top of page
חיפוש

תחזית אסטרולוגית שנת 2018


תחזית שנת 2018

שנת 2018 מאופיינת בתהליכים ושינויים משמעותיים לטווח ארוך שכן, שני כוכבים איטיים, כלומר שנמצאים תקופות ארוכות באותו מזל, מעבירים אותנו תהליכים ממושכים ויסודיים, מחליפים מזלות.

שבתאי שעבר ב 12/17 למזל גדי וישהה בו עד 12/2020, מנחית אותנו לקרקע, כדי לבסס את עצמנו בתחומים שונים בהתאם למזל ולמפה האישית. כבד, אבל מתגמל.

ב 5/18 אורנוס הכוכב שגורם לנו להתעורר ולשנות ובצורה חדה לרב, עובר ממזל טלה הנמרץ והאימפולסיבי למזל שור היציב ואוהב התענוגות וישהה בו 8 שנים

בנוסף, יופיטר המיטיב עבר לעקרב, שגם הוא קשור לטרנספורמציה ויעזור לנו לשנות ולהתקדם, אבל איך ועד כמה נשנה תלוי גם בדרך שבה נחליט לשחק עם הקלפים שהיקום מחלק לנו ואין ספק שבתקופה זו כדאי להתייחס לרגשות ואירועים חיצוניים בכובד ראש ולא לחכות שהדברים יסתדרו מעצמם או לדחות ולדחות, כי המציאות תנקוש בדלת בכל מקרה ועדיף לקבל אותה ערוכים ועם חיוך מאשר שתיתן לנו סטירה להתעורר.

מרקורי, כוכב התקשורת שנסוג 3 פעמים בשנה, ייסוג השנה במזלות האש ותקופות הנסיגה יוסיפו אש ומרץ לשינויים. מזלות האש: טלה, אריה וקשת יהיו יצירתיים במיוחד בשנה זו. יצירתיות היא לאו דווקא בעבודת ידיים או אמנות, אלא יכולה להתבטא ברעיונות ויזמות.

אין ספק ששנה זו תהיה מרתקת ותדחף אותנו לשינויים, שאת חלקם נאהב יותר ואת חלקם פחות, אבל בסופו של דבר יפעלו לטובתנו וככל שנגלה גמישות ונשאף להתקדם ולהתבסס התהליכים יהיו קלים ומועילים יותר.

לייעוץ עפ"י מפה אישית ומדויקת כדי להבין את התהליכים ולהפיק מהם את המקסימום, קבעו עמי פגישה פרונטלית או טלפונית.

שנה אזרחית מרגשת וטובה לכולכם וזכרו לאהוב תמיד כי אהבה היא מהות הכל.

צרו עמי קשר: 050-8344816

באהבה,

חגית

*****

טלה - 21 במרץ עד 19 באפריל

טליים יקרים, הדגש ובהדגשה חזקה בשנת 2018 הוא על תחום הקריירה והכספים.

השנה נפתחת כששבתאי שליט בית הקריירה שלכם נמצא בבית הקריירה שלכם, במזל גדי וגם פלוטו, ונוס והשמש שם. ריכוז זה ישפיע עמוק ולטווח ארוך.

לא מדובר באירועים קטנים, אלא בשינוי מגמה לכיוון התבססות חומרית בזכות עצמכם, תוך השקעה במקצועיות, שיווק וכל הנדרש. לעבוד ולא רק לפי מה שבא לי ובזמן שנוח לי, אלא להכניס את עצמכם למשמעת, התמדה ועבודה קשה. נוסיף לכך את יופיטר המטיב בעקרב, שמשפיע על הצד הפסיכולוגי שקשור בכוח, מיניות וגם התייחסות לחומר ואת אורנוס המהפכני והחדשני שיעזוב את מזלכם, לאחר ששהה בו משנת 2011 ויעבור למזל שור היציב ולבית הכספים שלכם ב 5/18 ונבין, שיש לכם מספר חודשים להשקיע בעבודה ובמקצועיות. מעבר אורנוס יביא עמו הזדמנויות להרוויח כסף בדרכים חדשות או מקוריות. היו פתוחים לרעיונות חדשים ולשינוי התייחסות לנושא הפיננסי. כל זמן שאתם שומרים על אמונות וערכים אין שום מניעה להרוויח כסף. אפשר להיות יצירתי, לעשות טוב למען העולם וגם להרוויח למען התועלת האישית שלכם.

מי מכם שיחליט להישאר במקום שבו הוא נמצא עכשיו יחווה איזושהי טלטלה או הארה שתדחף אותו לשנות וזאת בחסות מעבר אורנוס לשור, אז כדאי להתארגן נכון ולהתבסס בחכמה ולא לחכות שהיקום יעיר אתכם בצורה פחות נעימה.

חיי האהבה – השנה נפתחת עם מרס הנמרץ והזכרי ויופיטר במזל עקרב היצרי והדרמטי ותוכלו לחקור את האינטימיות שלכם, את היצריות ואת הקשר בין רגש ליצר או חוסר הקשר ביניהם במקרים אחרים. ההתמקדות בחודשים הראשונים של השנה היא בקריירה והפנויים שביניכם יוכלו ליצור קשרים שונים במסגרת זו עם דגש לחודש מרס שבו ונוס היפה תשהה במזלכם.

בחודש אוגוסט ונוס תשהה בבית הזוגיות ויחסים קיימים יזכו לעדנה ועליית מדרגה ולפנויים זהו זמן לפתוח את הלב ולהכיר.

במחצית הראשונה של חודש נובמבר יצופו סוגיות ביחסים ותצטרכו לבדוק את מהותן. אם אינן מה שאתם באמת רוצים זה יהיה הזמן הנכון לסיימן ואצל האחרים, תידרש סבלנות ולהתמקד בעמכם ופחות במה לא טוב אצל האחר. בסה"כ שנה עם הזדמנויות לריגושים וגם יצירה או חיזוק קשרים. שחקו עם הקלפים שלכם נכון.

*עקבו אחר התחזית החודשית כדי לקבל מידע מפורט יותר ו/או קבעו עמי פגישה אישית לבחון את השפעת המעברים עליכם עפ"י מפה אישית ומדויקת.

שור - 20 באפריל עד 20 במאי

שוורים יקרים,בשנת 2018 יחלו אצלכם תהליכים משמעותיים בפיתוח האני האישי ובמקביל במערכות היחסים.

השנה נפתחת עם יופיטר המיטיב ומרס הנמרץ בבית מערכות היחסים ושניהם ביחד מביאים עמם אנרגיה להשקעה ביחסים ורגעים מרגשים.

הפנויים שביניכם יזכו להזדמנויות רבות להכיר, האחרים ליהנות מבני זוג ושותפויות שונות ולשפר יחסים, כאשר במהלך השנה יהיו מס' שלבים של בחינת היחסים ואם לא תמצאו טעם להישאר ולהשקיע בהם, תמשיכו הלאה. לא תישארו במערכות יחסים לא מתאימות, בעקר מחודש מאי 2018. הגדרה של מערכות היחסים שלכם, רמת האינטימיות לצד החופש האישי יבלטו בשנה זו ותצטרכו להשכיל לשלב בין שניהם בצורה נכונה ומספקת לשני הצדדים.

בחודש מאי 2018 יעבור אורנוס למזלכם. אורנוס הוא כוכב שמביא עמו חדשנות ומאיר באור חזק וקר על מצבים וגורם לחוסר יכולת להתעלם ממה שלא עובד נכון וכך גם לשינויים ומהפכות ובני מזלכם יחוו את השינויים החדים ביותר ממעבר זה. רבים מבני מזלכם יסיימו שותפויות, יחליפו מקומות עבודה ואף יצאו לעצמאות.

אצל אחרים השינוי יתבטא בשינוי ראיית העולם, החלפת מקצוע ושינוי המסגרת. חופש לעשות מה שאתם רוצים ובדרככם זה המוטיב שילווה אתכם בשמונה השנים הבאות. פיתוח האינדיבידואל האישי יכול להיות מפחיד ויכול להיות מלהיב. זה תלוי בגישתכם ועד כמה תשחררו דפוסים של היצמדות לקיים, שאתם כמזל אדמה מאופיינים בו.

יש לציין, שאורנוס בנסיגתו יחזור למזל טלה בנובמבר 2018 וישהה בו עד מרץ 2019 ולכן אלו שנולדו בשבוע הראשון של מזלכם ירגישו את המעבר באופן משמעותי כשיתרחש והאחרים בצורה קלה יותר עד מרץ 2019, כשאז אורנוס יתנחל במזלכם בקביעות לשנים הבאות.

מבחינה מקצועית השנה הקרובה היא שנה של בחינה והשקעה, אך חשוב לשלב את מה שהנפש רוצה, לעבוד מתוך תשוקה ומשם תגיע ההצלחה.

*עקבו אחר התחזית החודשית כדי לקבל מידע מפורט יותר ו/או קבעו עמי פגישה אישית לבחון את השפעת המעברים עליכם עפ"י מפה אישית ומדויקת.

תאומים - 21 במאי עד 20 ביוני

תאומים יקרים, השנה נפתחת עם ריכוז כוכבים במזל גדי ובבית הכספים שלכם ומרס ויופיטר במזל עקרב ובית העבודה והבריאות שלכם ואלה נושאים בולטים בשנה הקרובה עבורכם.

מעבר חשוב שהתבצע ב 21/12/17 הוא של שבתאי שעזב את מזל קשת ובית מערכות היחסים שלכם, שם שהה בשנתיים וחצי האחרונות.

במיקום זה שבתאי הכניס רצינות וביסוס אצל חלקכם ואצל החלק האחר, בדיוק ההיפך, קושי ביצירת מערכות יחסים בשל תחושת מחנק וקושי במסגרת כובלת ומעברו למזל גדי ולבית הכספים משחרר את הכבדות והרצינות וממקד אתכם בתהליכים של אחריות כספית ובשילוב עם יופיטר בבית העבודה, גם מקצועית, תוך בחינה מדוקדקת של דפוסי ההתנהלות הפיננסית שלכם.

בשנה זו, יותר מתמיד ככל שתשקיעו בעבודה ובמקצועיות שלכם ברצינות, תתוגמלו. הזדמנויות לעשות מה שאתם אוהבים יגיעו, היו ערים ופתוחים לשינויים.

מרס ויופיטר יחדיו מדרבנים לפעילות ספורטיבית ותזונה נכונה. הכריזו בפני עצמכם על שנת בריאות. תוכלו לעמוד בכך גם אם בעבר נכשלתם או לא התמדתם.

ב 5/18 אורנוס, כוכב השינויים עובר למזל שור ולבית תת המודע שלכם וישהה בו עד 4/2026. בסיום תקופה זו יעבור למזלכם ויגרום לשינויים רבים בחייכם, אבל עד אז השינויים יעשו בתוככם, בשינוי תפיסתי, חשיבתי, אמונות ומודעות אחרת.

אורנוס במיקום זה בא לשחרר מטענים מהעבר, ראיה אחרת של סוגיות ונושאים שהכבידו ולגשת לדברים בדרך חדשנית ויותר אובייקטיבית.

יתרון נוסף שמעניק אורנוס במיקום זה הוא רעיונות חדשים בכל תחום, מקצועי, לימודי ואף במערכות יחסים.

מרקורי שליט מזלכם ייסוג בשנת 2018 בבתי האש ובבתי היחסים שלכם. בין אמצע מרס לאמצע אפריל ישפיע על נושאים חברתיים או עם ארגונים, בסוף יולי עד אמצע אוגוסט יעורר קשיים בתקשורת ומיקוד ומאמצע נובמבר עד תחילת דצמבר ישפיע על יחסים בינאישיים, גם כאלה הקשורים לעבודה. חשוב לגלות סבלנות ואיפוק כלפי אחרים וכלפי עצמכם ולשמור על פתיחות. כמו שכבר נאמר, שנה של שינויים שדורשים גמישות מחשבתית ותודעתית. *עקבו אחר התחזית החודשית כדי לקבל מידע מפורט יותר ו/או קבעו עמי פגישה אישית לבחון את השפעת המעברים עליכם עפ"י מפה אישית ומדויקת.

סרטן 21 ביוני עד 22 ביולי

סרטנים יקרים, השנה נפתחת עם ריכוז כוכבים במזל גדי ובבית מערכות היחסים שלכם.

שבתאי הרציני ישהה במיקום זה במהלך שלוש השנים הקרובות ומערכות היחסים הזוגיות וגם שותפויות מקצועיות, יקבלו התייחסות רצינית יותר.

נושא האני מול האחר מקבל גם הוא חשיבות רבה. האם אני נמצא במקום נכון לי והגיע לעבור שלב או שאני נמצא במקום מסיבות לא נכונות ועדיף לי כבר להיות לבד.

רבים מהסרטנים יכנסו למחויבות זוגית בשנים אלה ואחרים יוותרו, אך ההחלטות יתקבלו מתוך שיקולים רציניים ואחריות ולא מגחמות.

אלה מכם שמתקשים במערכות יחסים וכן רוצים, זה הזמן לבדוק, לטפל ולקחת אחריות על תחום זה.

שותפויות מקצועיות שיבנו בשנים אלה, גם הן יתבססו על יסודות עמוקים וטובים

עד חודש 11/18 יופיטר המטיב נמצא במזל עקרב שאצלכם מתקשר לרומנטיקה, יצירתיות וילדים ושילוב זה, בתוספת מרס הזכרי והנמרץ שפותח את השנה במזל עקרב, מספר לנו על אפשרויות להרחבת המשפחה או אירועים משמחים אחרים הקשורים לילדים וחיזוק הקשרים.

מעבר משמעותי נוסף הוא של אורנוס החדשני ששוהה במזל טלה ובבית הקריירה שלכם ב 7 וחצי השנים האחרונות וגורם לכם, לחדש, לשנות ולהתקדם יעבור ב 5/18 למזל שור ולבית החברה שלכם לשהות של 8 שנים, אך בשל נסיגתו, יחזור למזל טלה לחודשים 11/18 ועד 2/19, כך שההשפעה תהיה בעקר על ילידי החודש הראשון של מזלכם, למרות שאת טעמה ירגישו כולם.

התקופה שעד 5/18 וכן תקופת נסיגת אורנוס בטלה הן ההזדמנויות שלכם לסיים ו/או לשנות את הנדרש מבחינה מקצועית וכן לבחון את נושא השותפויות, קיימות או חדשות. יש חשיבות רבה לשותפויות ועבודת צוות בשנים הבאות.

מרקורי כוכב התקשורת נסוג 3 פעמים בשנה ומעורר גם הוא לנקות ולחדש ובשנת 2018 יבצע את נסיגותיו במזלות האש ובבתי העבודה שלכם ויחזק את מגמת השינויים המקצועיים גם אם יורגשו עיכובים.

בסיכום שנת 2018 היא שנה טובה להתבססות במערכות יחסים והשקעה בצד היצירתי והילדים, אך בנושאים המקצועיים עדיין לא הגעתם אל הרגיעה והנחלה, למרות שהצלחות צפויות והשינויים הם מעמיקים וישפיעו לטווח ארוך.

חודשים מאי עד נובמבר טובים ליציאה מאזור הנוחות ולהכיר שותפים רומנטיים ועסקיים ובכלל להכיר אנשים חדשים ולהרחיב את המעגלים החברתיים.

הקדישו זמן לחיים האישיים, גלו סבלנות לתהליכים ולפרטנרים והכי חשוב פעלו בשיתוף פעולה.

*עקבו אחר התחזית החודשית כדי לקבל מידע מפורט יותר ו/או קבעו עמי פגישה אישית לבחון את השפעת המעברים עליכם עפ"י מפה אישית ומדויקת.

אריה - 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אריות יקרים, שנת 2018 נפתחת עם ריכוז כוכבים במזל גדי ובית העבודה והבריאות שלכם ואלו מראים לנו על שנה של השקעה ורצינות בתחומים אלה. התמקצעות בתחומים שיקדמו אתכם לביסוס, תזונה נכונה, ספורט או שגרה אחרת לשמירה על גופכם ובריאותכם.

שנת 2018 משמעותית מבחינת הקריירה. בנוסף לנוכחות המוגברת של הכוכבים בבית העבודה והמקצועיות, בחודש 5/18 יעבור אורנוס למזל שור ולבית הקריירה ויביא עמו אנרגיה לשינוי מקצועי.

זה יכול להתבטא בהתמקדות במטרות חדשות. לאחר התלבטות וחיפוש הדרך בשנתיים האחרונות לחלקכם, ייפול האסימון ותבינו מה אתם באמת רוצים לעשות.

תהליך ההגשמה יכול להיות מלחיץ בשל עומס, אבל אם תפעלו על פי צו ליבכם זה ילווה בסיפוק רב והצלחה מתגמלת.

בין 11/18 ל 2/19 ייסוג אורנוס למזל טלה ובתקופה זו תהיה האטה מסוימת וצורך לשלב בין פרויקטים מהעבר או עבודה מקבילה, אך אם תשקיעו ותפעלו בשיקול דעת, המסלול להצלחה מובטח. השינוי יורגש אצל ילידי השבוע הראשון של המזל בעוצמה החל ממאי 2018 ואצל האחרים, בעוצמה פחותה. השינוי המהותי יגיע בסיום הנסיגה ב 2/19.

נוכחות כוכב יופיטר במזל עקרב ובבית המשפחה שלכם החל מאוקטובר 2017 ועד תחילת נובמבר 2018, כשהשנה נפתחת עם מרס הנמרץ בצמידות אליו, מראים על השקעה בתחום הביתי והמשפחתי. שיפוצים, מעבר דירה, השקעה בנדל"ן וגם ביחסים עם הילדים, מעבר למגורים משותפים ובניית קן משפחתי.

מערכות היחסים האישיות וגם המקצועיות ידעו עליות ומורדות

באמצע ינואר ונוס תעבור לבית הזוגיות ולמזל דלי ותביא עמה חודש של הזדמנויות להיכרויות שונות וגם אפשרות לשנות מערכות יחסים קיימות.

בחודשים מאי עד נובמבר מערכות יחסים יאותגרו בשל מארס הנמרץ שישהה ואף ייסוג בבית הזוגיות שלכם. יתכן בשל השקעה רבה בעבודה שלכם או של הפרטנר שלכם, יתכן בשל עייפות וחוסר עניין ביחסים. בסיס טוב ורצון לשפר יובילו את היחסים למקום טוב יותר, אך יחסים בעיתיים מיסודם יעברו טלטלות לכאן או לכאן.

מרקורי, כוכב התקשורת נסוג 3 פעמים בשנה ויוצר תקלות, עיכובים ועניינים שונים, כדי לעצור ולבדוק את התהליכים ולפעמים פשוט מאתגר אותנו להתמודדויות, שמפתחות בנו סבלנות ותובנות ובשנת 2018 יתרחשו הנסיגות במזלות האש, שאריה הוא אחד מהם ולכן חשוב לזכור גם אם יהיו אירועים או אילוצים לשנות תוכניות, לשמור על גמישות ואופטימיות, כי לצד אירועים אלה, יהיו הרבה אחרים טובים ומספקים.

בסה"כ שנה מאתגרת ומשמעותית להתבססות פיננסית ומקצועית, כשבמקביל הלב והנפש יחוו גם הם ריגושים. מעניין.

*עקבו אחר התחזית החודשית כדי לקבל מידע מפורט יותר ו/או קבעו עמי פגישה אישית לבחון את השפעת המעברים עליכם עפ"י מפה אישית ומדויקת.

בתולה - 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

בתולות יקרות, שנת 2018 נפתחת עם ריכוז כוכבים במזל גדי הקשור אצלכם לנושא הילדים, הרומנטיקה והיצירתיות.

בסוף 12/17 עבר שבתאי למזל גדי וישהה בו במשך שלוש השנים הבאות ומעבר זה משחרר אתכם מהתעסקות בנושאי הבית הפיזי והמשפחה ומחויבויות הקשורות לנושאים אלה. בשנה זו נושאי הרגש והלב יקבלו פוקוס. שבתאי הוא כבד ואחראי, אבל גם מתגמל ורבים מכם יכנסו למסגרות ביחסים זוגיים קיימים או יצרו יחסי אהבה חדשים, יבטאו את יצירתם בצורה מסודרת או שיפנו לתחום מקצועי שיבטא את רצון הלב ולא רק החומר.

שנים אלה ימקדו אתכם גם בהנאות האישיות, הריונות, לידות ושמחות אחרות ולא רק בעבודה ובמחויבות וזה בהחלט מלהיב ומבורך.

נוכחות מרס ויופיטר במזל עקרב בפתיחת השנה מעידים על תקשורות ודיאלוג אישי עמוקים, לימודים והתעניינות במה שמעבר לגשמי, שנה של השקעה בחברים ויצירת חברויות חדשות וגם העמקת הידע בעזרת סדנאות, לימודים וגם טיולים.

ב 5/18 יעבור אורנוס, כוכב השינויים למזל שור ובית הרחבת האופקים שלכם וישהה שם במשך 8 שנים, אך בשל נסיגתו בחודשים 11/18 ועד 2/19 עוצמת המעבר תורגש בעקר אצל ילידי השבוע הראשון של מזלכם, אך מטעמו ירגישו כולכם. ילידי המזל שלאחר השבוע הראשון, יחוו את השינויים בצורה חזקה יותר בסיום הנסיגה.

אורנוס במזל שור יגביר בכם את הצורך להעשרת ידע ואגירת חוויות וזאת ע"י לימודים, טיולים בחו"ל ואף טיולי שורשים. בהתחשב בכך שהשנה נפתחת כאמור עם מארס במזל עקרב שגם הוא קשור בנושאים אלה, הצורך בכך יהיה חזק.

יש לציין שעד 5/18 וגם בזמן הנסיגה (11/18-2/19), אורנוס עושה צעדים אחרונים במזל טלה ובבית האינטימיות וההתפתחות הפסיכולוגית וזה הזמן לאסוף את כל התובנות מתחום היחסים וגם האישיות ולסגור מעגלים ולנקות משקעים לקראת תקופה של יציאה לאור ופריצת גבולות.

נקודה חשובה נוספת היא שמרקורי, כוכב התקשורת, שהוא גם שליט מזלכם ונסוג 3 פעמים בשנה ויוצר עיכובים או משחרר עניינים תקועים, ייסוג בשנת 2018 במזלות האש: טלה, אריה וקשת ויכניס אתכם לחשבונות נפש תקופתיים בנושאי כספים, יחסים וקבלה עצמית.

בסיכום, שנת 2018 תהיה מרגשת ותעניק לכם הזדמנויות לאהבות, חוויות, ידע והתבססות בעשייה מספקת. פתחו את הלב ואת המיינד לחדש ולשינויים ותרוויחו בגדול.

*עקבו אחר התחזית החודשית כדי לקבל מידע מפורט יותר ו/או קבעו עמי פגישה אישית לבחון את השפעת המעברים עליכם עפ"י מפה אישית ומדויקת.

מאזניים - 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

מאזניים יקרים, ב 10/17 עזב יופיטר המיטיב את מזלכם, לאחר שהעביר אתכם שיעורים בהגדרת האני העצמי וחשף אתכם לאפשרויות לצמיחה אישית והכרויות שונות ועבר למזל עקרב ולבית הכספים שלכם ויטיב עמכם בתהליך של מימוש השינויים לצמיחה חומרית וערכית.

לאחרונה, ב 21/12/17 עבר שבתאי הרציני, ממזל קשת הקליל למזל גדי האחראי, שאצלכם מתקשר לנושאי משפחה ומגורים, כך שהתהליכים שעברתם הכינו אתכם להשקעה אמתית ואחראית בנושאים אלה ב 3 השנים הבאות.

זה יכול להתבטא בהקמת משפחה, למעבר מגורים משותפים, לחיזוק הקשרים המשפחתיים הקרובים והרחוקים וגם להתעסקות בנדל"ן להשקעה או שדרוג המגורים.

התהליך יכול להכביד לפעמים ואצל חלקכם האחריות לבני משפחה תגדל, אך דעו לכם שהשקעתכם בשנים אלו תתגמל אתכם פנימית וחיצונים לשנים רבות. מי מכם שלא יברח מאחריות ויתמיד יהיה הזוכה הגדול.

מעבר חשוב נוסף יתרחש ב 5/18, למשך 8 השנים הבאות והוא מעבר אורנוס, כוכב השינויים, למזל שור, שאצלכם קשור לתהליכים פסיכולוגיים, לאינטימיות וגם לכספים

מזל שור הוא מיסוד האדמה ויציב ומעבר זה ישנה את תפיסותיכם לגבי אינטימיות וצורך ביציבות.

אצל חלקכם המעבר יהווה אירועים משמעותיים הקשורים לכספים ולחיוב.

יש לציין שב 11/18 ועד 2/19 ייסוג אורנוס ויחזור למזל טלה שבו הוא נמצא כעת ולכן השפעתו על תחום הכספים והאינטימיות תהיה מורגשת בעוצמה עד 11/18 אצל ילידי השבוע הראשון של המזל ואצל אחרים תורגש יותר, מסיום הנסיגה ב- 2/19, אך כך או כך השינויים יורגשו אצלכם כולכם.

מרקורי, כוכב התקשורת, נסוג 3 פעמים בשנה ומעורר אותנו לבחינה ושינויים בתחומים שונים ע"י תקלות, מחלוקות, אי הבנות וגם תובנות והשנה ייסוג במזלות האש, טלה, אריה וקשת, אשר אצלכם קשורים ליחסים אישיים, חברתיים ובכלל לתקשורת בין אישית ורבים מכם יחוו שינויים, אם במשברים ואם באירועים חיוביים בחיים האישיים וזה כמובן קשור במפתכם האישית ובמערכות היחסים שבהם אתם נמצאים.

בסיכום, זוהי שנה רוויות שינויים ויכולות להתפתח בתחום המקצועי, הפיננסי וגם הזוגי.

*עקבו אחר התחזית החודשית כדי לקבל מידע מפורט יותר ו/או קבעו עמי פגישה אישית לבחון את השפעת המעברים עליכם עפ"י מפה אישית ומדויקת.

עקרב - 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

עקרבים יקרים, השנה נפתחת כשיופיטר המיטיב וגם מרס הנמרץ במזלכם ואלה יחדיו מראים לנו על שנה של התפתחות וצמיחה.

יופיטר במזלכם כבר מחודש 10/17 ומיזמים שהתחילו או שאתם רוקמים יכולים להתגבש לכלל מעשה והצלחה. יופיטר מביא עמו את המזל והשפע, מרס את המרץ ושבתאי, פלוטו, ונוס והשמש שמתחילים את השנה במזל גדי, יעזרו לכם לבחון ולהבין אחרים בחדות וגם את עצמכם.

צורת המחשבה תהפוך לאחראית ומאורגנת יותר עם מטרה. המטרה אצל רבים מכם תהיה קשורה לחומר וזה בהחלט זמן לפעול להשגת המטרות.

נסיגות מרקורי, כוכב התקשורת, יתרחשו בשנת 2018 בבתי האש: טלה, אריה וקשת, שאצלכם משפיעים על נושאי העבודה, מקצועיות וכספים, יאתגרו ולעתים יעכבו, אך נחישות והתמדה יביאו עמן את התוצאות הרצויות. (מועדי הנסיגות והשפעתן יפורסמו בתחזיות החודשיות במהלך השנה).

הנסיגות והעובדה שאורנוס עושה צעדים אחרונים בבית העבודה שלכם ובמזל טלה, מראים על שנה שהיא סיום של תקופה בתחום זה. זה הזמן לעשיית שינוי מיוחל ותוכלו להיות ממוקדים. חזרה לתפקיד ישן גם היא תהיה אופציה טובה אצל חלקכם ובמקרה ותגיע אליכם הזדמנות כזו, בדקו ושקלו אותה בכובד ראש.

בהשפעת ריכוז הכוכבים במזל גדי התקשורת תהפוך מתונה יותר למרות שישירה והתחושה יכולה לעתים להיות כבדה, אך ככל שתבינו את התהליכים ותעשו יותר, האופטימיות והשמחה של יופיטר ישפיעו על הגישה, ההתנהלות והאמביציה תגבר ותוכלו לצאת מהישרדות לשפע.

במאי יעבור אורנוס, הכוכב שיוצר שינויים למזל שור ולבית הזוגיות שלכם ויאיר את נושא מערכות היחסים השונות בחייכם באור חזק, שיאלצכם לראות את היחסים כפי שהם ערום ועריה וכל מי שמתפשר מדי, מטייח בפני עצמו או אחרים וטומן ראשו בחול, לא יוכל להמשיך זאת.

אם האור מאיר על יחסים טובים או אפילו על בעיות שאפשר לתקן, מעולה. קצת עבודה והיחסים ישודרגו, אבל במקרה שהאור יאיר על פגמים עמוקים מדי, פשרות מוגזמות או כל דבר אחר אשר גורם לחוסר סיפוק ושמחה ביחסים, אי אפשר יהיה להתעלם והכרעה לגבי ההמשך תתקבל.

טלטול היחסים ובנייתם מחדש או עזיבה. כך או כך שינוי יהיה.

מיקום ותנועת הכוכבים האישיים ויופיטר מעידים על שנה שבה לפנויים יהיו הזדמנויות להיכרויות והתאהבויות. משעמם לא יהיה.

יש לציין שבנובמבר 2018 אורנוס יחזור למזל טלה, בשל נסיגה וישהה בו עד 2/19 ולכן, את השפעתו על היחסים ירגישו בעקר ילידי השבוע הראשון של מזלכם בתקופה שעד אז והאחרים יחוו זאת ביתר עוצמה החל מ 2/19.

בסיכום זוהי שנה עם הזדמנויות לשפר או למצוא זוגיות מספקת ואוהבת, להתפתח מקצועית ופיננסית ולהתקדם. קחו נשימה, סבלנות והתמדה ותיהנו מהחוויה.

*עקבו אחר התחזית החודשית כדי לקבל מידע מפורט יותר ו/או קבעו עמי פגישה אישית לבחון את השפעת המעברים עליכם עפ"י מפה אישית ומדויקת.

קשת - 22 בנובמבר עד 22 בדצמבר

קשתים יקרים, שנת 2018 נפתחת עם יופיטר המיטיב, שליט מזלכם במזל עקרב ובבית תת המודע שלכם. גם מרס הנמרץ באותו מיקום.

יופיטר ישהה עד 11/18 במיקום זה ובהשפעתו תעברו תהליך של התייחסות לדברים שמעבר להיגיון, לגלוי ולברור. השלב הראשון, שכבר החל, הוא של הכרה בפחדים, מעצורים ודפוסי התנהגות תת הכרתיים. השלב הבא הוא שחרורם, ע"י עבודת פנימית, אמונה והתגברות הצורך לשינוי וקבלת הלא נודע, התחברות למה שגדול מכם. לאחר תהליך זה, ב 11/18, כשיופיטר יעבור למזלכם תוכלו ליהנות מתקופה חדשה ויפה של עשייה אופטימית, פתיחת הלב והשארת העבר במקום הראוי לו.

שנה זו נפתחת עם ריכוז כוכבים במזל גדי ובית הכספים והערכים שלכם, כשההשפעה הגדולה בשלב זה היא של שבתאי האחראי, שעבר ב 12/17 למיקום זה ומעביר אתכם שיעור בהתנהלות אחראית, יעילה וערכית עם חומר.

לאחר שעברתם שנתיים וחצי שבהן שהה במזלכם וביגר אתכם, גם אם היה מכביד וקשה, עכשיו הוא עוזר לכם להתבסס, תוך בניית יסודות נכונים. הנחת אבן על אבן וחיזוקן.

זה לא הזמן לחיפוש רווחים מהירים וקיצורי דרך מקלים, אלא, כפי שכתבתי בניית תשתית יציבה וחזקה, שלב אחר שלב. כן, סבלנות אינה התכונה הבולטת אצלכם, קשתים יקרים, אך בשנה זו תלמדו את ערכה והתלמידים הטובים יתוגמלו בצורה יפה..

בנוסף, אורנוס, כוכב השינויים, יעבור ב 5/18 למזל שור ולבית העבודה והבריאות שלכם והנושא המקצועי יתעורר. שינוי / פריצה במקום ותחום קיים או תזוזה לתחום או מקום חדש במקרה שאתם לא מרוצים. חלק מהתהליכים שאתם עוברים ועוד תעברו מכינים אתכם לכך.

אם אתם תקועים מסיבות פיננסיות, פחד ועוד... אורנוס יגרום לכם לנוע הלאה בדרכים שונות.

יש לציין שנסיגתו של אורנוס תחזיר אותו למזל טלה שבו הוא נמצא כעת מ 11/18 עד ל 2/19 ולכן השינוי המהותי יורגש אצל חלקכם רק לאחר הנסיגה.

עד 5/18 ענייני הלב ממשיכים להוות חשיבות רבה בחייכם. סביר להניח שחוויתם שינויים בגישתכם לאהבה, רומנטיקה וביחס לילדים בשנים האחרונות ובתקופה הקרובה יש צורך להתמקד בנושאים שצריכים עדיין לעבוד עליהם, להיפתח לקשרים חדשים או להשקיע ולשנות בקשרים קיימים.

מבחינת יחסים אישיים שנה זו היא הזמן לטפל בכל הספיחים הרגשיים, בדפוסי התנהגות שזמנם עבר ויהיו הזדמנויות להיכרויות, אך יהיו גם היסוסים וקשיים להתחייב אצלכם חלקכם, אך מ 11/18 יהיה הרבה יותר קל לפתוח את הלב ויחד עמו דף חדש.

בסיכום, שנה שמבקשת מכם עבודה פנימית, לשחרור מטענים ועניינים מעכבים, לסלילת הדרך לחיים מבוססים חומרית, מלאי רגש ואופטימיות כפי שכל כך מתאים לבני מזלכם.

*עקבו אחר התחזית החודשית כדי לקבל מידע מפורט יותר ו/או קבעו עמי פגישה אישית לבחון את השפעת המעברים עליכם עפ"י מפה אישית ומדויקת.

גדי - 22 בדצמבר עד 19 בינואר

גדיים יקרים, שנת 2018 נפתחת עם יופיטר, הכוכב המיטיב ומרס הנמרץ במזל עקרב ובבית החברה שלכם והמגמה של התקופה האחרונה, של פעילות חברתית ויצירת אינטראקציות חברתיות בקלות יותר מתמיד תאפיין את השנה עד חודש 11/18 לפחות.

מעבר לכך, שבתאי, שליט מזלכם, עבר למזלכם לאחרונה, ב 22/12/17 ואפשר להתייחס למעבר זה כאל מכביד, שכן הוא מביא עמו אחריות ורצינות ואפשר לראות בו ברכה שכן, בשילוב כוכבים אחרים שבמזלכם ואחרים, האמביציה גוברת והשפעת שבתאי תעזור לכם להגיע למטרות בצורה מסודרת, אחראית ונכונה.

בינינו, אחריות ורצינות זה אתם, אז אתם יכולים לאכול את המעבר הזה בלי מלח J.

זהו תהליך שימשך כ- 3 שנים ואם תקשיבו לשבתאי ותפעלו בנחישות ורצינות, תמצאו עצמכם בתום התקופה במקום מכובד, מבוסס ומספק.

ב 5/17 אורנוס, כוכב השינויים, יעבור למזל שור ולבית הרומנטיקה, היצירה והילדים שלכם ויעורר אתכם להכניס לחייכם רגש, חברים וסיפוק ולא רק קריירה ופרנסה.

שילוב מיקומי הכוכבים יפתח עבורכם אפשרויות להיכרויות רומנטיות ואחרות, דרך חברים ומפגשים והנטייה תהיה ליחסים רציניים עם עתיד ואם הפרטנר לא יתאים להגדרה, הוא פשוט לא יהיה. חד וחלק.

יש לציין שאמנם אורנוס יעבור במאי למזל שור, אך ייסוג ויחזור למזל טלה ולבית המשפחה ב 11/18 ויישאר שם עד 2/19, כך שאצל חלקכם השינויים הרומנטיים יורגשו רק כשאורנוס יחזור למזל שור ב 2/19. אורנוס יישאר במזל שור עד 4/2026, כך שהתהליך יהיה ארוך והשפעתו תהיה עמוקה

להורים שביניכם אמליץ לשים לב לשינויים אצל ילדיהם, אולי בגרות שדורשת התייחסות בגישה שלכם, אולי יציאה לעצמאות או מעבר שלב אחר שדורש מכם גמישות מחשבתית ויחס אחר. היו פתוחים לשינויים.

בסיכום זוהי שנה של בנייה, עליות ומורדות ביחסים, כשהמטרה היא רצינות ומיסוד.

סמנו מטרות, צעדו בדרך בנחישות, אך תוך גילוי גמישות וזיהוי הזדמנויות ותזכו להישגים בשנה זו.

*עקבו אחר התחזית החודשית כדי לקבל מידע מפורט יותר ו/או קבעו עמי פגישה אישית לבחון את השפעת המעברים עליכם עפ"י מפה אישית ומדויקת.

דלי - 20 בינואר עד 19 בפברואר

דליים יקרים, שנת 2018 נפתחת כשיופיטר ומרס במזל עקרב ובבית הקריירה שלכם ושני אלה יחדיו מחדירים בכם שאפתנות ועשייה במקביל. שילוב שמניב תוצאות מוצלחות.

יופיטר הוא כוכב מיטיב ואצלכם קשור גם לחברה, כך שאתם בולטים אצל סמכויות ואחרים ויכולים להרחיב את מאגר הלקוחות והקשרים העסקיים שלכם.

הצעות עבודה והזדמנויות עסקיות לא יחסרו.

בין החודשים מרס לתחילת יולי ייסוג כוכב יופיטר ובתקופה זו תבחנו את מקומכם והישגיכם כדי להחליט על המשך הדרך כדי להגיע למקום שאליו אתם שואפים. יתכן כי יתעוררו קשיים או עיכובים שיגרמו לבדיקה זו וייתכן שפשוט בתוככם תרגישו צורך לכך.

בסוף דצמבר 2017 עבר כוכב שבתאי לבית תת המודע שלכם למשך 3 השנים הבאות והשנה נפתחת עם ריכוז כוכבים במיקום זה ואלה ישפיעו עליכם לטפל במשקעים שטמונים עמוק בתת מודע וצפים ברגעים שונים ומעוררים את חוסר הביטחון או רגשות כואבים. אל תדחו לשוליים בעיות שצפות, הצלחתכם להתקדם טמונה גם בעבר ובמה שטמון בתת המודע ובנפשכם עמוק. הציפו, עבדו נתונים ושחררו.

ב 5/18 יעבור אורנוס למזל שור היציב ולבית המשפחה שלכם וישהה בו 8 שנים, אך ב 11/18 יחל נסיגה ויחזור למזל טלה שבו הוא שוהה כעת, עד ל 2/19 ואצל חלקכם השפעתו תורגש יותר בסיום הנסיגה.

אורנוס במיקום זה מעודד לשינויי מגורים, שיפוצים, מעבר, רכישה וכל מה שקשור לנדל"ן. בהיבט אחר, השפעתו תהיה הגדרה מחדש של מושג בית ומשפחה ובנייה של מה שיענה לכם על ההגדרה.

זהו תהליך ארוך ומשנה חיים למשך שנים רבות, שקשור קשר ישיר לבניית תחושת הבטחון.

מרקורי, כוכב התקשורת שאצלכם קשור קשר ישיר לרומנטיקה, יצירה וילדים פותח את השנה במזל קשת, מיקום שמספר לנו שלא יחסרו לפנויים הזדמנויות להכיר במהלך כל השנה.

מרקורי נסוג 3 פעמים בשנה ובשנת 2018 ייסוג במזלות האש ובבתים הקשורים ביחסים מכל הסוגים ויעורר לשינויים במצבים בהם הם נדרשים עם רגשות מטלטלים לטוב ולרע בהתאם למצב האישי. כך או כך הזדמנויות, התרגשויות והתאהבויות מהירות יהיו ובשילוב עם אורנוס שעובר למזל שור, לא אופתע לשמוע על יחסים שהתפתחו או התפרקו במהירות שיא אצל בני מזלכם יותר מכל מזל אחר.

לסיכום, שנה מרגשת עם הפתעות והזדמנויות לנסיעות, היכרויות והתקדמות פיננסית ומקצועית במקביל לעבודה פנימית לשחרור דפוסים ושדים ישנים ומעכבים.

אתכם דליים יקרים, שינויים לא מפחידים, אז נראה שתיהנו.

*עקבו אחר התחזית החודשית כדי לקבל מידע מפורט יותר ו/או קבעו עמי פגישה אישית לבחון את השפעת המעברים עליכם עפ"י מפה אישית ומדויקת.

דגים - 19 בפברואר עד 20 במרץ

דגיגים יקרים, שנת 2018 נפתחת עם ריכוז כוכבים במזל גדי ובית החברה שלכם, כשאחד מהם הוא שבתאי האחראי והרציני, שעזב בסוף 12/17 את מזל קשת. במזל קשת הכביד שבתאי על נושא הקריירה, התמודדות עם סמכויות, לקיחת אחריות רבה או להיפך, קושי עם סמכויות ומעברו למזל גדי יעזור לכם לבסס קשרים אישיים וחברתיים רציניים ולטווח ארוך.

השתלבות בארגונים גדולים או מבוססים כשכירים או לשיתופי פעולה אחרים בשלוש השנים הבאות, בהן שבתאי ישהה במזל גדי, יקדם אתכם יפה.

ב 5/18 יעבור אורנוס, הכוכב שאחראי לשינויים למזל שור ולבית התקשורת והלימודים שלכם וישפיע על אופן החשיבה, תחומי עניין שישתנו או יתפתחו, תקשורת נעימה ובטוחה יותר וגם יחדד את הראיה המטאפיזית שלכם.

אורנוס ישהה במזל שור 8 שנים, אך ב 11/18 ייסוג ויחזור למזל טלה עד ה – 2/19 ולכן ההשפעה והשינויים יורגשו אצל חלק מכם רק בסיום הנסיגה.

ינואר עד אמצע אפריל ובתקופת נסיגת אורנוס למזל טלה (11/18-2/19), אלו תקופות שבהן חשוב להתנהל נכון מבחינה פיננסית, לטפל במה שצריך וגם לעבד את נושא הגישה לפיננסים.

האם אתה חוסך או שמבזבז בהגזמה ?, האם אתה רק מרוויח כסף או גם עובד במה שאתה אוהב ? וכד'. שאלות אלה ואחרות יבנו את הבסיס לשנים הבאות.

שחקן נוסף שמחזק את המגמה הוא מרקורי, שייסוג השנה במזלות האש ובבתי הכספים והעבודה שלכם.

נפטון, שליט מזלכם ממשיך לשהות במזלכם ולעורר את הלב ובשילוב עם שבתאי היציב, היכרויות והתאהבויות יובילו ליחסים יציבים ויחסים קיימים יעלו מדרגה, למגורים משותפים, טיולים ארוכים וחיזוק הזוגיות לטווח רחוק.

ובל נשכח את יופיטר היפה והמטיב ששוהה במזל עקרב יחד עם מרס הנמרץ ושני אלה יחדיו גורמים לגירוי שכלי ללמוד, להרחיב אופקים ולטייל לארצות אחרות ואפילו טיולים מקומיים למקומות בלתי מוכרים.

בסיכום, שנה עם אפשרויות להיכרויות רבות,הרחבת אופקים וביסוס לחיים

****

תחזית זו מבוססת בעקרה על הכוכבים האישים והמהירים והינה כללית לפי מזל השמש.

לתחזית אישית מדויקת נדרשים נתונים נוספים כדי לחשב מפה אישית. לייעוץ אישי עפ"י מפה אישית ומדויקת: 050-8344816 - חגית

****

מומלץ בקריאת התחזית לקרוא גם את מזל האופק. מזל האופק נקבע על פי שעת לידה. ניתן להעביר אלי תאריך, שעה ועיר לידה ואבדוק עבורכם את מזל האופק.

*עקבו אחרי גם בפייסבוק

https://www.facebook.com/hagit.astrology/

התאמת מזלות עקרב
התאמת מזלות קשת
התאמת מזלות גדי
התאמת מזלות דלי
התאמת מזלות דגים
שור טלה
תאומים טלה
סרטן טלה
בתולה טלה
אריה טלה
בתולה שור
שור שור
תאומים שור
סרטן שור
אריה שור
סרטן תאומים
שור תאומים
תאומים תאומים
אריה תאומים
בתולה תאומים
בתולה סרטן
שור סרטן
תאומים סרטן
סרטן סרטן
אריה סרטן
שור אריה
בתולה אריה
סרטן אריה
תאומים אריה
אריה בתולה
שור בתולה
בתולה בתולה
תאומים בתולה
סרטן בתולה
אריה אריה
שור מאזניים
בתולה מאזניים
תאומים מאזניים
סרטן מאזניים
אריה מאזניים
בתולה עקרב
שור עקרב
אריה עקרב
שור קשת
תאומים עקרב
סרטן עקרב
בתולה קשת
אריה קשת
תאומים קשת
סרטן קשת
בתולה גדי
שור גדי
תאומים גדי
אריה גדי
סרטן גדי
שור דלי
בתולה דלי
תאומים דלי
אריה דלי
סרטן דלי
דגים שור
סרטן דגים
תאומים דגים
אריה דגים
בתולה דגים
התאמת מזלות מאזניים
הורוסקופ 2021
מאזניים טלה
גדי טלה
דלי טלה
דגים טלה
טלה טלה
עקרב וטלה
קשת טלה
גדי שור
עקרב ושור
מאזניים ושור
דלי שור
טלה שור
קשת שור
טלה 2021
שור דגים
דלי תאומים
טלה תאומים
דגים תאומים
דלי סרטן
דגים סרטן
טלה סרטן
דגים אריה
דלי אריה
טלה אריה
דגים בתולה
דלי בתולה
טלה בתולה
דגים מאזניים
דלי מאזניים
טלה מאזניים
דגים עקרב
דלי עקרב
דלי קשת
טלה עקרב
דגים קשת
טלה קשת
דלי גדי
דגים גדי
טלה גדי
דגים דלי
דלי דלי
טלה דלי
דגים דגים
תאומים 2021
סרטן 2021
אריה 2021
דלי דגים
קשת תאומים
שור 2021
בתולה 2021
מאזניים 2021
עקרב 2021
קשת 2021
גדי 2021
עקרב סרטן
מאזניים סרטן
עקרב אריה
עקרב וגדי
מאזניים וגדי
עקרב ודלי
טלה דגים
דלי 2021
דגים 2021
מאזניים אריה
עקרב בתולה
מאזניים בתולה
מאזניים ודלי
עקרב ודגים
גדי תאומים
גדי סרטן
גדי אריה
גדי בתולה
גדי מאזניים
גדי עקרב
גדי קשת
גדי גדי
גדי דלי
גדי דגים
עקרב ותאומים
מאזניים תאומים
קשת סרטן
קשת אריה
קשת בתולה
קשת מאזניים
קשת עקרב
קשת קשת
קשת גדי
קשת דלי
קשת דגים
עקרב ומאזניים
מאזניים מאזניים
עקרב ועקרב
מאזניים עקרב
עקרב וקשת
מאזניים וקשת
מאזניים ודגים
bottom of page