top of page
חיפוש

הורוסקופ שבועי -3-9/11/2017


תחזית אסטרולוגית שבועית –3-9/11/2017

חברים ויקרים אחרים, אחרי שבוע רגוע מבחינה אסטרולוגית, ממשיכים הכוכבים בתנועתם בין המזלות.

ונוס החושנית והרגשית עוברת ממזל מאזניים ההרמוני למזל עקרב היצרי והדרמות ביחסים חוזרות ומנגד מרקורי, כוכב התקשורת עובר ממזל עקרב שם הוא עורר תקשורת עמוקה גם אם חשדנית וצינית לעתים, לקשת הקליל והאופטימי יותר וכך גם התקשורת תהיה שמחה וקלילה יותר.

כך שבמבט כולל, הרצון להרמוניה וסבלנות לאחר פוחתת, הדרמה מתגברת, אך לפחות מרקורי יאפשר להכניס גם קלילות ומרחב בתוך האינטנסיביות העקרבית.

תקופה מרגשת לחובבי הדרמות, פחות לאלה שלא, אך הסיפורים והשיחות על יחסים מכל הסוגים יקבלו הדגש.

הטוב שבמעברים אלה הוא היכולת להכניס תשוקה ליחסים ולהעמיק קשרים, אך אל תטעו לבלבל בין אובססיביות ושליטה לתשוקה. הקו הוא דק וצריך לשים לב אליו.

באהבה, חגית

* לייעוץ אישי: 050-8344816

*****

טלה - 21 במרץ עד 19 באפריל

טליים יקרים, השבוע ממשיכה נוכחות כוכבים מודגשת במזל עקרב ובבית הקשור למעבדה הפסיכולוגית שלכם, לכוח ולכספים, אך השינוי הוא בדרך התקשורת והמחשבה, כאילו שמשהו משתחרר וזאת בשל מעבר מרקורי למזל קשת. זהו מעבר שטוב לכותבים שביניכם, לתלמידים, מרצים וכל מי שעוסק במילים.

יחד עם זאת מעבר ונוס למזל עקרב ביום רביעי, יביא עמו דרמה וריגושים למערכות היחסים המיניות והרגשיות. את המעבר תרגישו יותר בשבוע הבא, אבל סביר להניח שאת טעמו תרגישו כבר בסוף השבוע הקרוב.

איכשהו אני מדמיינת אתכם כותבים ומדברים, אהבה ויחסים, אבל סיכוי גדול שהאמת היא שאלו יהיו יותר יצרים מאשר רגשות אהבה נעלים ולא שזה רע, רק דאגו לווסת את עצמכם ולא להיכנס למשחקי אגו ומניפולציות מיותרות.

שישי – שבת – סופ"ש להנאות קטנות וגדולות. ליהנות מטיול בטבע, מספר, מחוויה גופנית. אפשרו לעצמכם את הפינוקים האלה רגע לפני ששבוע חדש מתחיל.

ראשון – שני – מילים רבותי, מילים... מפגשים, כתיבה וגם לימודים מקבלים הדגש מיוחד בימים אלה. בטאו עצמכם ביחסים, בעבודה וגם אם אתם לא מאלו שכותבים, נסו. יש סיכוי טוב שתופתעו.

שלישי – חמישי – ירח במזל סרטן ובבית והמשפחה שלכם וונוס שעוברת לעקרב, מראים לנו על שפע רגשות כלפי הקרובים ביותר ועומק ליחסים. איך זה יראה תלוי בגישה שלכם. האם תכנסו לדרמה התקופתית או תנתבו את הרגש לשיחות עמוקות ותובנות ?

שור - 20 באפריל עד 20 במאי

עמוס אצלכם שוורים יקרים ולמען האמת, לא נראה שהולך להיות קליל יותר, אלא שרמת ההתייחסות תקבל משקל שונה לנושאים שונים וזאת בשל מעבר מרקורי הצפוי ביום שני ממזל עקרב ובית הזוגיות לבית המסמל את המעבדה הפסיכולוגית שבתוככם ומעבר ונוס למזל עקרב ולבית מערכות היחסים שלכם ביום רביעי.

מעבר ונוס למזל עקרב יחזק את נושא מערכות היחסים ולא רק הזוגיות ולא תמיד בכיוון הטוב.

מצד אחד ונוס תביא עמה את התשוקה והרצון לסיפוק ומצד שני גם חשדנות.

ביחסים טובים מיסודם תגביר את התשוקה ותכניס עומק נוסף ליחסים, אך באלה שפחות יציבים תוציא את השדים, את המניפולציות, את חוסר שביעות הרצון, חשדנות וקינאה.

זה לא פשוט לשוורים שאוהבים יציבות, אך יחד עם זאת ונוס תעורר לשנות ולהיות במקום טוב יותר גם במחיר של פירוק. זה לא יקרה ביום, זהו תהליך שבו יצופו דברים. שמרו על פרופורציות ועברו את התהליך במודעות, תוך הבנה שהמטרה הסופית היא להיות ביחסים טובים ומספקים..

שישי – שבת – הירח במזלכם מביא עמו אנרגיות מחודשות, אך היבט בין ונוס ואורנוס מראה על חוסר שביעות רצון בנושאים מקצועיים. זהו סופ"ש נסו לדחוק את המחשבות לתחילת שבוע העבודה וליהנות מבילויים רגועים עם בני זוג וחברים.

ראשון – שני – כספים זה שם המשחק. זה הזמן להציג תוכנית, להתחיל פרויקט חדש או להיפגש עם איש כספים לגבי כספים והשקעתם או ארגון מחדש של חשבון הבנק.

שלישי – חמישי – ימים לפגישות עם שותפים, עם בני זוג וגם להיכרויות. הקשיבו לתחושות הבטן שלכם ופעלו /דברו אינטואיטיבית.

*****

תאומים - 21 במאי עד 20 ביוני

תאומים יקרים, מרקורי שליט מזלכם מחליף מזל השבוע ועובר למזל עקרב ולבית מערכות היחסים שלכם וונוס שנמצאת בבית הרומנטיקה והילדים תעבור לבית העבודה והבריאות,כך שלמעשה עומס העבודה נמשך, אך ההתמקדות בסביבת העבודה, בביקורתיות כלפי מה שלא תקין בעיניכם וחשדנות מה תתווסף. גישה של ארגון ויצירת סביבת עבודה נעימה יותר תהיה אפקטיבית יותר מאשר ביקורתיות. יש לכם צורך לשנות, פשוט פעלו.

מעבר מרקורי לעקרב יטיב עם היכולת לתקשר בצורה קלילה יותר מאשר איך שאתם אולי מרגישים באמת ויעזור לכם ליצור קשרים חדשים בכל התחומים. העניין הוא להיות פתוחים להיכרויות שונות, גם אם הן לא מה שאתם רגילים או שציירתם בדמיונכם.

שישי – שבת – בסופ"ש הזה ירח בבית תת המודע שלכם, מה שמשפיע על צורך להיות לבד והיבטים אחרים מראים לנו שדברים אלה קשורים לסדר וארגון. ניירת, ארונות ואפילו עבודה בגינה למי שיש יתאימו לאווירה.

ראשון – שני – מיני חגיגה כשירח במזלכם ומרקורי עובר למזל קשת. ימים עם אנרגיה גבוהה וזמן טוב לדו שיח מרחיב אופקים והיכרויות מעניינות.

שלישי – חמישי – עבודה וכספים מעסיקים אתכם. זה הזמן להקדיש לעשיית סדר והתארגנות כספית בהתאם למצבכם האישי והמקצועי.

****

סרטן - 21 ביוני עד 22 ביולי

סרטנים יקרים, מעבר מרקורי למזל קשת ביום שני וונוס למזל עקרב ביום רביעי, יכניסו אקשן לחייכם.

מזל קשת מתקשר אצלכם לעבודה ומעבר מרקורי אליו, יכניס מימד תקשורתי לתחום.

זה יכול להתבטא בהנעה קדימה של פרויקט תקוע, בהצעות חדשות, בשיתופי פעולה פורים ותשובות שלהן אתם מחכים יגיעו. חיובי למדי.

מעבר ונוס למזל עקרב, שאצלכם קשור לרומנטיקה ויצירה, יביא עמו דרמטיות ליחסים.

הרגש מפעיל, חיפוש הסיפוק, להרגיש... וחשוב לשים לב שבמקרה שהדרמה גולשת למקום של אובססיה, קינאה ומניפולציות, זו לא באמת אהבה ולעצור לפני שגולשים למקומות הרסניים.

מה שכן, את הרגשות העמוקים אפשר להביע ביצירה ובעבודה.

שישי – שבת – שישי בבוקר יתכן ותמצאו את עצמכם עובדים או מתעסקים עם משימות שונות, אך בהמשך סוף השבוע הכוכבים מספרים על בילויים עם חברים ואווירה נעימה בהחלט, גם לאלה שיבחרו להישאר במתכונת של שניים, אבל צאו מהבית.

ראשון – שני – השבוע מתחיל קצת כבד עם עומס מסוים, אבל גם הספק נהדר. בעקר בשני.

שלישי – חמישי – ירח במזלכם ומעבר ונוס לעקרב ביום רביעי, יביאו עמם אנרגיות גבוהות ותסיסה ברגשות. ימים טובים להיכרויות לפנויים, לחשוב מחוץ לקופסא בעבודה ופשוט לאהוב.

*****

אריה - 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אריות יקרים, השמש שליטת מזלכם נמצאת במזל עקרב, שבמפת מזלכם קשור לבית ולמשפחה ומספר כוכבים מתרכזים במיקום זה בתקופה האחרונה ומראים על פעילות רבה במסגרת המשפחתית או שהייה רבה מהרגיל בבית וגם על רכישות, מעברי דירה וכד'.

ביום שני יעזוב מרקורי את מזל עקרב ויעבור למזל קשת הקשור אצלכם לרומנטיקה, יצירה וילדים ויביא עמו קלילות למילים, רעיונות יצירתיים וגם פלרטוטים וירחיב את מעגל הקשרים.

ונוס תעבור ביום רביעי למזל עקרב ולבית המשפחה, כך שריכוז הכוכבים במזל זה נמשך וונוס תביא עמה צורך לשדרג את היחסים המשפחתיים וגם לייפות את המגורים. זה לא חייב להיות בהשקעה משמעותית, אלא בארגון מחדש של הרהיטים, רכישה של אביזרים קטנים. רענון.

שישי – שבת – אולי זה נשמע יומרני, אבל בסוף השבוע הזה יש אהבה באוויר. אהבה לבני משפחה, אהבה רומנטית וגם אהבה לטבע. קחו לעצמכם זמן ליהנות ממה שיש בכל דרך שאתם אוהבים ולהודות.

ראשון – שני – מרקורי עובר לקשת וירח בתאומים, חגיגה של מילים וחברים. צאו מהבית, היפגשו, כתבו, התחברו לקלילות.

שלישי – חמישי – ימים משפחתיים או עם עיסוק מוגבר בטיפוח המגורים. ימים טובים גם לעסקאות הקשורות לרכישה ושיפוץ.

*****

בתולה - 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

בתולות יקרות, ביום שני יעבור מרקורי, שליט מזלכם למזל קשת ולבית המשפחה שלכם ויגביר את השיח המשפחתי וגם את תנועת האנשים בבית, אורחים, חברים...

ונוס היפה תעזוב ביום רביעי את מזל מאזניים ובית הכספים ותעבור למזל עקרב ותביא עמה הזדמנויות להיכרויות רומנטיות ואחרות.

ונוס משפיעה מטובה על יחסי האנוש, יוצרת צורך בקשרים, בשיחות וגם מהווה מגנט לרכילות וכדאי לסנן מילים שנאמרות וגם שנשמעות.

שישי – שבת – לתלמידים ביניכם זהו סופ"ש טוב להשלמת חומר, חזרה למבחן, הכנת פרויקט וכד'.

לאחרים, תנועה, טיולים קצרים וגם שיחה מלב אל לב עם אדם קרוב תעשה לכם טוב.

לפנויים, במקרה שחברים או קרובים רוצים לשדך לכם, נסו, גם אם אתם בד"כ מסרבים לשידוכים.

ראשון – שני - ימים של השקעה בעבודה לצד שיחות והתעסקות קלילה עם הנעשה בבית ובני המשפחה.

שלישי – חמישי – ימים של דינמיקה רבה עם חברים, ארגונים ואף פלרטוטים.

הקסם שלכם בולט ואנשים ייטו לשתף אתכם במידע ובפעולה. נצלו זאת לטובה.

*****

מאזניים - 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

מאזניים יקרים, ונוס שליטת מזלכם תעבור ביום רביעי ממזלכם למזל עקרב ולבית הכספים ויכולת ההקשבה שבה אתם ידועים תתגבר לצד התגברות העקשנות והרצון לקבל ולטפח את עצמכם ואת מה שיש, אך זה כאמור יקרה רק ביום רביעי ולפני כן, ביום שני, מרקורי כוכב התקשורת יעבור למזל קשת ויעורר אתכם לתנועה רבה, קליטה מחודדת של מילים וגם מה שביניהן, סקרנות ואף רכילות, שממנה מומלץ להיזהר.

הטאקט שבו אתם ידועים יטשטש עד יעלם בחודש הקרוב, אלא אם כן תשימו לב לעצמכם. מומלץ.

תקופה תוססת יותר, עם אפשרויות לעסקאות כספיות, שינוי קריירה לתחום מספק יותר והיכרויות צפויה. מעניין.

שישי – שבת – הקדישו תשומת לב לגופכם בסופ"ש הזה. ספורט קליל, תזונה בריאה, מנוחה. מה שמרגיש לכם נכון עבורו.

ראשון – שני – קליטה והעברה של ידע בימים אלה בשיאה. דמיינו אנטנות שקולטות ומעבירות מראשכם והשתמשו בהן ללימודים, לפרויקטים, לפגישות שיווק ולמעשה לכל מה שמסביב מתרחש. סננו רעשי רקע וגורמים שליליים.

שלישי – חמישי – עבודה וכספים זה שם המשחק. הנוכחות שלכם תהיה גבוהה בימים אלה והיכולת להשיג את רצונכם בהתאם.

*****

עקרב - 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

עקרבים יקרים, נוכחות מודגשת של כוכבים במזלכם נמשכת ובשבוע הקרוב, יעזוב את מזלכם מרקורי כוכב התקשורת ויעבור למזל קשת ולבית הכספים שלכם ויעזור לכם למצוא ולתפוס הזדמנויות עסקיות. מרקורי במיקום זה יחדד לכם את היכולת לשווק ולאלתר ויכול לעזור מאד להתקדם.

ביום רביעי, תעבור למזלכם ונוס היפה ותשחרר אתכם מהמחשבות המעיקות ותאפשר לכם חודש רגשי ומספק יותר, אבל זכרו להסיר את הציניות ולפתוח את הלב ולתת לאחרים להיכנס קצת יותר עמוק.

שישי – שבת – לאלה מכם שחוגגים ימי הולדת צפויה חגיגה נחמדה עד מאד ולאחרים ערב רומנטי יהיה נעים במיוחד. השבת הזאת מתאימה לבילוי בשניים לפחות ובטח לא להישאר לבד.

ראשון – שני – כספים רבותי, כספים. זה הזמן לבקש העלאה, לטפל בחשבון הבנק, לטפל בחובות כלפיכם ומכם, להתייעץ אם צריך ולהיכנס למצב שיפור ולא הישרדות.

שלישי – חמישי – קלילות ואופטימיות באוויר. תרגישו טוב יותר עם עצמכם ואחרים ירגישו זאת ויגיבו בהתאם. ימים טובים להציג רעיונות, ללכת לראיונות, להירשם ללימודים או לפחות להתעניין במה שמעניין. נחמד.

*****

קשת - 22 בנובמבר עד 22 בדצמבר

קשתים יקרים, ריכוז הכוכבים במזל עקרב ובבית תת המודע שלכם נמשך והתהליך הפנימי עדיין בפעולה, אך סנונית ראשונה, כוכב מרקורי התקשורתי, יגיע למזלכם ביום שני.

מעבר זה יהווה קפיצה אנרגטית, התחלות של ביצוע רעיונות ויוזמות שהתבשלו להם בפנים ויכולת לתקשר בצורה יותר, לפתוח את מה שבלב, אבל שימו לב לשמור על טאקט ולסנן.

ביום רביעי, ונוס תעבור למזל עקרב ויתעוררו בתוככם רגשות עמוקים שיכולים להישאר מודחקים ויכולים לצאת בתסכול וכמיהה למשהו בלתי נודע או בהבעת תשוקה יפה. כך או כך יהיה לפי ההתפתחות האישית שלכם, המקום שבו אתם נמצאים ודרך ההתמודדות, אבל עומק רגשי יהיה גם יהיה בחודש הקרוב ומרקורי שכאמור יעבור למזלכם, יעזור להביע זאת בצורה חופשייה יותר.

שישי – שבת – שילוב בין מטלות שונות לבין עניינים חברתיים. ברגוע יחסית.

ראשון – שני – ירח בבית מערכות ומעבר מרקורי התקשורתי למזלכם מראה לנו על ימים טובים לשיחות מלב אל לב עם בני זוג, שותפים ויצירת קשרים חדשים.

שלישי – חמישי – רגישות גבוהה בימים אלה, כשהפרשנות למילים ומעשים יכולה להיות שגויה. צורך באהבה ופרשנות שלילית יכולים לגרום לפיצוצים ברמה של לקום וללכת.

נסו לא לומר מילים ממקום כואב מתוככם או לנקוט בצעדים מרחיקי לכת. תפסו מרחק עד שתרגישו שהשלווה חוזרת ואז תוכלו לבחון את המצב בצורה אובייקטיבית יותר.

*****

גדי - 22 בדצמבר עד 19 בינואר

גדיים יקרים, מזה תקופה אתם בתהליך של הצבת יעדים ותכנון הדרך אליהם ומגמה זו נמשכת גם בשבוע הקרוב, אך מרקורי וונוס שמחליפים מזלות משנים את אופן התכנון והפעולה.

ביום שני מרקורי יעבור למזל קשת ולבית תת המודע שלכם ויעזור לכם להתחבר למה שמתחת, לאינטואיציות ולהבנה של תוצאות מעשים וניתוח הרגשות בצורה קצת פחות אמוציונאלית, אך עמוקה.

ביום רביעי תעבור ונוס היפה למזל עקרב ולבית החברה שלכם ותפתח בפניכם דלת רחבה ליצירת קשרים חברתיים חדשים וגם עם ארגונים וכמובן לחדש ולחזק קשרים עם חברים קיימים.

נושא ההיכרויות יקבל גם הוא תאוצה. העניין החברתי בהחלט מקבל שחקנית חיזוק נוספת שתוסיף לכם כסף וההצלחות בהתאם.

שישי – שבת – נחמד ושמח, אם בשל ילדים, פרטנרים רומנטיים או מוזה יצירתית. פנו לעצמכם זמן לתחביב שאתם אוהבים ופעילות עם אהובים.

ראשון – שני – השבוע נפתח עם שלל מטלות וגילוי וחשיפת סודות. יכול להיות שזה פחות דרמטי ויכלול שמועות או רכילויות לא מועילות.

שלישי – חמישי – ונוס עוברת לעקרב היצרי והירח לסרטן הרגשי ואצלכם שניהם נוגעים במערכות היחסים האישיות והחברתיות. זה הזמן לצאת למפגשים מכל הסוגים. להתרועע ולהכיר.

.*****

דלי - 20 בינואר עד 19 בפברואר

דליים יקרים, מזה תקופה נושא הקריירה מודגש והשבוע עם מעבר כוכב מרקורי למזל קשת ולבית החברה ומעבר ונוס היפה לבית הקריירה, תמשך מגמה זו, אך עם דרך התנהלות שונה.

הרצון להתקדם ולהגיע למעמד יתחזק בחודש הקרוב ולמען האמת גם אתם תבלטו יותר ותוכלו להציג את רעיונותיכם ביתר קלות. בחיוך ומקצועיות תוכלו לזכות לשיתופי פעולה והסכמה.

מרקורי בקשת יעזור לכם ליצור קשרים חברתיים ועם ארגונים שונים למטרות עשייה וקידום רעיונותיכם. הקשרים יהיו קצת יותר שכלתניים מאשר רגשיים ובשלב זה נראה שזה מתאים עד מאד.

שישי – שבת – סופ"ש נעים בהחלט ומראה על אווירה עוטפת למדי עם בני משפחה, בני זוג ואפילו עם חברים. נעים.

ראשון – שני – ימים תוססים עם הרבה מילים. כן זה הזמן לשווק, למכור, ליצור קשר, לפלרטט ולאלה מכם שהכתיבה בנפשם, זה יהיה זמן פורה ונהדר.

שלישי – חמישי – התמקדו בעבודה. השתמשו בכל הידע המקצועי שלכם כדי ליצור את הקשרים הנכונים לקידום אישי.

*****

דגים - 19 בפברואר עד 20 במרץ

דגיגים יקרים, ביום שני יעבור מרקורי, כוכב התקשורת לבית הקריירה שלכם וביום רביעי תעבור וונוס למזל עקרב ולבית הרחבת האופקים שלכם.

מעברים אלה יכניסו אתכם לתקופה שבה תוכלו לבטא עצמכם בצורה חופשית יותר בנושאים מקצועיים, ליצור רעיונות חדשים ומקוריים ולהציג אותם בצורה שוטפת. מרקורי במיקום זה יאפשר לכם ליצור את הקשרים הנכונים למען קידומכם וגם אם אתם בד"כ מופנמים, תרגישו שאתם יכולים להציג את עצמכם ואת רעיונותיכם והתחושה תהיה אחרת.

התחברו לאנרגיה שמשתנה ושימו לב להרגשה טובה מתמיד בעור של עצמכם.

השפעה נוספת של מעבר ונוס לעקרב יכול להתבטא בצורך בחופשה מפנקת. פרגנו לעצמכם בהתאם ליכולתכם.

בסיכום, לפניכם תקופה שבה תוכלו ליישם את הרעיונות והמיזמים שעליהם חשבתם או טרחתם בתקופה האחרונה.

שישי – שבת – הכוכבים מאירים לכם את הדרך כדי לבלות וליהנות בדרך מענגת. זה יכול להיות פינוק גופני, חומרי ואפילו טיול בסגנון שאתם אוהבים. תיהנו לכם.

ראשון – שני – גם העבודה וגם הבית מעסיקים אתכם והתחושה היא של לא ממש פה ולא ממש שם, אבל האנרגיות מספיק חזקות להפעיל אתכם ולחלק עצמכם לשני המקומות באפקטיביות.

שלישי – חמישי – אופטימיות, שמחה, קלילות .... אלה האנרגיות שזורמות. מה תעשו אתן זו ההחלטה שלכם. אני סומכת עליכם שתנצלו אותן כראוי בחיים האישיים וגם המקצועיים.

****

לתחזית אישית מדויקת נדרשים נתונים נוספים כדי לחשב מפה אישית. לייעוץ אישי עפ"י מפה אישית ומדויקת: 050-8344816 - חגית

****

מומלץ בקריאת התחזית לקרוא גם את מזל האופק. מזל האופק נקבע על פי שעת לידה. ניתן להעביר אלי תאריך, שעה ועיר לידה ואבדוק עבורכם את מזל האופק.

פייסבוק: https://www.facebook.com/hagit.astrology?pnref=lhc

נייד: 050-8344816

התאמת מזלות עקרב
התאמת מזלות קשת
התאמת מזלות גדי
התאמת מזלות דלי
התאמת מזלות דגים
שור טלה
תאומים טלה
סרטן טלה
בתולה טלה
אריה טלה
בתולה שור
שור שור
תאומים שור
סרטן שור
אריה שור
סרטן תאומים
שור תאומים
תאומים תאומים
אריה תאומים
בתולה תאומים
בתולה סרטן
שור סרטן
תאומים סרטן
סרטן סרטן
אריה סרטן
שור אריה
בתולה אריה
סרטן אריה
תאומים אריה
אריה בתולה
שור בתולה
בתולה בתולה
תאומים בתולה
סרטן בתולה
אריה אריה
שור מאזניים
בתולה מאזניים
תאומים מאזניים
סרטן מאזניים
אריה מאזניים
בתולה עקרב
שור עקרב
אריה עקרב
שור קשת
תאומים עקרב
סרטן עקרב
בתולה קשת
אריה קשת
תאומים קשת
סרטן קשת
בתולה גדי
שור גדי
תאומים גדי
אריה גדי
סרטן גדי
שור דלי
בתולה דלי
תאומים דלי
אריה דלי
סרטן דלי
דגים שור
סרטן דגים
תאומים דגים
אריה דגים
בתולה דגים
התאמת מזלות מאזניים
הורוסקופ 2021
מאזניים טלה
גדי טלה
דלי טלה
דגים טלה
טלה טלה
עקרב וטלה
קשת טלה
גדי שור
עקרב ושור
מאזניים ושור
דלי שור
טלה שור
קשת שור
טלה 2021
שור דגים
דלי תאומים
טלה תאומים
דגים תאומים
דלי סרטן
דגים סרטן
טלה סרטן
דגים אריה
דלי אריה
טלה אריה
דגים בתולה
דלי בתולה
טלה בתולה
דגים מאזניים
דלי מאזניים
טלה מאזניים
דגים עקרב
דלי עקרב
דלי קשת
טלה עקרב
דגים קשת
טלה קשת
דלי גדי
דגים גדי
טלה גדי
דגים דלי
דלי דלי
טלה דלי
דגים דגים
תאומים 2021
סרטן 2021
אריה 2021
דלי דגים
קשת תאומים
שור 2021
בתולה 2021
מאזניים 2021
עקרב 2021
קשת 2021
גדי 2021
עקרב סרטן
מאזניים סרטן
עקרב אריה
עקרב וגדי
מאזניים וגדי
עקרב ודלי
טלה דגים
דלי 2021
דגים 2021
מאזניים אריה
עקרב בתולה
מאזניים בתולה
מאזניים ודלי
עקרב ודגים
גדי תאומים
גדי סרטן
גדי אריה
גדי בתולה
גדי מאזניים
גדי עקרב
גדי קשת
גדי גדי
גדי דלי
גדי דגים
עקרב ותאומים
מאזניים תאומים
קשת סרטן
קשת אריה
קשת בתולה
קשת מאזניים
קשת עקרב
קשת קשת
קשת גדי
קשת דלי
קשת דגים
עקרב ומאזניים
מאזניים מאזניים
עקרב ועקרב
מאזניים עקרב
עקרב וקשת
מאזניים וקשת
מאזניים ודגים
bottom of page