top of page
חיפוש

ג'אן ימאן השחקן הטורקי הפופולרי עפ"י מפה אסטרולוגית


ג'אן ימאן הוא שחקן טורקי פופולרי ביותר בישראל והחלטתי להכין לו מפה אסטרולוגית אישית כדי להדגים על קצה המזלג מה רואים במפה אסטרולוגית. ****

ג'אן ימאן

7/11/1989 שעה 23:55 איסטנבול

אקדים ואומר שאני לא יודעת על ג'אן הרבה למעט שהוא עו"ד, על מריבה עם שחקנית ששיחקה לידו ושהייתה לו מערכת יחסים עם דמט, כך שגם אם כתבתי פה דברים שידועים למעריצים, קחו בחשבון שאני לא יודעת.

טוב, אז מי הוא ג'אן ימאן עפ"י המפה האסטרולוגית שלו ?

לג'אן יש אופק אריה מה שמסביר את הכריזמה שלו. הרושם שהוא משדר במפגש הראשוני מאד מושך וחזק מאפיין אנשים שאוהבים פרסום ושיראו אותם.

4 כוכבים מתוך 10 כוכבים שאני מתייחסת אליהם בניתוח המפה, נמצאים במזל עקרב החושני, החודרני, שיורד הכי עמוק לנפש של עצמו ושל האחרים, אפילו בצורה קיצונית. 4 כוכבים אחרים נמצאים במזל גדי הרציני והאחראי. הם נותנים לו כוח התמדה ושאפתנות.

שילוב זה מעיד על "בולדוזר" עקשן, שיכול לכבוש כל בחורה וכל מטרה, אבל היקום דאג שיולד כשהירח היה בדגים ובבית מערכות היחסים וזה המזל או הקללה של מי שנמצאת אתו, ולמה ?

כי ירח בדגים במיקומו מאד רגיש, בעל יכולת לפשר, עוטף, מחפש שיעטפו אותו ועוד בבית הזוגיות, אז מה יוצא מהשילוב ? רגישות בעיקר לעצמו. קושי לסלוח על פגיעה ויכול לרסק את מי שפוגע בו ואני לא מדברת רק על השרירים שלו. כלומר, כל זמן שיקבל את תשומת הלב שהוא נזקק לה, שילטפו ויחבקו ויתנו לו בטחון רגשי, יהיה מקסים וכובש, אבל ברגע שיחשוד טיפה או ייעלב ואפילו בלי סיבה מי שמולו תיתקל בסופת טורנדו או חומה עבה עד מאד. לא פשוט למצוא את עצמך מול מצב כזה אחרי הרגשות, הקסם והחושניות שהוא יודע להפגין ולהעניק כשהוא רוצה.

האשה המתאימה לו צריכה להיות יפה, אסתטית, אמהית ומכילה, צחקנית ואפילו קצת ילדותית, כזו שיודעת לעשות בית מכל פינה ולתת לו בטחון. שתדע להכיל את הפחדים והדרמטיות שבו ולהתמודד עם הצורך שלו בתנועה וחופש.

הגדי והכוכבים שבו נמצאים בבית הרומנטיקה והיצירתיות במפתו ונמצאים שם כוכב ונוס שגורם לו להיראות יפה ומושך ונפטון שמושך הערצה והם מקושרים ליופיטר שמסמל הזדמנויות ושפע בבית החברה, אז אין ספק שההצלחה שלו והערצה אליו ימשיכו והוא לא יעלם מהמסכים, גם אם הדרך תהיה רצופה עליות ומורדות בשל הקיצוניות שבו.

בנוסף, בולט שיש לו כשרון אמנותי מעבר למשחק. כשרון של אמנות מוחשית. אולי הדמות שלו כצלם שמסתובב בעולם מתאימה גם לג'אן האמתי, אבל המשיכה לקהל והצורך בהערצה חזקים יותר, כך שאני מאמינה שגם אם יעבור יום אחד לצד השני של המצלמה, לביים או לצלם, זה יהיה במקביל למשחק.

למרות הקיצוניות עפ"י מיקומי הכוכבים, מה שיפה אצלו זה שהם יוצרים ביניהם היבטים הרמוניים, כלומר איכשהו השילוב הקיצוני של העקרב והגדי נותנים לו ערך נוסף של חושניות ויצירתיות שהוא ממשש בפועל ולא רק חי "בסרט" עם עצמו. מצליח לשלב יפה. ההתמדה בספורט וניפוח השרירים קשורה לזה, קיצוניות לצד התמדה. אם משתמשים בכוחות האלה בצורה טובה זה מתגמל בצורה נפלאה, אבל כשהאיזון מופר בהחלט לא נעים.

מיקום השמש, מראה שהמזל שלו פתוח, שהוא בעל יכולת דיבור וניהול סמול טוק מרשימה, חביב לכל אחד ועם צימאון לידע.

עוד דבר שמודגש מאד במפתו זה חוסר השקט, אדם שצריך כל הזמן לנוע, לשנות, ללמוד דברים חדשים, להחליף בנות זוג, מקומות מגורים ואפילו מדינות/תרבויות.

הדרקונים שמספרים על ייעוד ושיעור מספרים לנו שהיקום מבקש מג'אן להתחבר לפשטות, לקחת פחות ללב, לעצור את הרחמים העצמיים בטרם יתנפחו (ירח בדגים גורם לזה).

להגדיר מטרה וללכת צעד צעד, לפתח מיומנויות, ללמוד מטעויות, להיות יותר רוחני ביום יום וזה מה שיביא להגשמת החלום.

ג'אן נדרש במהלך חייו להגדיר מחדש את האידיאלים שלו ולשלבם ברוחניות ונתינה. נדרש לערכים גבוהים במיוחד. יש לו את השכל ויכולת ההתמדה באופן טבעי, אבל אימוץ האידיאלים החברתיים שלו, זה משהו שהוא אמור לפתח ואולי כבר מפתח במהלך חייו. לא רק אני ואני, אלא הקשבה לאני הגבוה והנשגב, לאינטואיציה ולחברה. מדיטציה זו דרך נהדרת בשבילו להגיע לשם.

*מידע שאנו מקבלים מהכוכבים לגבי אירועים בשנים האחרונות והבאות:

מגיל 25 ועד 29 עבר הרבה עניינים רגשיים, התאהבויות, רומנים, שינויים. ממש התרחשות כל שנה.

בגילאים 28-29 הייתה אהבה ומערכת יחסים כלשהי (זוהי התקופה שהיה עם דמט או אחרי ?), אבל גם מתח סביב התדמית הציבורית או החברה שהשפיעו.

נראה שעניין הפרסום ואיכשהו הציבור/חברה השפיעו לרעה על מערכת היחסים, אהבה הייתה. לפחות מצדו, אבל הוא עדיין לא הגיע לשלב שבו הוא יכול להתחייב למישהי אחת.

בגיל 30 התחיל שלב אחר, פחות התעסקות עם זוגיות, יותר כיוון של רומנים וכיף והשקעה בהתמקצעות, יש לו רעיונות לפרויקטים מעבר למשחק והשכל שלו נכנס לבקרה ופעולה.

אם בשנים האחרונות "עף" על הערצה, רגשות וכדומה, עכשיו הוא בשלב שונה. יותר הגיון ומחשבה.

נקודות זמן נוספות:

מ 7/2020 עד 1/2022 אורנוס, שהוא כוכב שיוצר שינויים חדים, יוצר היבטים שמעידים על הצלחה מבחינה אמנותית וחברתית/ציבורית, מה שמראה על התעוררות מחודשות של הקריירה שלו והצלחה. לאורך תקופה זו יצליח מקצועית.

מ 3/2021 יקבל עוד חיזוק והזדמנויות לממש את החזון שלו ויקצור תוצאות להשקעה שהשקיע ומשקיע. את החיזוק הזה יקבל עד סוף 2022 ושימו לב שזה מקביל וממשיך את התהליך הקודמים של התקדמות.

*בשנת יום ההולדת 31 יאלץ להתעסק עם עניין משפטי כלשהו.

מ 5/2022 ועד 1/2023 שבתאי האחראי והרציני יעבור לבית מערכות היחסים ויכריח אותו לקבל החלטות לגבי אופי מערכת יחסים זוגית.

לפי מה שאני רואה בהיבטים אחרים, תהייה לו אהבה, אבל יתקשה לוותר על החופש האישי והעצמאות ולמרות שכנראה ינסה בשם האהבה להתחייב. חוסר המנוחה יביא קונפליקטים קשים ולא סביר שיצליח להיות במערכת יחסים רצינית.

מ 6/2022 יהיה שינוי מהותי בקריירה. יתכן שיעזוב חברה שהוא שותף בה או שיש לו חוזה אתה ואפילו שינוי מגורים ומעבר לחו"ל.

אני בדרך כלל מסתכלת במפה שנה – שנתיים קדימה, כי דברים משתנים בהתאם לדרך שבה אנחנו פועלים ואמנם הרבה דברים מוכתבים מראש, אבל בהרבה אחרים הרשות נתונה לנו ובהתאם למהלכים והבחירות שעשינו, נתיב חיינו משתנה.

ולמרות זאת, אומר שזוגיות עם אהבה ומחויבות רצינית נראה שיחווה רק בגיל 36 וכשהיא תהיה היא תהיה טובה. כשיגיע אליה בשל ורגוע יותר.

****

קחו בחשבון שכשאני עושה מפה, אני רואה את המסלולים, אבל אדם עם מודעות גבוהה לתהליכים משנה אותם ולכן רק בשיחה עם בעל המפה, אני יכולה להבין את המסלול שהוא בחר ולהבין מה עוד צריך לשנות או לחוות ובהתאם הדברים הבסיסיים שאני רואה, כמו שכתבתי פה, יכולים להיות שונים, אז אל תתפסו על חוסר דיוק בזמנים, מה עוד שאת שעת הלידה מצאתי בבלוג טורקי, אבל גם אם הוא ב 8 לחודש עד שעות הצהריים רב הדברים אותו הדבר (לא נכנסתי פה לחודשים וימים)

לגבי האופי שלו, המטרות והשיעורים זה מדויק גם אם יש סטייה קטנה בשעה.

מוזמנים להכיר ולהבין את עצמכם יותר, להיעזר בי בקבלת החלטות ולייעוץ לגבי המשך הדרך הנכונה לכם בהתאם לכישורים והזמנים הנכונים לכם.

באהבה,

@כל הזכויות לכתוב שייכות לחגית דאבוש. ניתן לשתף. לא להעתיק.

חגית דאבוש – אסטרולוגיה התפתחותית, NLP דמיון מודרך, טיפולים אנרגטיים ורטרו הילינג 050-8344816

הכרטיס הדיגיטלי שלי ליצירת קשר במהירות:

https://www.dibiz.com/hagitdab1

התאמת מזלות עקרב
התאמת מזלות קשת
התאמת מזלות גדי
התאמת מזלות דלי
התאמת מזלות דגים
שור טלה
תאומים טלה
סרטן טלה
בתולה טלה
אריה טלה
בתולה שור
שור שור
תאומים שור
סרטן שור
אריה שור
סרטן תאומים
שור תאומים
תאומים תאומים
אריה תאומים
בתולה תאומים
בתולה סרטן
שור סרטן
תאומים סרטן
סרטן סרטן
אריה סרטן
שור אריה
בתולה אריה
סרטן אריה
תאומים אריה
אריה בתולה
שור בתולה
בתולה בתולה
תאומים בתולה
סרטן בתולה
אריה אריה
שור מאזניים
בתולה מאזניים
תאומים מאזניים
סרטן מאזניים
אריה מאזניים
בתולה עקרב
שור עקרב
אריה עקרב
שור קשת
תאומים עקרב
סרטן עקרב
בתולה קשת
אריה קשת
תאומים קשת
סרטן קשת
בתולה גדי
שור גדי
תאומים גדי
אריה גדי
סרטן גדי
שור דלי
בתולה דלי
תאומים דלי
אריה דלי
סרטן דלי
דגים שור
סרטן דגים
תאומים דגים
אריה דגים
בתולה דגים
התאמת מזלות מאזניים
הורוסקופ 2021
מאזניים טלה
גדי טלה
דלי טלה
דגים טלה
טלה טלה
עקרב וטלה
קשת טלה
גדי שור
עקרב ושור
מאזניים ושור
דלי שור
טלה שור
קשת שור
טלה 2021
שור דגים
דלי תאומים
טלה תאומים
דגים תאומים
דלי סרטן
דגים סרטן
טלה סרטן
דגים אריה
דלי אריה
טלה אריה
דגים בתולה
דלי בתולה
טלה בתולה
דגים מאזניים
דלי מאזניים
טלה מאזניים
דגים עקרב
דלי עקרב
דלי קשת
טלה עקרב
דגים קשת
טלה קשת
דלי גדי
דגים גדי
טלה גדי
דגים דלי
דלי דלי
טלה דלי
דגים דגים
תאומים 2021
סרטן 2021
אריה 2021
דלי דגים
קשת תאומים
שור 2021
בתולה 2021
מאזניים 2021
עקרב 2021
קשת 2021
גדי 2021
עקרב סרטן
מאזניים סרטן
עקרב אריה
עקרב וגדי
מאזניים וגדי
עקרב ודלי
טלה דגים
דלי 2021
דגים 2021
מאזניים אריה
עקרב בתולה
מאזניים בתולה
מאזניים ודלי
עקרב ודגים
גדי תאומים
גדי סרטן
גדי אריה
גדי בתולה
גדי מאזניים
גדי עקרב
גדי קשת
גדי גדי
גדי דלי
גדי דגים
עקרב ותאומים
מאזניים תאומים
קשת סרטן
קשת אריה
קשת בתולה
קשת מאזניים
קשת עקרב
קשת קשת
קשת גדי
קשת דלי
קשת דגים
עקרב ומאזניים
מאזניים מאזניים
עקרב ועקרב
מאזניים עקרב
עקרב וקשת
מאזניים וקשת
מאזניים ודגים
bottom of page