top of page
חיפוש

הורוסקופ חודש דצמבר 2017


תחזית חודשית - דצמבר 2017

אקדים ואומר שהתגעגעתי לקשר אתכם מאז הפעם האחרונה שפרסמתי את התחזית השבועית.

ואמשיך לעניינו שהוא חודש דצמבר 2017 שרווי מהלכים משמעותיים מאד לטווח קצר וארוך.

החודש יתחיל עם מעבר ונוס לקשת ב 2/12/17 וההתלהבות וההתרגשות יחזרו, פחות יצריות, יותר קלילות וצורך במרחב לצד חיזוקים, יותר הנאות מטיולים, גירויים שכליים וכן, ונוס בקשת מכניסה שמחה בלב, אבל.... ב- 10/12/17 מרס הזכרי והנמרץ יעבור לו לעקרב ויטעין אותנו בפתיל קצר ורגישות מוגברת, אז טוב שונוס הנשית תהיה כבר בעקרב ותאזן

ומרקורי התקשורתי, מה יקרה אתו ? הוא יהיה ברטרו במזל קשת בין התאריכים 3/12 ל 22/12, אבל השפעתו כבר מורגשת ותורגש לפחות עד סוף החודש גם אם במידה מופחתת.

מרקורי במיקום זה מעורר אותנו לבדוק את התקשורת שלנו, את האנשים עמם אנו מתקשרים, לסגור מה שכבר לא מועיל או טוב עבורנו, לבדוק את החשיבה וההתייחסות שלנו, האמונות ולשנות. התחום שבו יורגש הצורך לשנות הוא בהתאם למזל השמש וכמובן למפה האישית וכדי שנתקדם נחווה דברים שיעוררו אותנו, מחלוקות, תקלות וכד' וככל שמבינים מהר יותר העניינים נרגעים מהר יותר.

השינויים המשמעותיים ביותר יתרחשו מה – 21/12 שבו שבתאי האחראי יעבור לגדי שהוא שליטו.

מעבר שישפיע עלינו למשך 3 השנים הקרובות, יביא עמו בחינת ערכים, כבוד, סבלנות, תכנון וביסוס.

כן, נראה לי חיובי מאד המעבר הזה שיחזיר קצת שמרנות ואיפוק, רצינות ביחסים וחתירה ליציבות כלכלית. למי שלא אוהב אחריות התקופה, לפחות בתחילתה, יכולה להיחוות כקשה וכבדה, אבל מי שיתחבר למתנות של התקופה הזו יצא נשכר.

יום לאחר מכן ב- 22/12/17 השמש תעבור גם היא לגדי, בתיאום מושלם ואין ספק שהגדיים הם המרוויחים הגדולים של מעברים אלי.

והקלילות של ונוס בקשת תסתיים גם היא עם מעבר ונוס לגדי ב- 26/12/17.

כך תתחיל שנת 2018 עם גדי מודגש מאד ותהיה הרבה יותר רצינית ומעשית משנת 2017, אבל על כך ארחיב בפעם הבאה.

ומזכירה לכם, לאהוב תמיד, כי האהבה היא מהות הכל.

כדי להפיק מירב מהשינויים המשמעותיים ולהבין את ההשפעה האישית,

צרו עמי קשר: 050-8344816

באהבה,

חגית

*****

טלה - 21 במרץ עד 19 באפריל

טליים יקרים, החודש מתחיל עם מעבר ונוס לקשת והרטרו של מרקורי, שגם הוא בקשת. שני אלה יחדיו יפעלו אצלכם בבית הרחבת האופקים וזה יכול להתבטא בתחום לימוד חדש, בדיקת שינוי תחום או בפיתוח החשיבה ליעדים עסקיים בדרך שונה. הרעיון הוא לצאת מהמקום הנוח והבטוח, לחפש ולהגדיר מטרות מחדש וכמובן לתכנן איך להשיגן.

לאלה מכם שעובדים עם אנשים / חברות מחו"ל יש פוטנציאל גדול להרחיב את המעגל ולשפר את הכישורים המקצועיים שלכם.

ב- 10/12 מרס הנמרץ יעבור למזל עקרב ולבית הכספים שלכם וישהה בו כחודש וחצי וישפיע לחיוב על התחום הפיננסי וזאת בשל פעילות נמרצת יותר להשיג את המטרות הפיננסיות שתציבו לעצמכם.

שלבו בין רעיונות חדשים או פעולה בדרכים חדשות להשגת יעדים אלה. פחות פוצי מוצי, יותר אסרטיביות. הגישה לכסף תהיה יותר של אני רוצה ביותר גדול ועושה למען כך.

מעבר שבתאי למזל גדי ולבית הקריירה שלכם ב- 21/12 יכניס אתכם לתקופה של בדיקה האם אתם אוהבים ומסופקים מהעשייה שלכם ואם המסקנה תהיה שלא, בשלוש השנים הקרובות תזכו להזדמנויות לעבודה חדשה, אבל ההצלחה תגיע בהתאם לסבלנות ולעבודה קשה. אין כמו שבתאי לתגמל. זכרו זאת גם אם תרגישו כבדות. קחו את הזמן כדי שדברים יתבשלו ויתגבשו לכלל מעשה בצורה טובה.

בתחום היחסים הרומנטיים במהלך החודש הגישה תהיה חופשייה, חוסר רצון להתחייב או שאם כבר מחויבים צורך ביותר ספייס. ההזדמנויות להכיר דרך הרשת וחברים יהיו זמינות יותר, אך הקלילות הזו תשתנה ב- 26/12 כאשר ונוס היפה תעבור למזל גדי. ונוס בגדי תרצה יותר כבוד, מחויבות, ערכים ופחות לשחק משחקים ובעצם אז רבים מכם יגיעו, תהיה רציני או שתלך לחפש לך חברים/שותפים חדשים.

שור - 20 באפריל עד 20 במאי

שוורים יקרים, ברובו של החודש הקרוב, ריכוז הכוכבים יהיה במזל קשת ובית הכספים שלכם. גם הרטרו של מרקורי יתרחש במיקום זה ותידרשו לארגון מחדש של כספים, להתנהל בדרך מחושבת יותר, אם בשל הוצאות בלתי צפויות ואם בשל עסקאות שבהן הכספים יזרמו לשני הכיוונים. אצל אלה מכם שהשקיעו ועסקאות נתקעו וכד', דברים ישתחררו ואצל אחרים בדיוק ההיפך בשל הצורך לערוך שינויים ולבצע מהלכים לביסוס וארגון הפיננסים.

תרגישו צורך להוציא כספים בצורה חופשית יותר ואם אתם לא במצב שמאפשר לכם זה בדיוק הזמן לבדוק איך לשנות את המצב.

ב- 10/12 מרס יעבור למזל עקרב ולבית הזוגיות שלכם ויביא עמו הזדמנויות להיכרויות לפנויים.

לאלה מכם שבמערכות יחסים זוהי תקופה שהרגש יעמיק לחיוב ולשלילה. מרס ידרבן להשקיע ואם יש צורך להתקדם, אז להתקדם או להרפות ולהמשיך.

מעבר שבתאי לגדי ב- 21/12 שבו ישהה במשך 3 השנים הבאות ישפיע עליכם בתחום ההשכלה או הרחבת האופקים, אבל לאו דווקא בשביל הפאן (למרות שגם), אלא כדי לקדם את הצד המקצועי ולכבוש יעדים מקצועיים בשנים שלאחר מכן. בדקו מה יכול לעזור לכם, קורס, תואר אולי בכלל שינוי תחום. זה יהיה גם הזמן לטיולי שורשים, בארץ ובחו"ל, טיולים למקומות עם היסטוריה לא רק אישית וגם אם לא תוכלו להגשים זאת בתקופה הזו, לפחות לתכנן.

*****

תאומים - 21 במאי עד 20 ביוני

תאומים יקרים, ריכוז הכוכבים במרבית חודש 12/17 וליתר דיוק עד ל 21/12 הינו במזל קשת ובבית מערכות היחסים שלכם.

ב- 2/12 ונוס תעבור למיקום זה, שמעולה עבורכם, שכן מכניסה יותר שמחה ליחסים, צורך בסיפוקים, למחוות אהבה קלילות והרמוניה לצד צורך במרחב אישי מסוים, אך מרקורי שגם הוא במזל קשת, יתחיל רטרו ביום למחרת, ב- 3/12 והוא לחלוטין לא יהיה בקטע קליל, אלא לעבוד על מערכות היחסים והשותפויות בחייכם. בחינה של אני מול האחר וקושי לתקשר עם הפרטנרים שלכם. מילים שלא יובנו נכון, קושי להביע עצמכם נכון וזה לא משהו שאתם רגילים אליו, כי אתם אלופי התקשורת.

אפשר לקחת את זה לשני מקומות, אחד זה לחשוב שאתם לא מבינים אחד את השני ולהתרחק והמקום השני הוא להבנה שיש סיבה למילים שנאמרות, שצריך לשחרר אנרגיות עצורות, אבל לזכור לוודא שהבנתם והובנתם. החלטות לא כדאי לקבל בחודש זה.

ב 10/12 מרס הנמרץ יעבור למזל עקרב ולבית העבודה שלכם ואזכירכם, שיופיטר המיטיב נמצא כבר בו וההשקעה בעבודה תגדל. תמצאו עצמכם עובדים שעות ארוכות יותר, אך התוצאות יפצו על כך. שימו לב למערכות היחסים גם בעבודה, אולי זה לא יהיה קל לשמור על יחסים טובים ולהיות שבעי רצון מהתנהלות אחרים והרגשה שלא עומדים בקצב שלכם, תעלה את העצבים, אבל קצת סבלנות ויהיה בסדר.

ב- 21/12 שבתאי יעזוב את בית מערכות היחסים ומזל קשת ויעבור לגדי ולבית הקשור לכספים ולטרנספורמציה וישהה בו 3 שנים. במיקום זה ידרוש מכם שבתאי לקחת אחריות על נושא הכספים וגם על הצד הפסיכולוגי שלכם. הכוונה היא בחינה מדוקדקת של דפוסי התנהגות, של מיניות, של יחסים וגם של התנהלות הכספים. מה מניע אתכם ומה אתם עושים כי אתם רגילים ומכירים וכבר לא באמת משרת אתכם. המטרה היא שינוי וכדי לשנות צריך לסיים דברים. זוהי הטרנספורמציה.

מי שלא יברח מהתהליך ויקח אחריות ירגיש בתום התקופה שעבר מהפך ואל תדאגו, שבתאי יתגמל אתכם על כל מאמץ ושינוי שתעשו.

אין ספק שאתם בפתחה של תקופה מאתגרת, שיכולה להיות מכבידה, אך זכרו שהיא מועילה ואז היא תכביד פחות ותוכלו להרגיש את היופי של ונוס שבקשת במערכות היחסים וליהנות מהצלחות בעבודה בחסות כוכבים אחרים.

****

סרטן - 21 ביוני עד 22 ביולי

סרטנים יקרים, ריכוז הכוכבים עד ה- 21/12 הינו במזל קשת ובבית העבודה והבריאות שלכם.

ב- 2/12 ונוס תעבור גם היא למיקום זה ותבקש להתפתח במקביל לסיפוק, אבל מרקורי שיהיה בנסיגה יקשה לא מעט על הקשרים בעבודה, התמודדות עם אינטרסים של אחרים, שתדרוש מכם פשרות ובתמונה הכללית, חודש לא פשוט, עם אתגרים ובחירת כיוונים ואולי לבחור צדדים בין אנשים או החלטות על שינוי הדרך המקצועית, אך גם יכולת צמיחה והשגת מטרות גבוהה, כולל תגמול כספי הולם. התמקדו במקצועיות, התחשבו באחרים ושמרו על יחסים טובים גם אם אתם מתעצבנים או מרגישים שמשגעים אתכם. קחו בחשבון שזוהי תקופה של שינויים ונדרשים גמישות ואורך רוח.

מעבר משמעותי יתרחש ב- 10/12 וזהו מעבר מרס למזל עקרב ולבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, מעבר זה יטעין אתכם ברגשות והתגובות עלולות להיות רגשיות אם לא תהיו במודעות.

יחד עם זאת מעבר זה פותח לרגשות רומנטיים מביא עמו הזדמנויות להיכרויות וחיזוק קשרים רגשיים, כך שבמקביל לעבודה וקריירה, תבלו ותחוו.

ב- 21/12 יעבור שבתאי הרציני למזל גדי ולבית הזוגיות שלכם. מערכות היחסים הזוגיות וגם שותפויות מקצועיות, יקבלו התייחסות רצינית יותר בשלוש השנים הקרובות.

נושא האני מול האחר יקבל חשיבות רבה. האם אני נמצא במקום נכון לי והגיע לעבור שלב או שאני נמצא במקום מסיבות לא נכונות ועדיף לי כבר להיות לבד.

רבים מהסרטנים יכנסו למחויבות זוגית בשנים אלה ואחרים יוותרו, אך ההחלטות יתקבלו מתוך שיקולים רציניים ואחריות ולא מגחמות.

אלה מכם שמתקשים במערכות יחסים וכן רוצים, זה הזמן לבדוק, לטפל ולקחת אחריות על תחום זה.

שותפויות מקצועיות שיבנו בשנים אלה, גם הן יתבססו על יסודות עמוקים וטובים.

חשוב לציין שבמקביל למעבר שבתאי לגדי, עוברת גם השמש למזל גדי וב- 26/12 גם ונוס לאותו מיקום, כך שהחודש הראשון יהיה משמעותי ביותר בנושאים אלה.

*****

אריה - 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אריות יקרים, ברובו של החודש, למעשה עד לתאריך 21/12 יהיה ריכוז כוכבים במזל קשת ובבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם. עבור ההורים שביניכם מיקום זה מתייחס גם ליחסים עם ילדיכם.

ב- 2/12 ונוס היפה תעבור לקשת ותביא עמה יחסים קלילים יותר, התלהבות והתרגשות, אך ב – 3/12 מרקורי יתחיל נסיגה, גם הוא במזל קשת. מרקורי הוא כוכב התקשורת ולכן ישפיע על התקשורת עם הקרובים לכם, על פירוש לא נכון של המציאות לעתים או של מילים ותמצאו עצמכם צריכים להתחשב בדעתם ורצונם של אחרים ולהתפשר וזה לא תמיד קל לכם.

יחסים רומנטיים יבחנו ונראה כי הרגשות יכולים להתנדנד בהתאם לאירועים וחוויות, אבל החודש הזה הוא לא זמן להחלטות חשובות, אלא לבחינה של הקשרים עם ילדים וגם יחסים רומנטיים ואיך אפשר לשנות ולשפר, להתרגש ולאהוב והעקר לא לחזור לאחור.

ב 10/12 יעבור מרס למזל עקרב ויביא עמו אקשן לתא המשפחתי. אורחים, ביקורים, מגורים משותפים וגם מריבות ועניינים אם הרגשות לא ירוסנו.

מעבר שבתאי ב- 21/12 למזל גדי ולבית העבודה והבריאות שלכם, ימקד אתכם בתזונה נכונה, ספורט והתייחסות נכונה לגופכם בהתאם למצבכם האישי.

בנוסף, שבתאי במיקום זה יעזור לכם להניע את עצמכם לעשייה ממוקדת ויעילה, שתעזור לכם לתכנן לוח זמנים כדי להספיק להשיג את המטרות שאתם רוצים להגיע אליהם מקצועית ואם אתם במקום שלא נכון לכם ואתם לא יודעים איך לשנות, תקבלו מהיקום שלוש שנים שבהן תוכלו להגדיר מטרות ולצעוד לעברן צעד אחר צעד בשיטתיות.

בתמונה הגדולה שבתאי במיקום זה ילמד אתכם להיכנס לשגרה של טיפול בעצמכם במקביל לביצוע משימות ומטלות בצורה יעילה יותר.

בסמוך למעבר שבתאי, תעבור השמש לגדי וב- 26/12 תעבור גם ונוס לאותו מיקום ולכן מעבר שבתאי יורגש משמעותית ויתכן והתחושה תהיה כבדה, אך זכרו שזה למטרה טובה וככל שתשקיעו התוצאה תהיה מוצלחת יותר.

*****

בתולה - 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

בתולות יקרות, ריכוז הכוכבים עד ה- 21/12 הוא במזל קשת ובבית המשפחה שלכם ושם תרוכז מירב תשומת הלב שלכם. זה יכול להתבטא בעבודה על היחסים המשפחתיים בצורה מהנה וקלילה, גם אם יהיו אי אלו תקלות או חוסר הבנות תקשורתיות, מעברי מגורים משותפים לאחרים, ענייני נדל"ן וכד'. המגמה חיובית, אך חתימה על חוזים כדאי לדחות ל- 22/12 ואילך שאז תסתיים נסיגת מרקורי.

ב- 10/12 יעבור מרס ממזל מאזניים ההרמוני למזל עקרב היצרי, שאצלכם קשור לתקשורת, נסיעות ולימודים ויביא עמו מרץ לנושאים אלה. מעבר זה יביא עמו הזדמנויות להיכרויות, לטיולים וגם שיחות עומק וחשיפת רגשות יותר מאשר אתם רגילים.

מעבר שבתאי למזל גדי ולבית הרומנטיקה, היצירתיות והילדים ב- 21/12 למשך 3 השנים הבאות ידגיש נושאים אלה. שבתאי הוא כבד ואחראי, אבל גם מתגמל והשפעתו תורגש ב"התחשבנות" ולא מהצד השלילי, אלא בחינה של מה אני מקבל לעומת מה שאני נותן בצורה ריאלית ולא רק רגשית, אבל גם יכול להביא לחייכם שותפים רומנטיים בעלי ערך אמיתי.

ליצירתיים שביניכם זה הזמן להפשיל שרוולים וליצור והאמת שגם אם אין לכם את זה בד"כ, עשייה יצירתית יכולה לפתוח לכם את הלב והמחשבה בצורה שונה.

אין ספק ששנים אלה יתמקדו גם בהנאות האישיות ולא רק בעבודה ומחויבות ומי מכם שירצה להפוך את התחביב למקצוע או לפחות כתוספת הכנסה מהנה יצליח.

ב- 22/12 תעבור גם השמש לגדי וב 26/12 תצטרף גם ונוס למיקום זה ולכן מעבר שבתאי לגדי יורגש במיוחד. פתחו את הלב, את היצירתיות ואת המחשבה לאנשים ואפשרויות תעסוקה ועסקיות חדשות.

*****

מאזניים - 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

מאזניים יקרים, חודש דצמבר 2017 יהיה עמוס באקשן, תנועה, שיחות, ראיונות למחפשי העבודה שביניכם, מעברי דירה לאחרים, הרשמה או השקעה בלימודים והתמקדות בשיווק והפצה לאלה מכם שהנושא רלוונטי עבורם מבחינה מקצועית.

התחושה תהיה של ריצה מתמדת ויש לשים לב יותר מתמיד למכשירים ניידים, לוודא שיש דלק באוטו, שאתם לא שוכחים דברים וזאת בשל נסיגת מרקורי במזל קשת ובבית התקשורת שלכם.

הצעות עבודה ועסקאות שונות כדאי לסגור רק לאחר סיום נסיגת מרקורי ב- 22/12.

ב- 13/12 יעבור מרס הנמרץ למזל עקרב ולבית הכספים שלכם וימריץ אתכם להגדיל הכנסות, אך גם יכול ליצור מצבים של הוצאות גדולות. התמקדו בדרכים להגדלת ההכנסות ולא ההוצאות. אזכירכם שיופיטר, המטיב נמצא גם הוא במיקום זה ואתם יכולים להתחבר לשפע בקלות.

זהו חודש שבו דברים יתרחשו ותדרשו לגמישות ואלתורים. אם פגישות מתבטלות/ נדחות ו/או יתגלו עיכובים אחרים, קבלו אותם בסבלנות ואל תעצרו, זהו חלק מהתהליך והתוצאות יגיעו לאחר סיום הנסיגה ומעבר שבתאי למזל גדי ולבית המשפחה שלכם. מעבר זה יתרחש ב- 21/12 ויום לאחר מכן השמש תעבור לגדי וב- 26/12 ונוס תעבור גם היא לגדי. שלל מעברים אלה ישנו את התמונה וימקדו אתכם בבית המשפחה. בבדיקה אם את מרוצים במרחב המחייה ובתא המשפחתי שלכם.

הצד הפסיכולוגי יקבל דגש, איך אתם רוצים שהחיים המשפחתיים יהיו וזה יכול להתבטא בהקמת משפחה, הרחבתה, מעבר דירה או לקיחת אחריות ושותפות גדולה יותר במערכת היחסים המשפחתית. זהו תהליך שימשך במשך 3 שנים וישפיע רבות על המשך החיים.

*****

עקרב - 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

עקרבים יקרים, חודש דצמבר, עד ה- 22/12 יאופיין בהתעסקות רבה בכספים, עבודה קשה, השקעה בעסקאות ופרויקטים, אבל גם הוצאות וחשוב להיות מחושבים ומדויקים במטרות ובצרכים ולא להיסחף ללא מחשבה, דבר שעלול לקרות בשל נסיגת מרקורי בבית הכספים שלכם.

זמן הנסיגה, עד ה- 22/12 יביא עמו הזדמנויות לשחרור עסקאות ופרויקטים שממתינים. עסקאות וחוזים שהתחילו בחודש נובמבר או לפני אפשר וכדאי לסגור בהזדמנות טובה, אך עם סגירת עסקאות חדשות כדאי להמתין לפחות עד סיום הנסיגה.

ב- 13/10 מרס עובר למזלכם ויעניק לכם בוסט אנרגטי לעשייה. תבלטו ותוכלו לקדם עצמכם בצורה יפה מאד.

החודש יטיב גם עם הפנויים שביניכם. התמקדו בהיכרויות בסביבה הקרובה, דרך חברים, בני משפחה, לימודים וכד' .

מעבר שבתאי למזל גדי ב- 22/12 יכניס אתכם למוד של מחשבות שאת רובן תשמרו לעצמכם. זמן של התבוננות על אנשים אחרים, של בחינת העבר. תגלו שתוכלו לראות ולהבין אחרים בחדות, תחת כל מעטה שיעטו על עצמם.

לאלה מכם שכותבים, אלו יהיו שנים מצוינות עם יכולת להתמקד ולהוציא אל הכתב מחשבות ורעיונות. גם לאלה מכם שלא כותבים, כדאי לנסות. זה יעביר אתכם תהליך פסיכולוגי ארוך ועמוק עם עצמכם.

בשנתיים האחרונות לא היה קל לרבים מכם מבחינה כספית, אך לאלו מכם שלקחו אחריות, השקיעו בעבודה ובתוכנית עסקית טובה, ירגישו הקלה גדולה ויכולת לממש את הצד העסקי בצורה טובה עם מאגר לקוחות שנבנה, תמיכה של בני משפחה ולבני משפחה. 3 השנים הבאות הן זמן לעבור ממצב הישרדות כלכלית למצב של שגשוג.

*****

קשת - 22 בנובמבר עד 22 בדצמבר

קשתים יקרים, 4 כוכבים שוהים במזלכם ומשפיעים מהאנרגיה שלהם, ליצירת שינוי אישי. בתקופה זו ההתפתחות המשפחתית, האישית והרוחנית דומיננטית יותר מקריירה וביזנס והחל מה ה- 3/12 תחל נסיגת מרקורי, כוכב התקשורת במזלכם למשך 3 שבועות. בתקופה זו תוכלו לסגור נושאים שאינם רלוונטיים יותר עבורכם, לשחרר דפוסים, לסגור מעגלים עם אנשים שכבר אינם נחוצים להתפתחותכם ושלוות נפשכם וזאת כדי שתוכלו לנוע קדימה בעוצמה כשהכוכבים יעזבו את מזלכם, החל מה- 21/12, שאז יתרחש מעבר משמעותי מאד.

שבתאי, שליט בית הכספים, הערכים והכישרון שלכם, יעבור לבית הכספים שלכם וישהה בו במהלך 3 השנים הבאות.

בשנים אלו תוכלו להתרכז במשאבים הפנימיים שלכם, בכישרונות האישיים כדי לפתח ולחדד את היכולות שלכם ליצור שגשוג מקצועי ופיננסי וכן לבסס את הערכים שלכם.

מאחר וב- 22/12 השמש גם היא עוברת לגדי וב- 26/12 מצטרפת גם ונוס, המעבר יורגש במיוחד.

מעבר נוסף חשוב החודש בתאריך 10/12 הוא של מרס הנמרץ, שעוזב את מזל מאזניים ובית החברה שלכם ועובר למזל עקרב ולבית תת המודע שלכם. מעבר זה יתסיס את הרגשות הפנימיים, יעיר את הצורך ביחסים עמוקים וגם יעניק לכם איזשהו טאצ מסתורי שימשוך אליכם אנשים.

בסיכום, את החודש הקרוב הקדישו ליישור שורות וסגירת עניינים פתוחים לקראת תקופה של השקעה בבניית העתיד בצורה מספקת מבחינה מקצועית ופיננסית.

*****

גדי - 22 בדצמבר עד 19 בינואר

גדיים יקרים, התקופה האחרונה ולמעשה עד ה- 21/12 היא תקופה של שינויים פנימיים והיערכות לקראת שינויים משמעותיים בחייכם.

אתם בתקופה שבה אתם פופולאריים ולפנויים ישנן הזדמנויות להכיר, אבל גם עומס נפשי. זה יכול להיות בשל עומס בעבודה, אירועים במערכות היחסים שגורמים לכם להבין מה הצרכים שלכם, מערכות יחסים עם משקעים שאתם כבר מבינים שאתם לא מוכנים לקבל אותן באותה מתכונת, התהליכים עדיין נמשכים והבשורה הטובה היא שהחל מה – 21/12 שאז שבתאי יעבור למזלכם וישהה בו בשלוש השנים הקרובות יעניק לכם כוחות ועוצמות להתמקד באני ובפיתוח האישי.

התהליך יכול להיות מלווה ברגשות אשם וחרטות על מעשים קודמים. אם אתם ממש מרגישים צורך בהלכאה עצמית, זכרו שמה שחשוב הוא מה שתעשו בהמשך. אפשרו לעצמכם זמן קצר לניקוי האנרגיה השלילית והתחברו לכוחות הפנימיים והמשיכו קדימה.

היקום מעניק לכם כוח להיות אתם עצמכם, אותנטיים, לעבוד במה שאתם רוצים, לבטא את היכולות שלכם, ללמוד, להגדיר גבולות לאחרים ללא חשש ולבטא את רצונותיכם במדויק.

כאמור, כל זאת יתרחש בשבוע האחרון של החודש ומעבר קודם לכך, ב- 13/12 הוא של מרס הנמרץ מבית הקריירה ומזל מאזניים לבית החברים ומזל עקרב. מעבר זה יאפשר לכם ליצור קשרים עמוקים במערכות יחסים וגם בקשרים מקצועיים ומול ארגונים להשגת מטרותיכם.

בסיכום, החודש הקרוב יהיה גדוש במצבים רגשיים, החלטות וחיזוק האני וככל שתשקיעו בעצמכם כך תפיקו תוצאות מועילות ותוכלו לשדרג עצמכם בהמשך. לא תמיד זה קל, אבל בהחלט שווה. אתם לא מאלה שפוחדים מאתגרים ואם אתם זקוקים לחיזוקים והכוונה כדי לצאת לדרך החדשה מכוונים למטרה הנכונה לכם, פנו אלי לפגישה אישית.

.*****

דלי - 20 בינואר עד 19 בפברואר

דליים יקרים, החודש, עד ה- 21/12 ריכוז הכוכבים הוא במזל קשת ובבית החברה והארגונים שלכם ונושאים אלה דומיננטיים אצלכם. זהו חודש שבו יוצרו הזדמנויות להיכרויות מאליהן, האפשרויות להכיר ולהצטרף לקבוצות עם תחומי עניין דומים גם הן על הפרק והצלחה שיווקית לאלה מכם שזה רלוונטי עבורם, אך יחד עם זאת ב- 3/12 מרקורי מתחיל נסיגה בקשת ובבית המדובר ועלולים להיות אי הבנות בהקשר למועדים, אירועים וביטולים, כך שכדאי לבדוק פעמיים לפני שיוצאים וכן לבדוק היטב מידע לפני הגשתו והצגתו בפני אחרים.

נושא נוסף הוא שלצד ההיכרויות זה גם הזמן לסגור את הקשרים שכבר לא מתאימים, אישיים, חברתיים ומקצועיים.

ב- 13/12 מרס הנמרץ יעבור למזל עקרב ובית הקריירה ויעניק לכם דרייב חזק ותבלטו בפני ממונים ואחרים ויעזור לכם להתקדם ולהצליח.

ב- 21/12 יעבור שבתאי לבית תת המודע שלכם למשך 3 השנים הקרובות והשפעתו עליכם תהיה בנושאים ערכיים ורוחניים. בחינה מחדש על פי מה נעשות הבחירות שלכם, האם זה מספק או שנדרש שינוי, האם החומר גובר על הרוח והאמת היא שהתשובה היא פשוטה, איזון.

אנו נמצאים בעולם החומר וזקוקים לחומר וזה בסדר, אך בלי הרוח אין טעם לחיים והנכון הוא לשלב.

אפשר לעבוד ולהתקדם ולהרוויח, אך גם להשאיר זמן לעשייה למען אחרים או סדנאות רוחניות שישאירו אתכם מחוברים, לקרוא ספרים ולשמור על התנהלות ערכית ואנושית בכל תהליך.

ב- 22/12 השמש תצטרף לשבתאי וב- 26/12 גם ונוס תצטרף אליהם ולכן, חודש ימי ההולדת שלכם יכול להיות כבד, אבל אם תשכילו להבין את התהליכים הוא יהפוך לחודש רוחני ומטיב.

*****

דגים - 19 בפברואר עד 20 במרץ

דגיגים יקרים, עד ה- 21/12 ריכוז הכוכבים הוא במזל קשת ובבית הקריירה שלכם וכוכב מרקורי יתחיל נסיגה במיקום זה ב- 3/12 ועד ל- 22/12. נסיגה זו תשפיע על התנהלות עבודתכם. יתכנו תקלות מסוגים שונים, עיכובים ואף ביטולים של פרויקטים או פגישות שנקבעו, אך יחד עם זאת ונוס שתעבור ב 2/12 לאותו מיקום תעזור לכם להתגבר ואף לצאת טוב מסיטואציות שונות ולהצליח למרות הכל. השפעה נוספת של נסיגת מרקורי היא על מערכות היחסים שלכם. יתכן שתדרשו לתמרן בין בית, עבודה ובני זוג יותר מתמיד וכן לבחון את מערכות היחסים שלכם או להרגיש קצת מנותקים.

ב- 10/12 יעבור מרס למזל עקרב ולבית הקשור להרחבת אופקים ולחו"ל, כך שאם חשקה נפשכם בטיול, כדאי לחפש דיל מתאים. השפעה אפשרית אחרת היא בחינת רעיונות מקצועיים או כיווני לימודים חדשים, אבל את הביצוע כדאי לדחות לסיום נסיגת מרקורי.

המעבר המשמעותי ביותר יתרחש ב- 21/12, שאז יעבור שבתאי, למזל גדי ולבית החברה והארגונים שלכם וישהה בו 3 שנים.

בתקופה זו תגדירו מחדש את הקשרים החברתיים שלכם, מי מתאים לכם ואיזה קבוצות חברים מעניינות אתכם באמת. חברויות יתנתקו, אחרות יתחזקו וחדשות יוצרו בהתאם לערכים ותחומים ההתעניינות שלכם בשלב זה בחייכם.

השפעה נוספת היא הגעה להסדרים מול מוסדות אם יש לכם עניינים בלתי פתורים. גם עבודה עם ארגונים וגם התנדבות הם דברים שבהחלט באים בחשבון. העניין הוא שהצמיחה האישית שלכם תשקף את האנשים והארגונים מסביבכם. גם מערכות יחסים אישיות תרצו לפתח למקום אחראי ובוגר, אם אינן כאלה ואם לא יעלו על ציפיותיכם, לא תמצאו טעם להמשיכן.

מעבר שבהחלט יבגר ויעניק צורך במסגרת אחראית ומבוססת יותר

****

לתחזית אישית מדויקת נדרשים נתונים נוספים כדי לחשב מפה אישית. לייעוץ אישי עפ"י מפה אישית ומדויקת: 050-8344816 - חגית

****

מומלץ בקריאת התחזית לקרוא גם את מזל האופק. מזל האופק נקבע על פי שעת לידה. ניתן להעביר אלי תאריך, שעה ועיר לידה ואבדוק עבורכם את מזל האופק.

פייסבוק: https://www.facebook.com/hagit.astrology?pnref=lhc

נייד: 050-8344816

התאמת מזלות עקרב
התאמת מזלות קשת
התאמת מזלות גדי
התאמת מזלות דלי
התאמת מזלות דגים
שור טלה
תאומים טלה
סרטן טלה
בתולה טלה
אריה טלה
בתולה שור
שור שור
תאומים שור
סרטן שור
אריה שור
סרטן תאומים
שור תאומים
תאומים תאומים
אריה תאומים
בתולה תאומים
בתולה סרטן
שור סרטן
תאומים סרטן
סרטן סרטן
אריה סרטן
שור אריה
בתולה אריה
סרטן אריה
תאומים אריה
אריה בתולה
שור בתולה
בתולה בתולה
תאומים בתולה
סרטן בתולה
אריה אריה
שור מאזניים
בתולה מאזניים
תאומים מאזניים
סרטן מאזניים
אריה מאזניים
בתולה עקרב
שור עקרב
אריה עקרב
שור קשת
תאומים עקרב
סרטן עקרב
בתולה קשת
אריה קשת
תאומים קשת
סרטן קשת
בתולה גדי
שור גדי
תאומים גדי
אריה גדי
סרטן גדי
שור דלי
בתולה דלי
תאומים דלי
אריה דלי
סרטן דלי
דגים שור
סרטן דגים
תאומים דגים
אריה דגים
בתולה דגים
התאמת מזלות מאזניים
הורוסקופ 2021
מאזניים טלה
גדי טלה
דלי טלה
דגים טלה
טלה טלה
עקרב וטלה
קשת טלה
גדי שור
עקרב ושור
מאזניים ושור
דלי שור
טלה שור
קשת שור
טלה 2021
שור דגים
דלי תאומים
טלה תאומים
דגים תאומים
דלי סרטן
דגים סרטן
טלה סרטן
דגים אריה
דלי אריה
טלה אריה
דגים בתולה
דלי בתולה
טלה בתולה
דגים מאזניים
דלי מאזניים
טלה מאזניים
דגים עקרב
דלי עקרב
דלי קשת
טלה עקרב
דגים קשת
טלה קשת
דלי גדי
דגים גדי
טלה גדי
דגים דלי
דלי דלי
טלה דלי
דגים דגים
תאומים 2021
סרטן 2021
אריה 2021
דלי דגים
קשת תאומים
שור 2021
בתולה 2021
מאזניים 2021
עקרב 2021
קשת 2021
גדי 2021
עקרב סרטן
מאזניים סרטן
עקרב אריה
עקרב וגדי
מאזניים וגדי
עקרב ודלי
טלה דגים
דלי 2021
דגים 2021
מאזניים אריה
עקרב בתולה
מאזניים בתולה
מאזניים ודלי
עקרב ודגים
גדי תאומים
גדי סרטן
גדי אריה
גדי בתולה
גדי מאזניים
גדי עקרב
גדי קשת
גדי גדי
גדי דלי
גדי דגים
עקרב ותאומים
מאזניים תאומים
קשת סרטן
קשת אריה
קשת בתולה
קשת מאזניים
קשת עקרב
קשת קשת
קשת גדי
קשת דלי
קשת דגים
עקרב ומאזניים
מאזניים מאזניים
עקרב ועקרב
מאזניים עקרב
עקרב וקשת
מאזניים וקשת
מאזניים ודגים
bottom of page