמקד ברגע ובתחושות נעימות ופחות בדרמות.

*הכתוב הינו כללי. לך יש מפת לידה שמיוחדת ומייחדת רק אותך. מיקומי הכוכבים ברגע לידתך משקפים את האנרגיה, השיעורים, הכישורים והחולשות ומאפשרת להבין לעומק את דפוסי ההתנהגות והפעולה, הדרכים הפתוחות בפנייך והזמנים הנכונים לפעול או שלא, בתחומי הזוגיות, הקריירה, משפחה ועוד. כדי להתחיל את השנה עם תובנות ובחירת הדרך הנכונה לך, אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ מעמיקה, אפשר גם טלפונית, בזום, ווצאפ 0508344816

מזל אריה

שנת 2020 מיקדה את האריות בתחומי הקריירה, ההתמקצעות וגם המודעות הגופנית עלתה, כלומר, תזונה שונה, ספורט וכד'.

כוכב אורנוס החדשני נמצא בבית הקריירה שלכם ושם פוקוס על התחום הטכני/טכנולוגי, אך בשנה הזאת עדיין יש נוכחות של הישן בשל ריכוז כוכבים בגדי הכבד והמסורתי במיקום שקשור להתמקצעות ושירות ולכן עדיין התחושה היא של חוסר שילוב מושלם בין העבר לישן. שנת תשפ"א תשנה את כללי המשחק, למעשה כבר מאמצע דצמבר 2020, כשיופיטר שפותח דלתות ושבתאי הרציני יעזבו את מזל גדי ויתמקמו במזל דלי ובבית מערכות היחסים שלך. ההקלה תורגש בצורה משמעותית מול גורמים מוסדיים ויהיה קל יותר להתחבר לחדשני. התהליך כבר החל, אבל זה יהיה הזמן להתקדם עם הכלים שרכשתם במשך תקופה ארוכה, אפילו שנים.

שנת תשפ"א מתחילה כשמארס האנרגטי בנסיגה וגורם לבחינת אמונות וחיפוש אחר תחומי עניין חדשים. הנסיגה תסתיים ב 13/11/20 ואפשר יהיה לגבש את הכיוון בצורה מדויקת ונכונה יותר.

תחום מערכות היחסים הוא התחום שיקבל דגש בשנת תשפ"א. מערכות יחסים עסקיות, שותפויות שונות וכמובן ביחסים זוגיים. זוהי תקופה שפותחת למחויבות. לשותפויות מכל הסוגים תהיה השפעה טובה על חייכם. במקרה של זוגיות קיימת ונכונה תהיה עבודה על שיפור וחיזוק היחסים, במקרה שהגיע הזמן לסיים יסתיים, אבל אנשים חדשים יכנסו לחייכם במהלך השנתיים הקרובות עם מגמה להישאר לטווח ארוך.

תאריך שכדאי לשים לב אליו הוא 30/11/20 שבו יתרחש ליקוי ירח בבית החברה. אפשרות חזקה להשפיע בארגון מעניין, בקבוצת חברים קיימת או לסיים קשר לארגון או קבוצה מסוימת שכבר מוצה ולהתחיל ליצור את הקשרים שמתאימים ונכונים לכם יותר

בסיכום, שנה של חידושים וריגושים בפניכם אריות יקרים, עם דגש על מערכות היחסים וחדשות מקצועית. מעניין.

*הכתוב הינו כללי. לך יש מפת לידה שמיוחדת ומייחדת רק אותך. מיקומי הכוכבים ברגע לידתך משקפים את האנרגיה, השיעורים, הכישורים והחולשות ומאפשרת להבין לעומק את דפוסי ההתנהגות והפעולה, הדרכים הפתוחות בפנייך והזמנים הנכונים לפעול או שלא, בתחומי הזוגיות, הקריירה, משפחה ועוד. כדי להתחיל את השנה עם תובנות ובחירת הדרך הנכונה לך, אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ מעמיקה, אפשר גם טלפונית, בזום, ווצאפ 0508344816

מזל בתולה

בשנת 2020 ההתמקדות ברגשות, באהבה, יצירתיות וכל החומרים המעוררים הייתה גבוהה בשל ריכוז כוכבים במזל גדי שקשור לנושא זה אצל בני מזל בתולה היקרים.

שנת תשפ"א מתחילה כשמארס האנרגטי נסוג במזל טלה ומעודד לבדוק ולטפל בכל נושא האינטימיות, לחפור עמוק בתוככם כדי להבין ולהתמודד דברים שהודחו. תובנות מתהליך זה יעזרו להתקרב לאנשים מתאימים ולשחרר את מי שלא. הנסיגה תסתיים ב 13/11/20 ואז התחושה תהפוך לקלה יותר והתובנות יתבהרו. הנשימה תהיה קלה יותר

השבוע האחרון של ספטמבר והראשון של אוקטובר 2020 יהיו טעונים אנרגטית בעקר בנושאי רומנטיקה וגם בקשרים עם ילדים, להורים שביניכם. זהו זמן להקשיב, לתת במה לאחר ולשחרר שתלטנות, כפייתיות ולסמוך הרבה יותר.

ב 14/10/20 יחל מרקורי נסיגה במזל עקרב ובתאריכים 29/10/20 ל 11/11/20 עלולים לצוץ נושאים פיננסיים שידרשו טיפול מידי. כדאי לשים לב למצב הכספי טרום תקופה זו כדי לא להיתקל בבעיות דחופות.

בכלל מומלץ בחודש אוקטובר לשים לב להוצאות ולהיות מחושבים אפילו יותר מהרגיל.

מאמצע דצמבר ההתמקדות בתחום הרגשי תפחת ובתחום המקצועי תגבר, כמו גם גישה חדשה לבריאות, לתזונה ולספורט, אבל על כך אפרט בתחזית לשנת 2021.

בסיכום, שנה מלאת רגש עוברת עליכם, אירועים וחוויות טובות יותר ופחות, שינויי גישה ונאורות ומה שהשקעתם ינבוט. יש לכם עוד תהליך לעבור וסבלנות נדרשת, אך משתלמת.

*הכתוב הינו כללי. לך יש מפת לידה שמיוחדת ומייחדת רק אותך. מיקומי הכוכבים ברגע לידתך משקפים את האנרגיה, השיעורים, הכישורים והחולשות ומאפשרת להבין לעומק את דפוסי ההתנהגות והפעולה, הדרכים הפתוחות בפנייך והזמנים הנכונים לפעול או שלא, בתחומי הזוגיות, הקריירה, משפחה ועוד. כדי להתחיל את השנה עם תובנות ובחירת הדרך הנכונה לך, אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ מעמיקה, אפשר גם טלפונית, בזום, ווצאפ 0508344816

מזל מאזניים

התחום שמעסיק את בני מזל מאזניים מזה תקופה ארוכה הוא הבית והמשפחה. תהליך שכלל בתוכו כבדות וגם שמחה. רבים מבני המזל הרחיבו את המשפחה, קנו בית או שיפצו את הקיים ובעיקר לקחו אחריות לבניית בסיס איתן.

אצל הפנויים שביניכם, החל מאמצע שנת 2020 החלה מגמה של פתיחות ורצון ליחסים אוהבים ורציניים יותר והחל מאמצע דצמבר 2020 יהיה קל יותר להשיג את הרצוי ולהכניס לחיים רומנטיקה ויצירתיות.

אבל נחזור להווה, שנת תשפ"א נפתחת כשמרס האנרגטי נמצא בבית מערכות היחסים שלכם ובנסיגה (הנסיגה תסתיים ב 13/11/20) והוא לא מקל על יחסים. אינטנסיביות ואימפולסיביות מאפיינים את התקופה והחכמה היא לא להיכנע לאנרגיה המתסיסה. לזכור להתאפק, לכבד ולשמור על החוק חשוב ביותר.

ב 14/10/20 מרקורי כוכב התקשורת יחל נסיגה בבית הכספים ויגיע עד בית האני עצמי ועלול להציף עניינים כספיים וגם כאלה שקשורים ביחסים. בשותפויות כספיות עסקיות או אישיות עלול לצוץ מחלוקות ואפשרות אחרת היא שפשוט תצטרכו להיות מחושבים יותר בהוצאות.

הצעות מאנשים או עסקים שעמם עבדתם בעבר יכולות להיות מעניינות ומקדמות. שווה בדיקה.

השפעה נוספת שחשוב להזכיר היא של אורנוס החדשני שנמצא במזל שור ויכול להביא לחייכם קשרים חדשים דרך ארגונים או חברים, אך בו בזמן גם לגרום לניתוקים. העניין הוא לשים לב למה דברים קורים, למה אנשים יוצאים מהחיים? אולי הם אינם מוסיפים דברים חיוביים והקשר נמשך מכוח האינרציה והגיע הזמן לרענן אנרגיות מסביבכם?

בסיכום, יש טוב ויש פחות טוב, יש אהבה וגם אכזבה, יש אנשים חדשים ויש כאלה שעוזבים, אבל בכל מקרה שנת תשפ"א תביא עמה אנרגיה רעננה והרבה אהבה לחייכם.

*הכתוב הינו כללי. לך יש מפת לידה שמיוחדת ומייחדת רק אותך. מיקומי הכוכבים ברגע לידתך משקפים את האנרגיה, השיעורים, הכישורים והחולשות ומאפשרת להבין לעומק את דפוסי ההתנהגות והפעולה, הדרכים הפתוחות בפנייך והזמנים הנכונים לפעול או שלא, בתחומי הזוגיות, הקריירה, משפחה ועוד. כדי להתחיל את השנה עם תובנות ובחירת הדרך הנכונה לך, אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ מעמיקה, אפשר גם טלפונית, בזום, ווצאפ 0508344816

מזל עקרב

אורנוס, הכוכב שמסמל חדשנות ושמאיר על הנושאים שבהם הוא קשור כמו זרקור וגורם לחוסר יכולת להתעלם מהם, נמצא בבית מערכות היחסים שלכם, עקרבים יקרים, במהלך שנת 2020 ויישאר לתקופה ארוכה. מיקום זה של אורנוס גורם לגישה חדשה מזו שבה נקטתם או האמנתם במהלך החיים. צורך להכיר אנשים חדשים ושונים, להיות פחות מחויבים ומאידך להיפתח לאנשים ולעולם. סקרנות לחוויות חושיות אחרות מערערת מערכות יחסים קיימות או שמשנה אותן למתכונת מתאימה יותר לתקופה הזאת. גמישות ביחסים היא העניין ואם אינה קיימת או שאינה תואמת את רצון הצד השני סיכוי ההישרדות של מערכת היחסים קלושה עד מאד.

מארס האנרגטי נמצא בבית העבודה שלכם כבר מיולי ושנת תשפ"א נפתחת כשמארס בנסיגה. הנסיגה תסתיים ב 13/11/20. הנסיגה מאתגרת ומתסכלת ובמקרה שתחום העיסוק אהוב או מאוס הרגשות יקצינו והקשרים הבינאישיים יפגעו. כדאי בתקופה זו לבדוק אפשרויות עיסוק מתאימות יותר ו/או להתחבר למקומות שבהם עבדתם בעבר או לתחום שאהבתם, גם אם האפשרות היא רק במקביל. יועיל לעשות משהו שגורם להתחבר לשורשים כדי להרגיע את הנשמה.

החל מאפריל 2020 שבתאי הרציני החל להשפיע על הנושא הביתי/משפחתי ובאמצע דצמבר 2020 ההשפעה תהפוך למשמעותית יותר. זה הזמן לקחת אחריות על הבית, על המשפחה ולבסס לעצמכם פינה חמה.

העניין הוא גישה חדשה ואם אין בסיס פנימי איתן בתוככם או ביחסים המשפחתיים המסגרת עלולה להתנפץ, אבל ההצעה שלי היא לא למהר, אלא לנסות גישות חדשות.

נסיגת מרקורי במזלכם בין התאריכים 14/10/20 ל 3/11/20 תעורר הרבה שאלות ובלבול ומומלץ בתקופה זו לפנות זמן לצלילה לתוך תת המודע, לנבור ולחפור בעבר כדי להבין דפוסי התנהגות ומה כדאי לקחת להמשך ומה להשאיר בעבר.

לסיכום, שנת תשפ"א צופנת בתוכה שינויים בכל התחומים והחשוב ביותר הוא בדפוסי המחשבה ובמציאת פינה בטוחה וחמה.

חשוב להישאר עם חיבור למציאות, לכבד ולהיזהר ממעשים קיצוניים ומהירים.

*הכתוב הינו כללי. לך יש מפת לידה שמיוחדת ומייחדת רק אותך. מיקומי הכוכבים ברגע לידתך משקפים את האנרגיה, השיעורים, הכישורים והחולשות ומאפשרת להבין לעומק את דפוסי ההתנהגות והפעולה, הדרכים הפתוחות בפנייך והזמנים הנכונים לפעול או שלא, בתחומי הזוגיות, הקריירה, משפחה ועוד. כדי להתחיל את השנה עם תובנות ובחירת הדרך הנכונה לך, אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ מעמיקה, אפשר גם טלפונית, בזום, ווצאפ 0508344816

מזל קשת

נתחיל עם מה שהיה ואוטוטו נגמר וזה נוכחות כוכבית מודגשת במזל גדי, כולל שליט המזל שלכם יופיטר. גדי הוא רציני ואחראי, אפילו מכביד, אבל גם מלמד להתנהל באחריות, לתכנן ולא סתם לרוץ, הוא מכניס למסגרות ואחריות. לא פשוט לקשת המצוי שאוהב את כל האפשרויות פתוחות, אבל מאד מועיל להשגת תוצאות טובות ולהתנהלות כספית נכונה ורצינית.

באפריל החל תהליך של הפיכת הרעיונות למציאות, חיפוש ומציאת דרכים להגשים את האג'נדות ולהרחיב את חייך. בשלב זה עדיין יש מכשולים ועיכובים בשל נסיגת שבתאי, אבל ב 29/09/20 שבתאי יסיים את נסיגתו ויחלו להימצא פתרונות לעניינים בירוקרטיים וכספיים מעכבים.

בין התאריכים 14/10/20 ל 3/11/20 תתרחש נסיגת מרקורי במזל עקרב ובמיקום השולט בתודעתה וסביר להניח שגופכם ומוחכם יזדקקו למנוחה וכדאי לאפשר לעצמכם את המנוחה הזו כדי להבין עצמכם טוב יותר ולשחרר מטענים ודפוסים ישנים. זו תהיה הפסקה קצרה להכנת עצמך לאמצע דצמבר 2020, הזמן שבו שבתאי ויופיטר יעברו למזל דלי ולבית התקשורת. דלתות מנטליות ומעשיות יפתחו ואפשר יהיה ליישם את הרעיונות בצורה טובה, חדשנית וקלה יותר. תאריך חשוב לענייני הכספים הוא 12/11/20 שיכול להביא עמו בשורות או עסקאות טובות בנושאים כספיים.

שנת תשפ"א נפתחת כשמארס האנרגטי בנסיגה בבית הרומנטיקה והיצירתיות ומאתגר ביחסים הרגשיים. סביר להניח שהסבלנות לא במיטבה, אך כן צריך להישאר במודעות, להתחשב, להימנע מדרמות וקרבות מיותרים. את עודף האנרגיה אפשר ועדיף לנתב ליצירה או למציאת דרכים להכניס רגעים כייפים ביחסים.

לסיכום, השנה מסתיימת עם אנרגיות של שינוי. מומלץ לעשות סיכום של הדברים שבהם מורגש השינוי באופן אישי וקולקטיבי ולאמץ את הכלים שקיבלתם לקראת שנת תשפ"א ולהתמקד בעשייה מרוכזת ואחראית, תוך הקשבה למיינד וללב.

*הכתוב הינו כללי. לך יש מפת לידה שמיוחדת ומייחדת רק אותך. מיקומי הכוכבים ברגע לידתך משקפים את האנרגיה, השיעורים, הכישורים והחולשות ומאפשרת להבין לעומק את דפוסי ההתנהגות והפעולה, הדרכים הפתוחות בפנייך והזמנים הנכונים לפעול או שלא, בתחומי הזוגיות, הקריירה, משפחה ועוד. כדי להתחיל את השנה עם תובנות ובחירת הדרך הנכונה לך, אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ מעמיקה, אפשר גם טלפונית, בזום, ווצאפ 0508344816

מזל גדי

מזל גדי מארח כוכבים עם השפעה רצינית בשנתיים האחרונות ובהשפעתם נדרשת מכם אחריות רבה, וויתור על דברים ישנים מבחינה חומרית וגם מנטלית, אבל אין ספק שדלתות נפתחו ונפתחות.

בני ובנות מזל גדי אחראיים בבסיסם ולכן התמודדות עם עיכובים, אחריות ובירוקרטיה מוכרים לכם וגם אם זה לא תענוג גדול, אין כמוכם להתמודד, להצליח ולהתקדם.

יופיטר עוזר ויעזור עד סוף שנת 2020 בפתיחת דלתות, הוצאה לאור של יוזמות והכנסת אופטימיות וחיזוק הבטחון העצמי.

החל מאפריל 2020 החל תהליך של מעבר שבתאי האחראי לבית הכספים. שבתאי מלמד להתמודד עם נושאים פיננסיים, חומריים וערכיים. למרות שאלו לא שיעורים חדשים עבורכם, מדובר בעליית כיתה.

באמצע דצמבר 2020 שבתאי עובר סופית יחד עם יופיטר המיטיב לבית הכספים ולמזל דלי והדרך תהיה קלה עם גישה חדשה ומיטיבה יותר בתחום הפיננסי.

שנת תשפ"א נפתחת כשמארס האנרגטי בנסיגה במזל טלה ובית המשפחה ומאתגר את היחסים המשפחתיים ו/או עם אנשים שהם כבני משפחה, במיוחד אם היחסים אינם טובים ביותר.

הלחץ חזק, רצון לחופש ולהיות יותר אותנטי, להתחבר לאני העצמי ולא אני בהתאם למשפחתי ולאחרים ומן הסתם זה לא קל לאחרים, שאינם עוברים בעצמם את השינוי. במקרה של תחושה כזאת מומלץ מאד לקבל תמיכה רגשית מאדם קרוב או בעל מקצוע כדי להימנע ממתח רב מדי שעלול לגרום לפגיעה גופנית חלילה.

הנסיגה תסתיים ב 13/11/20 ומארס יישאר במיקום זה עד סוף שנת 2020 ואפשר יהיה לשפר את היחסים לאחר ניקוי הרגשות וטיפול ביחסים ולהרגיש חזרה הביתה או במקרה של חוסר שיתוף פעולה ומציאת פתרונות אולי אפילו לצאת לבית אחר.

לסיכום, התקופה הנוכחית מאתגרת משפחתית וכספית, אבל האור בקצה המנהרה מאיר חזק. ההתנהלות בשלב זה חשובה כדי להמשיך בדרך טובה ומוארת יותר מבחינה נפשית ולהצלחה בכלל.

אם צריך לחדש, אז לחדש. לשחרר את הישן אם הוא לא ניתן לתיקון.

*הכתוב הינו כללי. לך יש מפת לידה שמיוחדת ומייחדת רק אותך. מיקומי הכוכבים ברגע לידתך משקפים את האנרגיה, השיעורים, הכישורים והחולשות ומאפשרת להבין לעומק את דפוסי ההתנהגות והפעולה, הדרכים הפתוחות בפנייך והזמנים הנכונים לפעול או שלא, בתחומי הזוגיות, הקריירה, משפחה ועוד. כדי להתחיל את השנה עם תובנות ובחירת הדרך הנכונה לך, אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ מעמיקה, אפשר גם טלפונית, בזום, ווצאפ 0508344816

מזל דלי

שנת תשפ"א בהחלט תהיה השנה של בני ובנות מזל דלי ונרגיש את עידן הדלי כהווייתו. עד עתה זו הייתה הקדמה.

שנת 2020 הכניסה את הדליים הביתה לטוב ולרע וזאת בשל אורנוס, שליט מזלכם שהתמקם במזל שור שקשור לתחום זה.

אצל חלקכם זה להיות הלכה למעשה שהות רבה יותר בבית, אצל אחרים בצורה שיפוץ או ארגון מחדש ויש גם את אלה שמוצאים את עצמם לא מתאימים יותר למסגרת הביתית. אורנוס מכניס חידושים לתחום ובהתאם למפה האישית ולתהליכים האישיים אפשר לדעת לאן אורנוס מוביל, אבל העניין הוא חיבור לאותנטיות של הדלי, נקי, ספייס ולאנשים עם קו מחשבה דומה ומטרות משותפות.

במקביל לאורנוס במיקום זה קיימת נוכחות כוכבית מוגברת בגדי, במיקום הקשור לתת המודע שלכם ובתחום זה נעשית עבודת עומק גם אם אף אחד סביב לא שם לב לכך. זמן של חפירה באירועים שקרו במהלך השנים תוך יכולת לתקשר עם האני הפנימי בצורה טובה יותר. תהליך שמשיל מטענים מעכבים. ככל שהעבודה העצמית עמוקה יותר, הכניסה לשנת 2021 תהיה טובה יותר ואפשר יהיה ליהנות מתוצאות ולצאת לדרך חדשה ונכונה יותר.

שנת תשפ"א נפתחת כשמארס בנסיגה בבית התקשורת שלכם וממריץ ליצור קשרים מכל הסוגים, אך יחד עם זאת הלשון משוחררת וכדאי לשים לב ולשמור על טאקט.

במקביל ונוס היפה נמצאת בבית מערכת היחסים ומספרת על אפשרויות רומנטיות למרות האווירה הכללית. חיזוק נוסף יגיע ב 30/11/20 שבו יתרחש ליקוי ירח שיעורר להתמקד בחיובי ובקשר רוחני עם הקרובים אליך.

ב 14/10/20 יחל מרקורי נסיגה בבית הקריירה שלך. הנסיגה תסתיים ב 3/11/20. תקופה זו יכולה לאתגר או לעכב בדרך המקצועית, אבל כדאי לא לבצע שינויים משמעותיים בתקופה הזאת, אלא לחכות שהיא תעבור ולראות מה בעצם קרה בתקופה הזו. קשרים מקצועיים מהעבר יכולים לצוץ ושווים התייחסות ובדיקה.

באמצע דצמבר 2020 יחל המהפך כששבתאי הרציני ויופיטר המיטיב יעברו לדלי.

מעברים אלה יביאו עמם הקלה רגשית ומנטלית לצד הזדמנויות מקצועיות ופיננסיות טובות.

לסיכום, התקופה הכבדה גם אם מועילה, נמצאת לקראת סיום והניצנים של תקופה חדשה ומיטיבה כבר כאן.

עוד קצת נבירה והגדרה עצמית, לצד חשיבה חיובית ושנת 2021 תגיע אליכם לטובה.

*הכתוב הינו כללי. לך יש מפת לידה שמיוחדת ומייחדת רק אותך. מיקומי הכוכבים ברגע לידתך משקפים את האנרגיה, השיעורים, הכישורים והחולשות ומאפשרת להבין לעומק את דפוסי ההתנהגות והפעולה, הדרכים הפתוחות בפנייך והזמנים הנכונים לפעול או שלא, בתחומי הזוגיות, הקריירה, משפחה ועוד. כדי להתחיל את השנה עם תובנות ובחירת הדרך הנכונה לך, אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ מעמיקה, אפשר גם טלפונית, בזום, ווצאפ 0508344816

מזל דגים

שנת תשפ"א נפתחת כשמארס האנרגטי בנסיגה בבית הכספים שלכם דגיגים יקרים והנסיגה יכולה לעורר בעיות פיננסיות או הוצאות בלתי צפויות, בכל מקרה כדאי לשים לב להתנהלות הפיננסית ולהימנע מהוצאות שאינן הכרחיות, מצד שני יכולת ליצור הכנסות בדרך חדשה שלא התקדמה לפני כן, יכולה להצליח.

נסיגת מארס תסתיים ב 13/11/20 והדרך הנכונה להתנהלות תתבהר.

במהלך שנת 2020 ישנו ריכוז כוכבים במזל גדי ובבית החברה שלכם, מה שאפשר ועדיין מאפשר ליצור קשרים עם ארגונים גדולים מבחינה מקצועית או חברתית. בתקופה הזו יתכן יש עיכוב או תהיות לגבי קשרים שונים, אך בסוף ספטמבר הדברים יתבהרו וישתחררו. העניין הוא לצאת מאזור הנוחות ולקחת אחריות על הגשמת החלומות והשאיפות החברתיות והציבוריות.

אורנוס השכלתני והחדשני שנמצא בבית התקשורת עוזר לכם לדבר בצורה ישירה יותר ובכלל להזיז את עצמכם ליצור קשרים מכל הסוגים, גם הוירטואלים.

בין ה 14/10/20 ל 3/11/20 מרקורי יהיה בנסיגה במזל עקרב והצורך במרחב אישי. מומלץ בתקופה הזו לתת למחשבות לנדוד, לשמור על מרחב אישי ולגבש דעות ללא התערבות או כפייה.

באמצע דצמבר יעזבו שבתאי האחראי ויופיטר המיטיב את בית החברה שלכם ויעברו למזל דלי שקשור לתת המודע שלכם והאנרגיה תתמקד יותר בפנימי מאשר בחיצוני. על כך אפרט בתחזית לשנת 2021).

לסיכום, שנה של שינויים מנטליים ואפשרויות יציאה מהעולם הרגשי לטובת בנייה אישית ועשייה חברתית. עד לסוף שנת 2020 לא ניכר שינוי דרמטי, אבל אגרו לעצמכם כמה שיותר ידע, אמונות וקשרים למען העתיד הקרוב.

*הכתוב הינו כללי. לך יש מפת לידה שמיוחדת ומייחדת רק אותך. מיקומי הכוכבים ברגע לידתך משקפים את האנרגיה, השיעורים, הכישורים והחולשות ומאפשרת להבין לעומק את דפוסי ההתנהגות והפעולה, הדרכים הפתוחות בפנייך והזמנים הנכונים לפעול או שלא, בתחומי הזוגיות, הקריירה, משפחה ועוד. כדי להתחיל את השנה עם תובנות ובחירת הדרך הנכונה לך, אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ מעמיקה, אפשר גם טלפונית, בזום, ווצאפ 0508344816

מאחלת לכולנו שנת בריאות, אחווה ואהבה, ושהכוכבים יאירו את דרכנו למסלול הנכון ביותר עבור כל אחד מאתנו באופן אישי וקולקטיבי.

באהבה,

חגית דאבוש – אסטרולוגיה התפתחותית, NLP דמיון מודרך, טיפולים אנרגטיים ורטרו הילינג 050-8344816

התאמת מזלות עקרב
התאמת מזלות קשת
התאמת מזלות גדי
התאמת מזלות דלי
התאמת מזלות דגים
שור טלה
תאומים טלה
סרטן טלה
בתולה טלה
אריה טלה
בתולה שור
שור שור
תאומים שור
סרטן שור
אריה שור
סרטן תאומים
שור תאומים
תאומים תאומים
אריה תאומים
בתולה תאומים
בתולה סרטן
שור סרטן
תאומים סרטן
סרטן סרטן
אריה סרטן
שור אריה
בתולה אריה
סרטן אריה
תאומים אריה
אריה בתולה
שור בתולה
בתולה בתולה
תאומים בתולה
סרטן בתולה
אריה אריה
שור מאזניים
בתולה מאזניים
תאומים מאזניים
סרטן מאזניים
אריה מאזניים
בתולה עקרב
שור עקרב
אריה עקרב
שור קשת
תאומים עקרב
סרטן עקרב
בתולה קשת
אריה קשת
תאומים קשת
סרטן קשת
בתולה גדי
שור גדי
תאומים גדי
אריה גדי
סרטן גדי
שור דלי
בתולה דלי
תאומים דלי
אריה דלי
סרטן דלי
דגים שור
סרטן דגים
תאומים דגים
אריה דגים
בתולה דגים
התאמת מזלות מאזניים
הורוסקופ 2021
מאזניים טלה
גדי טלה
דלי טלה
דגים טלה
טלה טלה
עקרב וטלה
קשת טלה
גדי שור
עקרב ושור
מאזניים ושור
דלי שור
טלה שור
קשת שור
טלה 2021
שור דגים
דלי תאומים
טלה תאומים
דגים תאומים
דלי סרטן
דגים סרטן
טלה סרטן
דגים אריה
דלי אריה
טלה אריה
דגים בתולה
דלי בתולה
טלה בתולה
דגים מאזניים
דלי מאזניים
טלה מאזניים
דגים עקרב
דלי עקרב
דלי קשת
טלה עקרב
דגים קשת
טלה קשת
דלי גדי
דגים גדי
טלה גדי
דגים דלי
דלי דלי
טלה דלי
דגים דגים
תאומים 2021
סרטן 2021
אריה 2021
דלי דגים
קשת תאומים
שור 2021
בתולה 2021
מאזניים 2021
עקרב 2021
קשת 2021
גדי 2021
עקרב סרטן
מאזניים סרטן
עקרב אריה
עקרב וגדי
מאזניים וגדי
עקרב ודלי
טלה דגים
דלי 2021
דגים 2021
מאזניים אריה
עקרב בתולה
מאזניים בתולה
מאזניים ודלי
עקרב ודגים
גדי תאומים
גדי סרטן
גדי אריה
גדי בתולה
גדי מאזניים
גדי עקרב
גדי קשת
גדי גדי
גדי דלי
גדי דגים
עקרב ותאומים
מאזניים תאומים
קשת סרטן
קשת אריה
קשת בתולה
קשת מאזניים
קשת עקרב
קשת קשת
קשת גדי
קשת דלי
קשת דגים
עקרב ומאזניים
מאזניים מאזניים
עקרב ועקרב
מאזניים עקרב
עקרב וקשת
מאזניים וקשת
מאזניים ודגים
bottom of page