top of page
חיפוש

הורוסקופ שבועי -20-26/10/2017


תחזית אסטרולוגית שבועית –20-26/10/2017

יקרים,

ריכוז הכוכבים בתקופה הנוכחית והקרובה מתרחש במזלות מאזניים ועקרב, ששונים זה מזה בתכלית והשבוע הכוכבים ימשיכו בחילופי מזלות, כשמרס הנמרץ יעבור מבתולה הדקדקנית למאזניים ההרמוני והשמש תעבור ממאזניים המרצה, לעקרב היצרי והמעמיק.

לאחר מעברים אלה 5 כוכבים מבין 10 שאליהם אני מתייחסת בעת הכנת התחזית, יתרכזו במזלות מאזניים ועקרב.

כוכבים אלו הם האישיים והמהירים מבין ה- 10, ומכך אפשר להבין את השפעתם המיידית עלינו.מרס הזכרי וונוס הנשית קשורים למערכות היחסים שלנו, לאופן ההתנהלות שלנו מול האחר ובמאזניים ההתנהלות תתעדן, תהיה קשובה יותר ואחרי הדרמות והסערות זה יכול להיות נחמד גם לחובבי האקשן ביחסים.

ביום שלישי, השמש תעבור למזל עקרב ותצטרף ליופיטר ומרקורי שכבר שם. בניגוד גמור למרס וונוס שמרככים אותנו, השמש ומרקורי במיקום זה מביאים אתם אנרגיות חשדניות וטעונות.

אז מה בעצם יהיה ?גם מזה וגם מזה. התלהטות, אבל גם יכולת להכיל ולפשר, חשדנות ואפילו אי אמון, לצד צורך בקרבה, שיחות עמוקות והבנה .בעיני, חגיגה , לפחות חלק מהזמן :-)

אז, תחגגו את החיים ותזכרו לאהוב תמיד, כי האהבה היא מהות הכל.

באהבה, חגית

* לייעוץ אישי: 050-8344816

*****

טלה - 21 במרץ עד 19 באפריל

טליים יקרים, במפת השמים של בני מזלכם, הכוכבים מתרכזים ויתרכזו עוד יותר בבתים הקשורים למערכות יחסים, כוח וכספים.

מעבר מארס הנמרץ, שליט מזלכם, למאזניים ההרמוני והדי פסיבי, נוגד את הנמרצות הטבעית שלו ושלכם ובשילוב עם וונוס שכבר במאזניים תמצאו עצמכם מתרככים מול האחר לצד הבנה גדולה מתמיד של הנפשות הפועלות, יתרון שיאפשר להשתמש במניפולציות קלות להשגת מטרותיכם.

תקופה טובה בנושאי כספים, שותפויות ועסקאות שונות. בדקו לעומק וסמכו על החושים שלכם.

תקופה נהדרת ליצירת שיח חדש ביחסים, לפנק ולהתפנק ולפנויים שביניכם לצאת ולהכיר ולנקוט בגישה שונה מהרגיל.

שישי – שבת – סוף שבוע אקסטרים J וקחו את זה לכל כיוון שלכם מתאים, רצוי בשניים.

ראשון – שלישי – אנרגיה שונה, אופטימיות וצורת מחשבה הרבה יותר פתוחה ורחבה. קחו זאת למערכות היחסים השונות שלכם, לרעיונות מקצועיים, כתיבה.

לפנויים שבכם אמליץ להכיר אנשים שונים ממה שאתם רגילים, גם אם ממבט ראשון לא נראה כמו רעיון טוב.

רביעי – חמישי – קריירה וכסף זה שם המשחק. הזדמנויות טובות מגיעות. בדקו לעומק כמובן, אבל אל תגזימו בחפירות.

שור - 20 באפריל עד 20 במאי

שוורים יקרים, בשבוע שעבר עברה ונוס למזל מאזניים ולבית העבודה שלכם ובמיקום זה היא עוזרת לכם ביצירת שיתופי פעולה מקצועיים ואישיים והשבוע עובר גם מרס למזל מאזניים.

מרס הוא נמרץ ובמיקום זה המרץ הפיזי יורד, לצד צורך להשקיע בעבודה ולכן, הקשיבו לגופכם, הזינו אותו כראוי, עשו ספורט במידה מתאימה ודאגו לשעות שינה מספקות. דרך זו תביא אתכם לתוצאות יעילות.

הצטרפות השמש ליופיטר ומרקורי במזל עקרב יאירו את מערכות היחסים שלכם במימד נוסף.

יותר אינטנסיביות בקשרים, רצון לגעת עמוק בתוך האחר וגם בעצמכם. כן, הרגש בהחלט פועל ויופעל עוד יותר.

שישי – שבת – זמן לבילוי ופינוק עצמי וגם זוגי. ספא, ספורט... קניות... הכל הולך.

ראשון – חמישי - ימים טובים לרקימת וסגירת עסקאות כספיות ויצירת שיתופי פעולה עם ארגונים לפנויים זה הזמן לפתוח את הלב והראש להיכרויות חדשות ולאחרים פשוט להתעמק ביחסים קיימים, להשקיע ולהתענג ולא לשכוח לדאוג לגופכם.

*****

תאומים - 21 במאי עד 20 ביוני

תאומים יקרים, ריכוז הכוכבים במזלות מאזניים ועקרב יוצר במפת מזלכם שילוב מעניין.

מצד אחד מרס מצטרף לוונוס שבמזל מאזניים, שאצלכם קשור לרומנטיקה, יצירתיות וילדים ושניהם יחדיו יוצרים צורך והזדמנויות ליצור קשרים לפנויים ולטפח קשרים קיימים אצל אחרים וגם צורך בזמן איכות עם הילדים, להרגיש אותם, ליצור הרמוניה. להיות שם.

יחד עם זאת מעבר השמש לעקרב וריכוז הכוכבים במיקום זה, מעמיק את הצורך להשקיע בעבודה, לקחת אחריות וגם להשקיע בגוף, תזונה נכונה וספורט.

בסיכום, זוהי תקופה של השקעה בדברים החשובים בחייכם המשלב צורך פנימי לצד דרישות חיצוניות והיקום יעזור לכם, אז תיהנו מהדרך גם אם לפעמים תהיה הרגשה של עומס.

שישי – שבת – הקשיבו לגופכם ותכננו את הפעילות בהתאם.

ראשון – שלישי – ימים של רומנטיקה וליצירתיים שביניכם ההשראה במיטבה.

יום שלישי טוב במיוחד לשיחה מקצועית או ראיון עבודה ולמעשה לכל שיחה חשובה, שכן האינטואיציה והתקשורת במיטבה, אבל שימו לב להישאר ממוקדים בעובדות ולא להיסחף לפנטזיות.

רביעי – חמישי – שמש ויופיטר בעקרב נצמדים והזדמנויות מקצועיות/כספיות יוצרים. ימים טובים לשיתופי פעולה וגם להשקיע בספורט או להתחיל אורח חיים תזונתי ובריאותי חדש.

****

סרטן - 21 ביוני עד 22 ביולי

סרטנים יקרים, עבורכם, בחודש הקרוב ואף יותר, המקום הרצוי ביותר לשהות בו הוא בביתכם ועם בני משפחתכם.בהחלט זמן להשקיע בתא המשפחתי, בילדים וגם במגורים.

ריכוז הכוכבים במזל עקרב ויש לציין שגם השמש עוברת אליו ביום שלישי, מדגיש את הצורך ליהנות מהחיים בעזרת חיבור לרגש. לחוות רגעים רומנטיים, לחזר, להיות מחוזרים ולפנויים שביניכם יגיעו הזדמנויות להכיר. פתחו את הלב.

דבר נוסף הוא אירועים משמחים שיגיעו, במפתיע או לא, אבל יהיו סיבות לחגיגות.

ליצירתיים שביניכם ההשראה תגיע ממעמקי הנשמה. התחברו אליה, צרו, כתבו ושחררו לאור את מה שחבוי לו שם במגירה.

שישי – שבת – מסיבה נחמדה, אירוח בבית, בילוי שמח עם הילדים. כל מה שקליל ומכניס שמחה בלב מתאים.

ראשון – שלישי – ראשון – שני, השקעה בעבודה ונראה שגם הבית הפיזי ידרוש השקעה או אפילו רק צורך לארגן בו ניירת או פינה שהוזנחה. שלישי הוא יום מצוין להיכרויות וגם להוציא לאור רעיונות, יצירות, להגיש עבודות ובכלל לתקשר עם העולם על כל מה שמעניין.

רביעי – חמישי – ירח בבית הזוגיות ויופיטר ושמש נצמדים בבית האהבות. זמן לחגוג אהבה.

*****

אריה - 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אריות יקרים, כזכור יופיטר עבר למזל עקרב ב- 10/10/17 ומאז החלה מגמת מעבר כוכבים למזל זה שאצלכם קשור קשר הדוק לבית ולמשפחה. השבוע מצטרפת גם השמש אליו, מהלכים שמראים לנו על הבית כמוקד כמרכזי בחיים בשנה הקרובה ובחודשים הקרובים במיוחד.

יותר ביקורי אורחים, אפשרות לשפר את התקשורת המשפחתית ולשדרג את היחסים או ליצור תא משפחתי חדש לאחרים. כך או כך המגמה חיובית ביותר ותביא תנועה ושמחה.

מעבר חשוב אחר הוא של מרס למזל מאזניים, שבו כבר נמצאת גם ונוס היפה, שיעזור לכם ליצור קשרים, לשווק את עצמכם ואיכשהו גם תמצאו את עצמכם מייעצים ועוזרים לאחרים בתחומים שונים.

לתלמידים צפויה תקופה של השקעה והצלחה.

גם אלה מכם שיסעו הרבה, כחלק משגרת חייהם ויתרחקו מביתם, ימצאו את עצמם בתקשורת מתמדת עם בני המשפחה, חברים ואלה שנשארים כאן. הגוף שם, הלב כאן.

שישי – שבת – רגוע. ללא אירועים אסטרולוגיים מיוחדים.

ראשון – שלישי – לא שאצלכם משעמם בד"כ ובכל זאת, מעברי ומהלכי הכוכבים מראים לנו על אקשן, תנועה ושמחה בימים אלה. ימים טובים להיכרויות לפנויים, ליצירת קשרים ומפגשים עם חברים ולשיחות מלב אל לב עם בני משפחה / ילדים.

רעיונות לשיפוץ, מעבר דירה וכד' עולים, אבל אלו לא ימים טובים לסגור חוזים בשל "עיפוף" קטן שיכול לגרום לפספס פרטים חשובים.

רביעי – חמישי – אלה הימים שבהם אפשר לסגור חוזים בעבודה, ברכישה או מכירת דירה, שיפוץ וכד'. אירוח בביתכם יהיה מהנה.

*****

בתולה - 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

בתולות יקרות, הכוכב האחרון שנשאר במזלכם בתקופה זו הוא מרס הנמרץ וגם הוא ימשיך בדרכו ויעבור למזל מאזניים ביום שני הקרוב ויתגבר את וונוס בבית הכספים שלכם.

בהתחשב בכוכבים אחרים אשר בעקרב ובבית התקשורת, נראה שמגיע הזמן לדבר ביזנס. להיות יותר ממוקדים בעשייה, פחות להקשיב לשמועות ורכילויות ואפילו להיזהר מהם ולממש את התובנות והיכולת התקשורתית הגבוהה שלכם בתקופה זו לסגירת עסקאות, לגשת לבנק ולדאוג לתוכנית הבראה לחשבון הבנק אם צריך ולהגדיל הכנסות ע"י ביצוע רעיונות ותוכניות שהתפתחו בתוככם.

הנטייה לבזבוזים על פינוקים קטנים וגדולים גבוהה, שימו לב לא לחרוג ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם ולהתרכז ברווחים.

שישי – שבת – נטייה להתנצחויות וויכוחים. לא כל כך נעים. מלבד זאת אין אירועים מיוחדים.

ראשון – שלישי – תנו מקום גדול למילים בכל התחומים.

מילים מהלב לפרטנרים, כתיבה מקצועית או ספרותית, הביעו אהבה לבני משפחה ושתפו בתוכניות מקצועיות ובחזון.

רביעי – חמישי – זמן לפלרטוטים, הנאות ונראה שתשתמשו בלא מעט מילים מפוצצות. גם בימים אלה המילים הן הכוח שלכם. התמקדו ודברו/כתבו אינטואיטיבית.

*****

מאזניים - 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

מאזניים יקרים, השבוע השמש עוזבת את מזלכם, אך מרס הנמרץ מחליף את מקומה ומצטרף לונוס היפה.

מעבר מרס מסיים תקופה של תהליכים נסתרים בתוככם ו/או תחושת כבדות לעתים.

שילוב מרס וונוס במזלכם יטיב עמכם אנרגטית ויפתח את הלב. די מרגש.

במקביל, ריכוז הכוכבים הצפוי בבית הכספים שלכם (מזל עקרב), מראה על התחזקות העשייה למען השיפור במצב הפיננסי וגיבוש ערכים.

הזדמנויות פיננסיות לא יחסרו בשנה הקרובה ובחודש הקרוב במיוחד, אך הפעילו שיקול דעת ואל תתפתו לעסקאות מסוכנות. זוהי תקופה יפה עבורכם. נצלו אותה לחיזוק ויצירת קשרים אישיים וקידום פיננסי במקביל.

שישי – שבת – תחושת בלבול וכבדות יכולה להתנחל בתוככם רגע לפני מעבר מרס למזלכם שיטיב את ההרגשה. נסו לנוח בשבת הזאת וזה יחלוף כלעומת שבא.

ראשון – שלישי – אנרגיות במיטבן, תנועה, פגישות, הכרויות וגם להוציא לפועל יוזמות מקצועיות.

רביעי – אם חשקתם בשיפוץ הבית, מכירה, קניה ואפילו למעבר מגורים משותף אלה ימים טובים לעניין.

*****

עקרב - 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

עקרבים יקרים, ביום שלישי השמש עוברת למזלכם ולכם מגיעים איחולי יום הולדת חמים.

בשנה זאת הסיבה למסיבה כפולה ומכופלת בשל יופיטר ששוהה אף הוא בעקרב.

מעבר השמש למזלכם תעניק לכם אנרגיות מחודשות ומרקורי שכבר בו, יכולת לתקשר עם אחרים בצורה עמוקה גם אם אתם מהמופנמים ששומרים ואוגרים את הרגשות והמחשבות בפנים.

נצלו תקופה זו לדבר, לשתף ולקדם את עצמכם בכל התחומים בעזרת מילים. אם אתם מודעים לכך או לא, דעו לכם שאנרגיות ממגנטות יוצאות מכם והשתמשו בהם לטוב. להתחלות חדשות לטווח ארוך, לחידוש קשרים, יצירת חדשים, להיפתח לעולם, לרגש ולהתרגש וכן, לשאוף לטוב ביותר בזוגיות ובכלל.

שישי – שבת – הירח במזלכם ואין כמעט היבטים מה שמראה לנו על סופ"ש רגוע שבו אפשר לעשות ממש מה שמתחשק.

ראשון – שלישי – ימים עם נטייה לקניות רגשיות, לפנק את עצמכם וגם הכרויות מעניינות יזדמנו לפנויים שביניכם ולא נשכח את חגיגות ימי ההולדת שמתחילות.

רביעי – חמישי – השמש תיצמד ליופיטר ובוסט אנרגטי בנושאי כספים וקריירה יורגש. ימים טובים לראיונות, הצגת יוזמות ולכל מה שקשור למכירות.

*****

קשת - 22 בנובמבר עד 22 בדצמבר

קשתים יקרים, ביום שני מארס יעבור למזל מאזניים ולבית החברה שלכם ויצטרף לוונוס שכבר שם ואלה יחדיו יפעילו את הצד החברתי שבחייכם. הכרויות נחמדות או רומנטיות, הצטרפות לקבוצות פעילות למען הסביבה או כל נושא אחר שבלבכם נוגע, זמן טוב ליצירת קשרים עם ארגונים מוסדיים להסדרת נושאים פתוחים ואצל רובכם זה יתבטא בצורך לנוכחות גבוהה יותר בחייהם של חברים והגברת הקסם האישי.

ביום חמישי תעבור השמש למזל עקרב ולבית תת המודע שלכם שבו כבר נמצאים מרקורי ויופיטר והמסע הפנימי יואר בדרך חיובית יותר. החיבור לעולם הרוח יתגבר.

שישי – שבת – זמן להירגע במקום פסטורלי או עם ספר מעמיק, עם שניהם ביחד עדיף ולאלה מכם שאין אפשרות למצוא זמן שקט, צאו לטיול בטבע, הליכה. התחברו לאדמה.

ראשון – שלישי – ירח במזלכם ומרס שעובר לבית החברה שלכם מראים לנו על אנרגיות מעולות, מפגשים עם חברים וגם עניינים עסקיים מול חברות. דינמיקה תוססת. נתבו אותה למקומות טובים.

רביעי – חמישי – תובנות ושאיפות לגבי השקעות או רווחים כספיים שקשורים ועשייה למען ביתכם. זה הזמן לחלום ולתכנן, אבל פחות לעשות או לפחות להתייעץ רגע לפני.

*****

גדי - 22 בדצמבר עד 19 בינואר

גדיים יקרים, המילה הראשונה שעלתה לי כשהתבוננתי במפת השמיים שלכם היא "אקשן".

מרס הנמרץ יצטרף השבוע לוונוס בבית הקריירה שלכם, השמש תעבור לבית החברה והארגונים שלכם שבו כבר נמצאים יופיטר המיטיב ומרקורי התקשורתי והדרייב בהחלט מתמקד בתחומים אלה.

לקדם את עצמכם מעמדית תוך יצירת מארג קשרים וחיבור לארגונים שונים.

מבחינה חברתית אישית, אתם בולטים וחברת אנשים, דינמיקה ערה, הכרויות לפנויים ולפנויות הם צורך אמתי. יש לציין שזה מלווה בתהליך רגשי של הבנת הצורך שלכם בחברה.

רבים מכם היו בחודשים קודמים תחת עול ויש צורך לפרוץ ולהגשים.

בחרו בקלות ולא בקושי. שננו לעצמכם "אני מוותר על הקושי ובוחר בקלות" כי זה בדיוק הזמן ליישם זאת.

שישי – שבת – צאו. לא משנה לאן, לבילוי, להופעה לטיול בטבע....

ראשון – שלישי – ימים עמוסים בפעילויות, חברתיות ומקצועיות, אבל הקצו לעצמכם זמן שקט במהלך היום, לקחת נשימות ולהתרגל לאנרגיה האינטנסיבית כדי שתוכלו לפעול מתוך הרגש הגבוה.

רביעי – חמישי – ירח במזלכם ותהיו במיטבכם. ימים מעולים למפגשים מכל הסוגים ולהיכרויות לפנויים. אם אתם בתוך או צריכים להתחיל תהליך מול מוסד או ארגון כלשהו, אלה ימים מצוינים.

.*****

דלי - 20 בינואר עד 19 בפברואר

דליים יקרים, זוהי תקופה לשים גז מבחינה מקצועית והשמש שתעבור למזל עקרב ובית הקריירה שלכם ביום שלישי תוסיף לכם שאפתנות ומיקוד.

במקביל, מרס הנמרץ עובר למזל מאזניים ומצטרף לוונוס שכבר שם ומראים על אפשרויות שונות, נסיעות ולימודים וכל מה שיכול להרחיב את הידע והאופקים.

לתלמידים שביניכם זה הזמן להשקיע, לקחת עוד קורסים, לשנות אם צריך ולאחרים לקבל החלטה ולהירשם.

לאלה מכם שמלמדים / מרצים, זו תקופה מעולה להתחבר להעביר את הידע להמונים ולהשתמש באינטואיציות מעבר לידע המקצועי.

שישי – שבת – אמנם סופ"ש, אבל נראה שאינכם במצב רוח למנוחה, אלא לעשייה. נתבו את האנרגיה למקומות מועילים עבורכם אישית.

ראשון – שלישי – השבוע מתחיל באנרגיה תוססת לפגישות מקצועיות, אישיות וגם סדנאות.

שיחות על תנאי שכר, עסקאות וכד', השאירו בשלב זה באוויר וחכו מעט עם חתימה על חוזים.

רביעי – חמישי – עבודה ועוד ממנה. אגרו ידע ונתונים ככל האפשר. הם ישמשו אתכם בהמשך.

*****

דגים - 19 בפברואר עד 20 במרץ

דגיגים יקרים, הכוכבים האישיים במגמת התקבצות במזלות מאזניים ועקרב.

השמש עוברת לעקרב, מרס הנמרץ מצטרף לוונוס במאזניים והתחושה היא של צורך בחופש מחשבה ועשייה, כשבמקביל גובר הדחף לשיפור המצב הפיננסי.

אפשר ואף רצוי לשלב בין השניים. להשתמש בצורת המחשבה השונה והמפותחת יותר ליצירת מקורות הכנסה חדשים ו/או לשיפור קיימים. עוד חודש בערך כשכוכבים יתחילו לעבור למזל קשת, יהיה קל יותר ליישם את היוזמות והרעיונות.

חיי האהבה זוכים גם הם לתקופה טובה שבה תבינו ותתמכו יותר, אך אם הצד השני לא ייתן מעצמו אף הוא היחסים יתערערו לחלוטין.

שישי – שבת – רגוע למדי עם מחשבות מתעופפות שכדאי להשאיר אצלכם, לפחות בשלב זה.

ראשון – שלישי – התעוררות בנושא הרומנטי. לאלו מכם שבמערכות יחסים, אלו ימים טובים לצאת למופע, לשבת במקום פסטורלי לשיחה. לשנות אווירה.

לפנויים שביניכם ימים טובים להיכרויות יזומות

מבחינה מקצועית אלה ימים טובים להוציא לאור יוזמות והצעות חדשות.

רביעי – חמישי – סדנא, מפגש קבוצתי או אפילו הנחייה ירחיבו בימים אלה את הלב והמחשבה.

****

לתחזית אישית מדויקת נדרשים נתונים נוספים כדי לחשב מפה אישית. לייעוץ אישי עפ"י מפה אישית ומדויקת: 050-8344816 - חגית

****

מומלץ בקריאת התחזית לקרוא גם את מזל האופק. מזל האופק נקבע על פי שעת לידה. ניתן להעביר אלי תאריך, שעה ועיר לידה ואבדוק עבורכם את מזל האופק.

פייסבוק: https://www.facebook.com/hagit.astrology?pnref=lhc

נייד: 050-8344816

התאמת מזלות עקרב
התאמת מזלות קשת
התאמת מזלות גדי
התאמת מזלות דלי
התאמת מזלות דגים
שור טלה
תאומים טלה
סרטן טלה
בתולה טלה
אריה טלה
בתולה שור
שור שור
תאומים שור
סרטן שור
אריה שור
סרטן תאומים
שור תאומים
תאומים תאומים
אריה תאומים
בתולה תאומים
בתולה סרטן
שור סרטן
תאומים סרטן
סרטן סרטן
אריה סרטן
שור אריה
בתולה אריה
סרטן אריה
תאומים אריה
אריה בתולה
שור בתולה
בתולה בתולה
תאומים בתולה
סרטן בתולה
אריה אריה
שור מאזניים
בתולה מאזניים
תאומים מאזניים
סרטן מאזניים
אריה מאזניים
בתולה עקרב
שור עקרב
אריה עקרב
שור קשת
תאומים עקרב
סרטן עקרב
בתולה קשת
אריה קשת
תאומים קשת
סרטן קשת
בתולה גדי
שור גדי
תאומים גדי
אריה גדי
סרטן גדי
שור דלי
בתולה דלי
תאומים דלי
אריה דלי
סרטן דלי
דגים שור
סרטן דגים
תאומים דגים
אריה דגים
בתולה דגים
התאמת מזלות מאזניים
הורוסקופ 2021
מאזניים טלה
גדי טלה
דלי טלה
דגים טלה
טלה טלה
עקרב וטלה
קשת טלה
גדי שור
עקרב ושור
מאזניים ושור
דלי שור
טלה שור
קשת שור
טלה 2021
שור דגים
דלי תאומים
טלה תאומים
דגים תאומים
דלי סרטן
דגים סרטן
טלה סרטן
דגים אריה
דלי אריה
טלה אריה
דגים בתולה
דלי בתולה
טלה בתולה
דגים מאזניים
דלי מאזניים
טלה מאזניים
דגים עקרב
דלי עקרב
דלי קשת
טלה עקרב
דגים קשת
טלה קשת
דלי גדי
דגים גדי
טלה גדי
דגים דלי
דלי דלי
טלה דלי
דגים דגים
תאומים 2021
סרטן 2021
אריה 2021
דלי דגים
קשת תאומים
שור 2021
בתולה 2021
מאזניים 2021
עקרב 2021
קשת 2021
גדי 2021
עקרב סרטן
מאזניים סרטן
עקרב אריה
עקרב וגדי
מאזניים וגדי
עקרב ודלי
טלה דגים
דלי 2021
דגים 2021
מאזניים אריה
עקרב בתולה
מאזניים בתולה
מאזניים ודלי
עקרב ודגים
גדי תאומים
גדי סרטן
גדי אריה
גדי בתולה
גדי מאזניים
גדי עקרב
גדי קשת
גדי גדי
גדי דלי
גדי דגים
עקרב ותאומים
מאזניים תאומים
קשת סרטן
קשת אריה
קשת בתולה
קשת מאזניים
קשת עקרב
קשת קשת
קשת גדי
קשת דלי
קשת דגים
עקרב ומאזניים
מאזניים מאזניים
עקרב ועקרב
מאזניים עקרב
עקרב וקשת
מאזניים וקשת
מאזניים ודגים
bottom of page