top of page
חיפוש

הורוסקופ חודש פברואר 2018


תחזית אסטרולוגית פברואר 2018

שנת 2018 כבר פה והתחילה עם נוכחות גדיית שגרמה לנו להיות מעשיים יותר, חומריים ולהתחבר לקרקע, גם בתקשורת, בשאיפות וגם בהרגשה הפנימית שאצל רבים די כבדה ותהליכים אלה ילוו אותנו לאורך שנת 2018, אך מעבר השמש וונוס למזל דלי בשבועיים האחרונים והצטרפות מרקורי , כוכב התקשורת אליהם ב 1/2/18 משחררים ופותחים אותנו לחברים, להיכרויות, אך ממקום פחות רגשי ויותר מתוך צורך בתחומי עניין משותפים, סקרנות לנושאים ואנשים חדשים. המוח והאנטנות יעבדו "פול טיים ג'וב" והיכולת לשמור על אינדיבידואליות ומרחב אישי, תוך התחברות לאחרים תהיה בשיאה.

באמצע פברואר, שלושת הכוכבים האישיים שמש, ווונוס ומרקורי, יעברו למזל דגים ויכניסו אותנו לעולם הרגש, ליכולת להכיל, לאהוב. הצורך לקבל אהבה יגבר והשכל הישר יעבוד פחות ותחושות הבטן והרגשות יותר.

בסיכום, את החודש נתחיל שכלתנים, ניצור חברויות, נלמד או נרצה ללמוד ונצא מהבועה האישית, אך באמצע החודש האנרגיה תשתנה ונסיים אותו, לגמרי רגשיים ורגשניים.

חברים, מזכירה לכם, לאהוב תמיד, כי האהבה היא מהות הכל.

כדי להפיק מירב מהשינויים המשמעותיים ולהבין את השפעתם עליכם באופן אישי,

צרו עמי קשר לפגישה או ייעוץ טלפוני אישי: 050-8344816

באהבה,

חגית דאבוש

*****

טלה - 21 במרץ עד 19 באפריל

טליים יקרים, החודש נפתח עם מעבר מרקורי למזל דלי ולבית הארגון והחברים ובמיקום זה נוצר ריכוז כוכבים שכן השמש וונוס כבר שם.

ריכוז כוכבים זה פותח אפשרויות רבות לקשרים חברתיים וגם לקשרים עם ארגונים שונים כדי לקדם אפשרויות של עבודה אתם והגעה להסכמים שונים.

חשוב לציין שב 27/1/18 עבר מרס, שליט מזלכם למזל קשת וישהה בו עד אמצע חודש מרץ.

במיקום זה מרס פותח אתכם לרעיונות חדשים, הרחבת אופקים אם בלימודים ואם בנסיעות וקשרים. מהלך זה, בשיתוף ריכוז הכוכבים בדלי מגביר את היכולת להתקדם בעניינים משפטיים או בירוקרטים אחרים, כך שאם יש עניינים פתוחים או כאלה שאתם צריכים לפעול בהם כדי לקדם עצמכם, זה הזמן.

ימים אלה טובים גם להיכרויות רומנטיות.

ב- 4/2/18 ונוס ויופיטר ייצרו היבט שיגביר את האופטימיות והסיכוי להיכרויות וגם להגיע להסכמים, אך יש בו גם צד פזיז ולכן, עצרו ותנו גם להיגיון להביע את דעתו ולא רק לדחף הפנימי לרוץ.

ב- 11/2/18 ונוס תעבור למזל דגים ולבית תת המודע שלכם והאנרגיות יתחילו להשתנות.

הצורך להתחבר לעצמכם, לרוחניות ולרגשות יגבר ויחד עם זאת גם האמפתיה ליקרים לכם ותתחיל תקופה של בדיקת יחסי האהבה ודרמות רגשיות.

מצד אחד התהליך יהיה רגשי עם נטייה לדרמתיות וזה לא תמיד קל ומצד שני זהו תהליך שיפתח אתכם ליצירתיות גדולה ביותר ולצורך באהבה ואם היא לא בנמצא לפעול כדי להכניס אותה לחייכם.

זה יכול להוות טריגר לניתוק יחסים שהרגש בהם חסר ולחיפוש אהבה חדשה למי שאין.

ביום זה השמש תיצור היבט ליופיטר שמעורר את הדרמטיות עוד יותר, אז שימו לב ועצרו בזמן.

ב- 19/2 השמש ומרקורי יצטרפו לונוס שבדגים והתקשורת תהפוך לרגשנית אפילו יותר, ההשראה תגבר עוד במקביל לאינטואיציות מחודדות, אבל גם הדמיונות והרגישויות יחגגו ולכן צריך לבדוק עובדות לפני שמאשימים, לעצור ולחשוב אם אתם באמת לא מקבלים מספיק או שאתם פשוט כרגע צריכים יותר וזכרו שזו תקופה שבה מצד אחד אפשר למצוא ולהתחבר לאהבה ולחוות אותה בכל נימי הנשמה, אבל גם לאבד את הקרקע מתחת לרגליים וזה יכול להיות גם לשלילה.

זו תקופה נהדרת ליוצרים שביניכם עם הדגשה לימים 25-26/2, שבהם המיקוד יטשטש, אך הדמיון וההשראה יהיו בשיאם. כתבו ושמרו את המחשבות והרעיונות לזמן אחר, במקרה ואתם מוצאים עצמכם עצלים מכדי לעשות.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

שור - 20 באפריל עד 20 במאי

שוורים יקרים, חודש פברואר נפתח עם מעבר מרקורי, כוכב התקשורת, למזל דלי ולבית הקריירה שלכם, שבו כבר שוהים השמש וונוס.

ריכוז כוכבים זה ממקד אתכם בקריירה, מאפשר לכם להתקדם במקום קיים או לצאת לדרך חדשה.

מרס הנמרץ עבר ב 27/1 למזל קשת, שאצלכם מתקשר לכספים ומראה על שינויים גם בתחום זה, שיכולים להיות מנטליים, כלומר לשנות גישה ולהסתגל למצב שונה. אצל חלקכם זה יהיה בשל שינוי בהכנסה ואצל אחרים בהתנהלות כספית. שימו לב לא להגזים בהוצאות גם אם המצב השתפר.

ב 10/2 ונוס תעזוב את בית הקריירה ותעבור למזל דגים ולבית החברה ותתחיל תקופה שבה תוכלו לבלות יותר זמן עם חברים וגם ליצור קשרים עם ארגונים לצורך שיתופי פעולה או עבודה חדשה.

ב- 19/2 יעברו גם השמש ומרקורי, כוכב התקשורת למזל דגים והנושא הקבוצתי והארגוני יקבלו פרספקטיבות חדשות.

הנושא הרגשי יפרח במקומות אלה. הכרויות רומנטיות במפגשים או דרך חברים, עשייה חברתית והשתלבות עם קולגות מקצועיים ידרשו מכם יצירתיות וחדשנות, פעולות מתוך אינטואיציה, אך יש גם צורך לסנן את הרגש בתחומים המקצועיים, כלומר, בצד המקצועי תנו לאינטואיציות לעבוד ותנו לחלומות מקום וצאו מתבניות, אך ביחסים המקצועיים, שימו את הרגש בצד.

ב 25/2 מרקורי התקשורתי נצמד לנפטון הרגשי, כשבמקביל ונוס ומרס יוצרים זוית אקטיבית והמעורבות הרגשית תהיה גבוהה ביחסים אישיים, חברתיים וגם בנושאים כספיים.

אל תחליטו החלטות משום סוג בימים אלה והשתדלו לשמור את דעותיכם לעצמכם עד שהעניינים יירגעו ואז תוכלו לנתח את המצבים שנוצרו ביתר בהירות.

בסיכום, חודש פברואר מגלם בתוכו הזדמנויות להיכרויות מכל הסוגים, לשינויים ביחסי העבודה ומול ארגונים והתפתחות מקצועית. שימו לב לרגש ווסתו אותו למקומות הראויים ותצאו נשכרים.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

תאומים - 21 במאי עד 20 ביוני

תאומים יקרים, החודש נפתח עם מעבר מרקורי, שליט מזלכם, למזל דלי ובית הרחבת האופקים שלכם. שמש וונוס כבר נמצאים במיקום זה ומעבר מרקורי משנה את דרך המחשבה לרחבה יותר, סקרנית יותר ופותח אתכם ללימודים חדשים, ליזמות וגם טיולים.

ב 27/1 עבר מרס למזל קשת ובית מערכות היחסים שלכם וישהה בו עד אמצע חודש מרץ. השפעתו במיקום זה תהיה על שותפויות עסקיות, חברויות וכמובן זוגיות. מרס יכניס אינטנסיביות למערכות היחסים. לפנויים ייוצרו הזדמנויות להכיר וביחסים קיימים הזוגיות תעסיק אתכם לא מעט. דרך הפעולה בהתאם ליחסים. ביחסים טובים מיסודם, יגרום להשקעה ועליית מדרגה, אך ביחסים בעיתיים יעורר מצבים ורגשות שצריך לפתור ולהחליט לכאן או לכאן.

ב- 11/2 ונוס תעבור למזל דגים ולבית הקריירה שלכם ותביא עמה אנרגיה חדשה.

זה הזמן שבו תוכלו להתחיל להתמקד במימוש הרעיונות שבראשכם. להתמקד בשאיפות וליצור קשרים. זוהי תקופה שבה אתם ורעיונותיכם יראו טוב בעיני אחרים.

היכרויות רומנטיות דרך מקום העבודה גם הן יפתיעו את חלקכם. (17-18/2 הם ימים עם סיכויים גבוהים יותר מאחרים)

ב 19/2 שמש ומרקורי יצטרפו לוונוס שבדגים והעבודה תקבל דגש חזק. צורך להשקיע, להתמקד במטרות מתוך שאפתנות וצורך רגשי להתקדם עוד.

פעלו אינטואיטיבית והשקיעו בפרקטי ותשיגו תוצאות יפות.

בתאריכים 25-26/2 מרקורי התקשורתי ונפטון הרגשי ייצמדו בבית הקריירה שלכם והנטייה "לעופף" ולפעול מתוך רגש, תוך איבוד הפרקטיות בולטת. אלו ימים שבהם לא מומלץ להחליט החלטות או לבצע מהלכים פזיזים. תנו להם לעבור תוך הימנעות מכניסה לעימותים או לקיחה ללב של מצבים שונים. יחד עם זאת אלה ימים שבהם אפשר להתאהב במהירות, אך יכול להיות גם שזו התאהבות עיוורת וכשההיבט יתפוגג, המציאות תתבהר, לכן גם בתחום זה כדאי לא להצהיר הצהרות מוקדם מדי. ההבנה אם זו אהבה גדולה או לא, תגיע מהר מאד.

בסיכום, חודש פברואר מביא עמו הזדמנויות להגשמת רעיונות והתקדמות מקצועית וגם רומנטית, אך צריך לשמור גם פרקטיות ועיניים פקוחות.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

****

סרטן - 21 ביוני עד 22 ביולי

סרטנים יקרים, חודש פברואר 2018 נפתח עם מעבר מרקורי, כוכב התקשורת למזל דלי ולבית הקשור בכספים וב"מעבדה הפסיכולוגית" שבתוככם.

השמש וונוס כבר נמצאים במיקום זה מאמצע חודש 1/18 וכבר אז החל תהליך טרנספורמציה בתוכניות הכספיות והמקצועיות שלכם ומעבר מרקורי ממקד אתכם באופן בלתי מתפשר ורציני ביותר, תוך ביטוי חיצוני לתהליכים.

את תהליך זה מלווה מרס הנמרץ שעבר ב- 27/1 לבית העבודה שלכם ושילובים אלה יוצרים עומס והשקעה מקצועית רבה, אך עם פוטנציאל הצלחה גבוה במיוחד.

ב- 11/2 וונוס תעבור למזל דגים ותביא עמה שינוי אנרגטי ומחשבתי. לאחר תקופה של עומס מקצועי, הצורך בהנאות מהחיים, הרחבת אופקים וחוויות חדשות יגבר והזדמנויות לכך יגיעו.

ב- 19/2 יעברו גם השמש ומרקורי, כוכב התקשורת למזל דגים ואז כבר ממש תרגישו את השינוי, תוך בחינת האמונות שלכם והצרכים הרגשיים ולא רק סיפוק הצרכים החומריים.

זה יהיה הזמן להקדיש זמן ללימודים, סדנא מעניינת, לטייל ולפתח את הצד הרוחני והרגשי.

ב 25-26/2 מרקורי ונפטון ייצמדו במזל דגים ומרס הנמרץ וונוס היפה יצרו ביניהם זוית אקטיבית והיצירתיות המחשבתית מבחינה מקצועית ולא רק, תפרח, אך ההיגיון קצת יברח.במקביל הזדמנות עסקית תעורר בכם עניין, אך כדאי להמתין מספר ימים כדי לבחון אתה בבהירות

בסיכום, חודש פברואר יתחיל עם עומס רב בעבודה, אך בהמשך הצורך בעשייה למען נפשכם יגבר. שילוב ואיזון הם התשובה הנכונה.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

אריה - 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אריות יקרים, חודש פברואר נפתח עם מעבר מרקורי, כוכב התקשורת למזל דלי ולבית מערכות היחסים שלכם. במיקום זה כבר נמצאים השמש וונוס ונושא מערכות היחסים דומיננטי בחייכם.

שיפור מערכות היחסים, מחויבות ונוכחות עבור אהובים זה חלק מהשפעת נוכחות הכוכבים במיקום זה.

מרקורי במיקום זה יעניק לכם אובייקטיביות ויכולת לראות את שני הצדדים של המטבע ולפיכך להיות הוגנים יותר, להתפשר ולקבל וגם להיות דיפלומטיים יותר ולהגיד את המילה הנכונה בזמן הנכון.

מרס הנמרץ, עבר למזל קשת שאצלכם מתקשר לרומנטיקה, ילדים ויצירה ומשפיע במהלך כל החודש הקרוב ועד אמצע מרץ. מרס במיקום זה מעניק לכם אנרגיה לעשייה של דברים שאתם אוהבים, יצירתיות וגם אינטנסיביות ביחסים והזדמנויות להכיר. 4/2 הוא יום טוב לשים לב למה שקורה מסביב.

ב- 11/2 ונוס תעבור למזל דגים. זהו מיקום שאצלכם קשור ל"מעבדה הפסיכולוגית" של עצמכם, לחקר הרגשות והגעה לתובנות ולעשיית שינויים בהתאם. התייחסות לאהבה ביותר רצינות, חיזוק הקשרים הרגשיים ונקיטת מהלכים ופתיחות להכיר אצל הפנויים.

המטרה היא להגיע למעמקי הנפש של עצמכם ושל מי שאתכם ולפתח או לחזק את האינטימיות.

ב 19/2 השמש ומרקורי יצטרפו אל ונוס שבדגים וההתמקדות באנשים ומצבים גוברת ואף יש סכנה לפיתוח אובססיביות במצבים מסוימים, אך מצד שני להגיע למעמקים פנימיים למציאת כוח וידע פנימי. נצלו זאת לחיוב והתפתחות ועזרה לאחרים מאחר ובתקופה זו תהיו ממגנטים מהרגיל ויקשיבו לכם.

ב- 25-26/2 מרקורי ייצמד לנפטון הרגשי, במזל דגים ואלו ימים בעיתיים כי האינטנסיביות גבוהה והמעורבות הרגשית גבוהה עד אובססיביות ודרמטיות. מהלכים בהתאם להלך רוח כזה יכולים להיות הרסניים ולא תמיד בצדק. זה יכול להתבטא בהתלהבות מוגזמת מיחסים חדשים או חשדנות וקנאה ביחסים קיימים. ההיגיון מטשטש והתקשורת משתבשת.

זכרו בימים אלה, להיות מודעים ולעצור בזמן. החלטות כדאי לקבל כשהשפעת המעבר תתפוגג.

בסיכום, זהו חודש עם מעורבות רגשית גבוהה ביחסים מכל הסוגים והתפתחות אישית מוגברת. היו מודעים, נתחו מצבים ואל תתנו לרגש לכסות את הבהירות ולטשטש את ההיגיון. שמרו על איזון ותוכלו ליהנות מיחסים עמוקים עם עצמכם ועם אחרים. *רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

בתולה - 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

בתולות יקרות, חודש פברואר נפתח עם מעבר מרקורי, שליט מזלכם למזל דלי ובית העבודה שלכם.

במיקום זה נמצאים כבר השמש וונוס, כך שמיקום זה מקבל הדגש / חשיבות בשבועיים הקרובים. זהו זמן שבו אתם יכולים להתמקד בעבודה שאתם נהנים לעשות, ליזום פרויקטים חדשנים וחדשים וכל זאת ביעילות ובמיקוד. לשים לב לפרטים הקטנים וגם לראות את התמונה הגדולה, למצוא פתרונות לבעיות ישנות ולשדרג מערכות ונהלי עבודה.

נקודה נוספת היא עבודת צוות ולמען הכלל ו/או הארגון אליו אתם משתייכים ותרגישו מוערכים.

ב 27/1 עבר מרס הנמרץ למזל קשת ולבית המשפחה שלכם וישהה בו עד אמצע מרץ ובניגוד לכך שבעבודה אתם יעילים וממוקדים, בנושאי הבית והמשפחה הרגש מפעיל אתכם בתקופה זו.

השפעה נוספת היא זריקת אנרגיה ונקודת פתיחה חדשה לכל מה שקשור בנדל"ן, השקעה, רכישה או שיפוץ וכן מעבר מגורים לאלה מכם שביחסים וטרם עשו זאת. פעולות אינטנסיביות ישפיעו לטווח ארוך. הקשיבו לאינטואיציות, אך זכרו תמיד לגבות מהלכים משמעותיים במידע ואנשים מקצוע מתאימים.

ב 4/2 ונוס ויופיטר ייצרו ביניהם זווית שתביא עמה הזדמנויות ואופטימיות בנושאים מקצועיים והיכרויות, אך הסכנה עם זווית זו היא אופטימיות יתר ופזיזות. זהירות.

ב 11/2 ונוס תעזוב את בית העבודה שלכם ותעבור למזל דגים ובית הזוגיות שלכם והצורך והאפשרות לבלות יותר זמן עם בני זוג קיימים או להכיר אצל הפנויים יגברו.

ב 19/2 גם השמש ומרקורי יעברו למזל דגים וזו תהיה נקודת זמן שהרגש יציף, הצורך בקשר הרמוני יגבר והרגש יקבל מקום של כבוד בחייכם בתקופה שלאחר מכן.

גם בנושאים מקצועיים תמצאו עצמכם מתפשרים, מגשרים וממוקדים ביחסי האנוש ובסביבת העבודה ולא רק ביעילות ועבודה.

פתחו את הלב לאהבה ואנשים בתקופה זו. זה יעשה לכם טוב.

ב 25-26/2 מרקורי התקשורתי נצמד לנפטון הרגשי, בבית מערכות היחסים והצלילות אובדת.

צמידות זו גורמת לאבד את האובייקטיביות, התפיסה היא חושית ורגשית ומצב הרוח בהתאם. מילה שמתפרשת לא נכון, יכולה להכניס למרה שחורה, ומילה טובה לגרום לאופוריה חסרת פרופורציות לנאמר, כך שבשבוע האחרון לחודש זה, כדאי לדחות החלטות, לסנן תגובות ולחכות שיעבור וגם במקרה של התאהבויות להחליט שנשארים עם רגליים על הקרקע ולא מאבדים את הראש. התמונה תתבהר במהרה.

בסיכום, חודש פברואר מתחיל בהתמקצעות ויעילות ובהמשך הרגש יתפוס מקום של כבוד. משעמם לא יהיה.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

מאזניים - 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

מאזניים יקרים, מרגישים כבר את האהבה באוויר ? אם לא, אז כדאי לפתוח את הלב, להוריד מחסומים וליהנות מאנרגיה חדשה וקלילה יותר.

החודש נפתח עם מעבר מרקורי, כוכב התקשורת למזל דלי ולבית היצירה ורומנטיקה שלכם, שם נמצאים כבר השמש וונוס, רק שעד כה לא יצרו היבטים מיוחדים ופחות הורגשו, אך החודש יטיבו עם הפנויים וגם מרס הנמרץ יעזור ביצירת אופציות להיכרויות.

מרס אמנם ייצור הזדמנויות, אך גם ידחף לפעול במהירות ולפעמים זה טוב, אבל לא תמיד. עצרו ובדקו עם עצמכם ואת האדם שמולכם רגע לפני שאתם נסחפים., כך או כך פלרטטנות ועניין יוסיפו טעם לחיים. ליצירתיים שביניכם מיקום כוכבים אלה במזל דלי, יעניק לכם השראה וחדשנות.

ב 4/2 ונוס ויופיטר ייצרו זווית שתטיב עמכם במיוחד בעשייה ויצירה ובאופן החוויה.

עשו דברים בשביל הכיף נטו. גם בעבודה ויצירה התמקדו במה שאתם אוהבים והכניסו את ההשראה לתוך העשייה. התוצאות יפתיעו אתכם.

ב 11/2 ונוס תעבור למזל דגים ולבית העבודה וההתמקדות במעשיות וביעילות תגבר.

מעבר זה ישפיע גם על מערכות היחסים שלכם. יצוק בהם מעשיות, צורך בקבלה ולא רק נתינה ולאלו מכם שפנויים, מעבר זה יחזק את הרצון ביחסים שיתנו לכם בטחון ויציבות ולא רק קלילות ופלרטטנות. הנטייה לבחון את בן הזוג הקיים או הפוטנציאלי, על התנהגויותיו הקטנות והגדולות תגבר.

ב 17-18/2 מרס הנמרץ ונפטון הרגשי יצרו היבט שיערפל את האובייקטיביות המקצועית וגם את היכולת לפרש מצבים ומילים בצורה נכונה ועימותים או החלטות על שינויים ברגע, עלולים לקלקל יחסים ופרויקטים שהשקעתם בהם לא מעט וזה כמובן יהיה חבל. החליטו מראש שבימים אלה לא מחליטים ומגיבים כמה שפחות והדברים יתבהרו ויסתדרו.

ב 19/2 שמש ומרקורי יצטרפו לונוס במזל דגים והיעילות שלכם תגבר. היכולת לרדת לפרטים קטנים, לסיים משימות ולהתחיל חדשות. עבודה ממקום רגשי וצורך להוכיח את עצמכם לעצמכם ולאחרים יכולים לגרום לכם לקחת על עצמכם יותר מדי וזה לא כדאי. נתבו את האנרגיה הזו גם לטיפול בעצמכם ובגופכם, תזונה מתאימה, ספורט וכד'.

ב- 15/2 היצירתיות וגם הרומנטיות יגברו. פתחו את עצמכם לאפשרויות חדשות.

ב- 25-26/2 מקורי התקשורתי ונפטון הרגשי ייצמדו זה לזה במזל דגים ויביאו עמם מעורבות רגשית גבוהה והמעשיות תאבד. מצבי רוח או מחושים שונים כתוצאה מעודף רגש וערפול המציאות יכולים להופיע ובמקרה כזה, מומלץ לקחת פסק זמן ולא להתעקש לסיים משימות או להיכנס עם קולגות ואחרים לפינות טעונות.

חודש פברואר טומן בחובו רומנטיות וגם עשייה, אך גם עומס מה. היו במודעות ווסתו את המעשיות והרגש בהתאם.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

עקרב - 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

עקרבים יקרים, חודש פברואר נפתח עם מעבר מרקורי, כוכב התקשורת למזל דלי, שבו כבר שוהים השמש וונוס ונותן מימד נוסף לטיפול בצרכים הרגשיים שלכם, בביטחון שקשור למשפחה ולבית ולהגיע למהות התחושות שלכם. זה הזמן להביע את עצמכם בפני יקיריכם בנושאים רגשיים, משפחתיים וגם להקשיב, כדי ליצור בטחון ויציבות.

מרס הנמרץ, נמצא במזל קשת ובבית הכספים שלכם והוא מעורר נושא זה. מצד אחד ההוצאות גדולות, אולי בשל הזדמנויות פיננסיות ומצד שני עשייה רבה כדי לשפר את המצב. עד אמצע 3/18 הנושא הכספי דינמי ולמרות הדחף לפעול במהירות ובישירות הסבלנות תשתלם. בדקו דברים לעומק, נהלו משא ומתן ככל שצריך תוך מחשבה על המטרה ולא על הסיפוק המיידי.

ב 4/2 ונוס ויופיטר ייצרו ביניהם זווית שתביא עמה הזדמנות או אופטימיות בנושא הקשור למגורים.

גם כאן, כדאי לנקוט במשנה זהירות ולא לקפוץ למים עמוקים ללא בדיקת רקע.

ב- 11/2 תעבור ונוס למזל דגים הרגשי ולבית הרומנטיקה והיצירה ותוכלו ליהנות מזמן רב יותר בעשיית דברים שאתם אוהבים, תחביבים, יצירה וגם בזמן רומנטי עם פרטנרים קיימים או חדשים.

זה הזמן לתת מקום לרגש, להחזיר או לחדש.

ב 17-18/2 מרס הנמרץ ונפטון הרגשי ייצרו זווית שגורמת לפעולות אינסטינקטיביות ללא אובייקטיביות ואצלכם זה ישפיע בתחום הרומנטי וגם הכספי. קניות אימפולסיביות, החלטות נמהרות ביחסים ודברים דומים שיכולים להיות שגויים ומזיקים. כדאי להימנע מהחלטות בימים אלה.

ב- 19/2יעברו השמש ומרקורי גם הם למזל דגים והיצירתיות תפרח, הרומנטיקה והרגש יצופו והצורך לעשות מה שאתם אוהבים יהיה דומיננטי ואם אתם לא עושים מה שאתם אוהבים, יהיה לכם קשה להשקיע במה שאתם צריכים לעשות. סיפוק והנאה יהיו צו השעה. נתבו לשם בדרך חכמה.

ב- 25-26/2 מרקורי ונפטון ייצמדו במזל דגים הרגשי והחגיגה הרגשית תקבל משנה תוקף.

צמידות זו טובה להשראה ולדמיון ביצירה, אך מקשה על עשייה יומיומית ובכלל להישאר על הקרקע. התאהבויות סוחפות, פגיעות מוקצנת ואשליות הן חלק מצמידות זו. אז מה עושים ? היצירתיים יוצרים והאחרים מבינים שמצבי הרוח הם זמניים והחלטות בימים אלה לא מקבלים.

אם נמצאים במערכת יחסים אוהבת ויציבה נהנים ממנה ויוצרים חוויה מתוקה.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

קשת - 22 בנובמבר עד 22 בדצמבר

קשתים יקרים, מרס עבר למזלכם ב 26/1 והביא עמו אנרגיה חזקה לעשייה וריצה קדימה במלוא התנופה. מרס במיקום זה מעניק לכם קסם והנוכחות שלכם בולטת.

עד אמצע 3/18 ישהה מרס במזלכם ועד אז יש לכם רוח גבית לעשייה נמרצת ושמישהו ינסה לעצור אתכם J.

נוסיף לכך את מעבר מרקורי לדלי ב 1/2. מיקום שבו כבר שוהים השמש וונוס ומתקשר אצלכם לתקשורת ונבין שהמעורבות שלכם בשבועיים הקרובים תהיה גבוהה במיוחד עם ישירות שלא תמיד תהיה מלאת טאקט.

התמקדו ברעיונות חדשים, בשיווקם, פיתחו את הראש לחדש, למסקרן והעזו להפיץ אותם, לחפש שותפים לדרך, מימון וכד'.

גם אם אתם שכירים ובעלי תפקיד מוגדר, נסו לפרוץ לתחומים אחרים, להציע רעיונות ולהפיץ את הידע שבתוככם.

ב 4/2 ונוס ויופיטר, שליט מזלכם יצרו זווית שתביא עמה אופטימיות וגם פזיזות שתתבטא במילים ובהתבטאויות נמהרות. שימו לב לסנן גם אם זה קשה.

ב- 11/2 ונוס תעבור למזל דגים ולבית הקשור למשפחה ולבית הפיזי והצורך לשהות יותר בבית ובמחיצת אנשים שתומכים בכם רגשית יגבר.

אלו מכם שפנויים ירגישו גם הם צורך בפרטנר לביטחון רגשי ועם האנרגיות הקיימות כדאי לפעול כדי להכיר את אותו אחד.

ב 17-18/2 מרס הנמרץ ונפטון הרגשי, ייצרו היבט שמעורר מצבי רוח משתני וקושי לראות את המציאות בצורה בהירה ונכונה ואתם עלולים להיכנס למלחמות וויכוחים מיותרים ורב הסיכויים שגם לא צודקים, עם בני משפחה ואהובים אחרים. הימנעו. הימים יעברו, אבל מילים או מעשים נמהרים ישאירו את חותמם.

ב 19/2 השמש ומרקורי יצטרפו לוונוס שבדגים והצורך להיות במקום הבטוח שלכם, שלרב הוא הבית יתגבר. מבחינתכם המקום המועדף למשך החודש שלאחר מכן יהיה הבית ו/או עם הקרובים לכם ביותר. בתקופה זו היכולת להבין, להזדהות ולחוש אחרים תהיה גבוהה ביותר.

הקדישו זמן לחיזוק השורשים שלכם. הקשרים המשפחתיים, קשרים מקצועיים וגם פרויקטים לביסוס עתידי.

יש לכם אנרגיה רבה בתקופה זו, נתבו אותה לעשייה מועילה ולא להתפרצויות רגשיות מוגזמות ומיותרות.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

גדי - 22 בדצמבר עד 19 בינואר

גדיים יקרים, חודש פברואר נפתח עם מעבר מרקורי, כוכב התקשורת למזל דלי ולבית הכספים שלכם. במיקום זה נמצאים כבר ונוס היפה והשמש שמאירה וריכוז כוכבים זה יטיב עמכם בנושא הכספי בחודש הקרוב. זהו זמן טוב לעבוד על תוכניות פיננסיות לטווח ארוך, ליזום עסקאות ובכלל להתארגנות נכונה ומדויקת יותר מבחינה כספית.

ריכוז הכוכבים בדלי מחזק את העקשנות שלכם כשאתם מאמינים בדרככם ומי שינסה לעמוד בדרככם יתקל במחסום גדיי שטרם הכיר.

ב – 27/1 עבר מרס הנמרץ למזל קשת ולבית תת המודע שלכם וישהה בו כחודש וחצי. האנרגיה שהשקעתם בחברים, מפגשים, שיווק וכו' הואטה ומתבטאת בצורך בזמן לעצמכם, לחשוב על התוכניות לבד, לתכנן פרויקטים באופן עצמאי יותר וגם צור במנוחה, לאחר תקופה אינטנסיבית במיוחד.

בתאריך 4/2 היבט בין ונוס ויופיטר המטיב ייצור הזדמנויות להיכרויות רומנטיות ועסקיות מלהיבות ויתכן מאד שהן גם טובות, אבל זווית זו גורמת לאופטימיות יתר, אז נקטו בצעדי זהירות רגע לפני שאתם נוקטים צעדים גדולים.

ב 11/2 תעבור וונוס למזל דגים הרגשי ולבית התקשורת שלכם והרגש יחזור להוות חלק חשוב בחייכם. תוכלו לשפר את התקשורת עם שותפים עסקיים או אישיים, להתחבר ברמה נפשית ולא רק פרקטית ולפנויים שביניכם הצורך בבן זוג לשיחה ולחלוק עמו את הרגשות יגבר וזה הזמן לפרלטטנות ונקיטת צעדים כדי שזה יקרה.

ב 17-18/2 מרס הנמרץ שבבית תת המודע ונפטון הרגשי שבבית התקשורת ייצרו היבט שיעורר רגישות והבנה שגויה של מילים ומחוות והנטייה להתפרץ מתוך מקום רגשי גבוהה. זכרו תאריך זה ובמידה ואתם מרגישים שזה עולה, עצרו רגע לפני.

ב 19/2 שמש ומרקורי יעברו למזל דגים ויצטרפו לוונוס שכבר שם והראש יתחיל לעבוד שעות נוספות. האינטואיציות יתחזקו, הצורך לייעץ ולהיכנס למקומות עמוקים ורגישים יצוף וההשראה תגבר. כדאי לכתוב את הרגשות, רעיונות שעולים אינטואיטיבית, לקרוא ולפתוח עצמכם לנושאים חדשים ומרתקים.

החל מתאריך זה אתם עלולים להיות מפוזרים ולא מרוכזים ולמצוא עצמכם "מרחפים" ולכן כדאי לסגל שגרה של נעילת דלתות, הנחת המפתחות והנייד במקום קבוע וכד'.

ב 25-26/2 מרקורי התקשורתי ייצמד לנפטון הרגשי והתקשורת הפנימית והחיצונית ייאבדו מהאובייקטיביות והרציונאליות. אלה ימים שכדאי להימנע בהם מפעילויות חשובות, כן כדאי ליצור, לדמיין, להרגיש, אבל לא לעשות או לדבר יותר מדי J בסיכום, החודש מתחיל עם חיבור לחומר וממשיך עם חיבור חזק יותר לנפש ולתקשורת. נתבו בין האנרגיות השונות בשמחה ואהבה.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

.*****

דלי - 20 בינואר עד 19 בפברואר

דליים יקרים, ונוס והשמש כבר במזלכם וב 1/2 מצטרף גם מרקורי, כוכב התקשורת למיקום זה.

ריכוז הכוכבים האישיים במזלכם יטיב עמכם חברתית, אישית וגם מקצועית.

אתם בולטים בשטח, מקבלים תשומת לב ויש בכם יכולת להפגין יותר יצירתיות, רומנטיות, חושניות ובעצם להבליט את כל התכונות שטבועות בכם ולעתים מטשטשים.

תקופה בהחלט אופטימית וכדאי להתמקד במה שאתם רוצים לעצמכם אישית ומקצועית, להתחבר להתלהבות, להיות אקטיביים ולשתף אחרים ברעיונות ומיזמים.

לפנויים שביניכם זו תקופה טובה להיכרויות. פתחו את המיינד והלב.

ב 27/1 עבר מרס הנמרץ למזל קשת ולבית החברה שלכם ומעניק לכם אנרגיה חברתית, שיכולה לקרב אתכם לחלומותיכם, לפגוש אנשים חדשים שיעזרו לכם להגשים ולהרחיב את המעגל החברתי.

ב 4/2 ונוס ויופיטר יוצרים היבט מטיב שמתקשר לקריירה. היו ערניים.

ב 11/2 תעזוב ונוס את מזלכם ותעבור למזל דגים והצורך בסיפוק חומרי ורגשי יגבר.

מעבר זה יביא עמו חושניות ותשוקה ויחזק את הצורך לחוות ולהרגיש ותביא עמה ריגושים.

ב 17-18/2 מרס הנמרץ ונפטון הרגשי יצרו ביניהם זוית מערפלת ונטייה לשיקול דעת שגוי בתחומים פיננסיים ובעקר בכאלה הקשורים עם חברים או ארגונים. דחו החלטות לימים אחרים.

ב- 19/2 השמש ומרקורי יצטרפו לוונוס שבדגים וחודש ימי ההולדת שלכם יסתיים והאנרגיה תשתנה לחלוטין. הנושא הפיננסי יקבל דגש, ההוצאות יגדלו ושימו לב להימנע מקניות רגשיות, שנובעות מצורך בסיפוק וזכרו שקניה מספקת רגעית, אבל אם אין בסיס פיננסי יציב, הגרעון נשאר לזמן ארוך יותר. הפעילו שיקול דעת ואל תתנו לגחמות רגעיות לנהל אתכם וזה נכון גם לכיוון השני.

פעלו בשיקול דעת ובעזרת תוכנית מסודרת כדי לשפר את המצב הפיננסי ולצורך בניית בטחון רגשי שקשור גם בחומר. התוצאות יגיעו.

ב 25-26/2 מרקורי התקשורתי ייצמד לנפטון הרגשי במזל דגים שבו מרוכזים כוכבים וידגיש עוד יותר את הרגישות, אימפולסיביות והנטייה לדרמתיות תגדל ביחסים והיכולת לבצע פעולות בצורה אובייקטיבית תיחלש עד תיעלם. דחו החלטות מכל הסוגים במספר ימים עד שהסערה הפנימית תשכך ותוכלו לפעול בצורה נכונה. גם בנושאים כספיים מלהיבים גלו איפוק עד שדברים יתבהרו.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית 050-8344816

*****

דגים - 19 בפברואר עד 20 במרץ

דגיגים יקרים, תאריך מעבר השמש למזלכם מתקרב, אך בינתיים האנרגיות ירודות וההתכנסות השנתית, המאפיינת את טרום ימי ההולדת נמשכת. נצלו זמן זה לסיכום השנה החולפת, תוכניות לשנה המתקרבת ושמרו אותן לעצמכם עד שתרגישו בשלים להוציא אותם לאור ולשתף אחרים.

ב 27/1 מרס הנמרץ עבר למזל קשת ולבית הקריירה שלכם וישהה בו עד אמצע 3/18.

מעבר זה מדרבן לעשייה ולהשגת מטרות בקריירה, אבל לא רק. הנקודה היא להגדיר מטרה, מה אני רוצה להשיג בחיי וגם אם זהו שינויי כיוון מוחלט, שדורש חישוב מסלול מחדש, לכו על זה. אנרגטית יהיה קל יותר לנקוט פעולות כשהשמש ומרקורי יעברו למזלכם ב 19/2, אבל עכשיו הזמן לרדת לעומק נפשכם והבנה של רצונותיכם.

ב 11/2 ונוס תעבור למזלכם ותהיה הסנונית הראשונה שמבשרת את חודש ימי ההולדת המתקרב.

מעבר זה יוציא אתכם מההתכנסות הפנימית ויגביר את הצורך בקבלת תשומת לב, באהבה ולטפל בצרכים שלכם למען תחושת הסיפוק.

ונוס במזלכם תאיר אתכם באור זוהר יותר, תהיו אטרקטיביים יותר ואנשים יימשכו אליכם וישתפו עמכם פעולה יותר מהרגיל.

ב 17-18/2 מרס הנמרץ ונפטון הרגשי ייצרו ביניהם זווית שתפעיל מצבי רוח משתנים ביחסים מקצועיים ועם דמויות סמכותיות. שיקול הדעת בימים אלה יהיה פגום ולכן כדאי לחכות כמה ימים טרם נקיטת צעדים או החלטות מעשיות, שעלולות להתגלות בהמשך כרגשיות ושגויות.

ב 19/2 השמש ומרקורי יעברו למזלכם וחודש ימי ההולדת יפתח באופן רשמי והאנרגיות ישתנו בתכלית. התחושה הטובה תחזור, החיוך יפציע והמרץ להתחיל לבצע את מה ששכן בתוככם בתקופה האחרונה. שתפו אחרים במחשבות ותוכניות והתחילו לגלגל את הכדור קדימה לכלל עשייה. אם זה להחליף מקום עבודה, להתחיל פרויקט חדש או אפילו ליצור יש מאין מיזם מעניין. הקו המנחה הוא עשייה למען הסיפוק הנפשי.

ב 25-26/2 מרקורי התקשורתי ייצמד לנפטון הרגשי במזלכם והנטייה לדמיין ולחלום, שמאפיינת אתכם לא מעט, תתעצם. תנו למחשבות דרור, אך הימנעו מעשייה חשובה בימים אלה. מזל טוב, דגיגים יקרים וקווים לדמותו של מזלכם יפורסם לקראת תחילת חגיגות ימי הולדתכם.

*רוצים לדעת איך תנועת הכוכבים תשפיע עליכם באופן אישי ובהתאם לתכנן מהלכים ? קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית. חגית - 050-8344816

****

לתחזית אישית מדויקת נדרשים נתונים נוספים כדי לחשב מפה אישית. לייעוץ אישי עפ"י מפה אישית ומדויקת: 050-8344816 - חגית

****

מומלץ בקריאת התחזית לקרוא גם את מזל האופק. מזל האופק נקבע על פי שעת לידה. ניתן להעביר אלי תאריך, שעה ועיר לידה ואבדוק עבורכם את מזל האופק.

פייסבוק: https://www.facebook.com/hagit.astrology?pnref=lhc

נייד: 050-8344816

התאמת מזלות עקרב
התאמת מזלות קשת
התאמת מזלות גדי
התאמת מזלות דלי
התאמת מזלות דגים
שור טלה
תאומים טלה
סרטן טלה
בתולה טלה
אריה טלה
בתולה שור
שור שור
תאומים שור
סרטן שור
אריה שור
סרטן תאומים
שור תאומים
תאומים תאומים
אריה תאומים
בתולה תאומים
בתולה סרטן
שור סרטן
תאומים סרטן
סרטן סרטן
אריה סרטן
שור אריה
בתולה אריה
סרטן אריה
תאומים אריה
אריה בתולה
שור בתולה
בתולה בתולה
תאומים בתולה
סרטן בתולה
אריה אריה
שור מאזניים
בתולה מאזניים
תאומים מאזניים
סרטן מאזניים
אריה מאזניים
בתולה עקרב
שור עקרב
אריה עקרב
שור קשת
תאומים עקרב
סרטן עקרב
בתולה קשת
אריה קשת
תאומים קשת
סרטן קשת
בתולה גדי
שור גדי
תאומים גדי
אריה גדי
סרטן גדי
שור דלי
בתולה דלי
תאומים דלי
אריה דלי
סרטן דלי
דגים שור
סרטן דגים
תאומים דגים
אריה דגים
בתולה דגים
התאמת מזלות מאזניים
הורוסקופ 2021
מאזניים טלה
גדי טלה
דלי טלה
דגים טלה
טלה טלה
עקרב וטלה
קשת טלה
גדי שור
עקרב ושור
מאזניים ושור
דלי שור
טלה שור
קשת שור
טלה 2021
שור דגים
דלי תאומים
טלה תאומים
דגים תאומים
דלי סרטן
דגים סרטן
טלה סרטן
דגים אריה
דלי אריה
טלה אריה
דגים בתולה
דלי בתולה
טלה בתולה
דגים מאזניים
דלי מאזניים
טלה מאזניים
דגים עקרב
דלי עקרב
דלי קשת
טלה עקרב
דגים קשת
טלה קשת
דלי גדי
דגים גדי
טלה גדי
דגים דלי
דלי דלי
טלה דלי
דגים דגים
תאומים 2021
סרטן 2021
אריה 2021
דלי דגים
קשת תאומים
שור 2021
בתולה 2021
מאזניים 2021
עקרב 2021
קשת 2021
גדי 2021
עקרב סרטן
מאזניים סרטן
עקרב אריה
עקרב וגדי
מאזניים וגדי
עקרב ודלי
טלה דגים
דלי 2021
דגים 2021
מאזניים אריה
עקרב בתולה
מאזניים בתולה
מאזניים ודלי
עקרב ודגים
גדי תאומים
גדי סרטן
גדי אריה
גדי בתולה
גדי מאזניים
גדי עקרב
גדי קשת
גדי גדי
גדי דלי
גדי דגים
עקרב ותאומים
מאזניים תאומים
קשת סרטן
קשת אריה
קשת בתולה
קשת מאזניים
קשת עקרב
קשת קשת
קשת גדי
קשת דלי
קשת דגים
עקרב ומאזניים
מאזניים מאזניים
עקרב ועקרב
מאזניים עקרב
עקרב וקשת
מאזניים וקשת
מאזניים ודגים
bottom of page