שאלה שחוזרת שוב ושוב אצל מתאמנות (וגם מתאמנים) שמגיעות אליי לאימון הוליסטי־מנטלי היא:
אני מאוד מאוד רוצה.משקיעה שוב ושוב.לא מוותרת.שוב מדברת, שוב מעניקה את כל כולי ושוב נכשלת.
ואז מגיעות השאלות הכואבות:למה לא הולך לי?למה אין לי מזל?למה למרות שאני משקיעה את ליבי ונשמתי, זה לא מצליח?
יש מי שחווים את זה בקריירה, אחרים במערכות יחסים זוגיות, חברתיות או משפחתיות. התחושה דומה: מאמץ גדול, רצון אמיתי ותוצאה שלא משתנה.